Stránka 2 z 3
Napsal: čtv zář 02, 2010 06:50
od Luděk Ondrůch
amiricas píše:Jinak tady je foto a řekl bych prostě klasická 07.
Pokud to chceš montovat z tohoto, tak se podívej do mot. prostoru, pokud je tam zapalovací cívka a rozdělovač tak je použitelný, pokud je tam zapalovací modul tak ne.
Napsal: čtv zář 02, 2010 07:41
od Luděk Musil
Luděk Ondrůch píše:pokud je tam zapalovací cívka a rozdělovač tak je použitelný
On psal, že je to bez motoru a převodovky.
Takže bych jej poprosil, aby udělal detailní foto levé strany motorového prostoru. Z toho už bychom měli vydedukovat, jestli to bylo "íčko" nebo ne.
A co říkají obdélníčky na zadních blatnících? Teda pokud tam jsou.
A je tam palivová nádrž? Detailní foto zpod vrchního krytu nádrže by nám také napovědělo.
L.
Edit: to foto palivové nádrže zevnitř zavazadlového prostoru!
Napsal: čtv zář 02, 2010 08:07
od Luděk Ondrůch
Tak to jsem přehlídl.
Napsal: čtv zář 02, 2010 10:29
od radek mb
Moc to řešíte.Jaká je pravděpodobnost,že ta sedma bude zrovna íčko? 1:50?
Napsal: čtv zář 02, 2010 11:10
od Luděk Musil
radek mb píše:Moc to řešíte.Jaká je pravděpodobnost,že ta sedma bude zrovna íčko? 1:50?
Znáš Murphyho? L.
Napsal: čtv zář 02, 2010 11:21
od Marťas
Luděk Musil píše:Znáš Murphyho? L.
Myslim, že křestnim je to Eddie

Napsal: čtv zář 02, 2010 11:37
od Luděk Musil
Marťas píše:Luděk Musil píše:Znáš Murphyho? L.
Myslim, že křestnim je to Eddie

Ne ... zrovna tohoto jsem nemyslel. Měl jsem na mysli toho, co napsal ty "zákony", např.:
Pozn.: ach Bože ... až tohle uvidí Laďuša - nemilosrdně zasáhne
Napsal: čtv zář 02, 2010 12:00
od Cory
Keby to bolo íčko, tak je to hrdzave naskrz

Napsal: čtv zář 02, 2010 18:43
od amiricas
tak někde v kompu jsem ještě na stařičké disketě měl pár fotek z dob kdy tam ještě motor a skoro včechno ostatní bylo. každopádně jsem si jistej že to í není. a k tomu upgrade palubovky ke kterému dojde tak za cca rok o příštích prázkách s novým lakem a vyvařením (teď se na to šetří!), si myslím že 07 má o něco lépe zpracovaný interiér tudíž proč to v rámci kompatibility jejikož někde jsem četl že řady 210x jsou cca 80% totožné tudíž že to 100% půjde nehledě na to že už jsem z toho motoru vykuchal alternátor cívku a 2 relátka a stěrače na přední světla. a bez problémů použil v 05 tedy kromě těch stěračů ty chtěl taťka na svou 07.
Nehledě na to že po dnešním bližším ohledání jsem zjistil docela znepokojivou věc. jak to že 07 má typ motoru 2103 a je o něco rychlejší (na tacháči 180) a 2105 jen 160??? podle řekl bych číselných řad by mělo být 2103 slabší ne ?Nebo to byl takovej výkřik? nebo jak to vlastně soudruzi plánovali ?? Jsem z toho taký volaký zmetený
ps pro blbé odpovědi typu se zeptej taťky => nemožné
Napsal: čtv zář 02, 2010 18:47
od radek mb
2107,tedy základ, má motor 2103 ,to znamená, že je to 1500 ccm(necelých)
2105,tedy základ, je jediná,kde má motor rozvody řešené řemenem a je to jen objem 1300.Proto je slabší a tudíž stačí tacho do 160.Ber to jako zjednodušené vysvětlení.
Napsal: čtv zář 02, 2010 18:53
od amiricas
já měl za to že ozubenej řemen je lepší než 2klínáky nebo jak to bylo ? Každopádně děkuju.
Napsal: čtv zář 02, 2010 18:56
od radek mb
Já tu mluvim o rozvodech.všechny motoru VAZ mají dělané rozvody řětězem,pouze motor 1,3 v 2105 řemenm.Mám na mysli klasiku,tzn. ,že Samaru a výše zde nepočítám.
Klíňák,to je řemen na pohon vodní pumpy a alternátoru.
Napsal: čtv zář 02, 2010 20:26
od amiricas
amiricas píše:nezapojené jako příprava
MartasBrno píše:
Na lady staré řady není žádný webový konfigurátor, kde si naklikáš jak chceš auto vybavit. V jiném tématu je toto pěkně popsáno "konfigurací 2105 vznikne 2107" (a naopak).
Přeháním... ale ne příliš...
rozumím ale já ho nechci až zase tak moc upravovat (pouze palubovku, obložení dveří a novej koberec na podlahu toť vše) Jen se mi nelíbí u 07 ten holej strop u 05 je to takový ... lepší takže udělat takovej mix to nej z obou v jednom. Ono toho teda moc nebude

Přeci jenom každej si upravuje pokud někdo chce (tuní) auto podle svého vkusu u mě je to spíš jen drobná úprava

Nehledě na to že 05 a 07 se od sebe až zase tak moc neliší (kromě jiného motoru blatníků palubovky a obložení interiéru toť asi vše víc mě nenapadá.) A tou "přípravou" to jsem nešťastně zvolil slova a zato se omlouvám. spíše bych řekl možností přidání komponent jak již bylo správně řečeno (upgarde na 07) např stěrače na světla.
Jinak bych asi tuhle diskusy ukončil dané otázky byli zodpovězeny a už obdočujeme od tématu

Napsal: pát zář 03, 2010 06:54
od Luděk Musil
amiricas píše:Nehledě na to že po dnešním bližším ohledání jsem zjistil docela znepokojivou věc. jak to že 07 má typ motoru 2103 a je o něco rychlejší (na tacháči 180) a 2105 jen 160??? podle řekl bych číselných řad by mělo být 2103 slabší ne ?Nebo to byl takovej výkřik? nebo jak to vlastně soudruzi plánovali ?? Jsem z toho taký volaký zmetený
Vysvětlení v cejchování tachometru mezi 2105 a 2107 bych vysvětloval třeba v závislosti na výkonu motoru. Řemenová 2105/1300 má výkon 50 kW a řetězová 2107/1500 má výkon 55 kW. Proto pro 1300 ccm stačí cejchovat do 160 (max. rychlost v tech. průkazu 145 km/h) a pro 1500 je cejchování do 180 (max. rychlost v tech. průkazu je 155 km/h). L.
Napsal: pát zář 03, 2010 07:04
od Cory
Ale do 2105 sa daval aj 1500ky...