Stránka 2 z 3
Napsal: stř črc 07, 2010 20:22
od Hurikán
Taky jsem se nechytal, ale už mě asi došlo, co Blizard myslel. Určitě ten "zápich" po obvodu středu. Ten ale nemá v praxi vůbec žádnou funkci, takže s klidem kup normální novou lamelu a hotovo.
EDIT: Taky nechápu, proč nepasuje.
Napsal: stř črc 07, 2010 20:23
od Marek
Osobně doporučuju do všech motorů použít "silnější" lamelu pro motory 1600 a 1700. Má větší plochu obložení, tudíž víc vydrží, navíc díky silnějšímu odpružení má přesnější přenos točivého momentu na převodovku.
Napsal: stř črc 07, 2010 20:23
od Marek
Blizard píše:Ne, ta tam nepasuje, to už je vyskoušený.
Jak tam nepasuje?
Napsal: stř črc 07, 2010 20:24
od Blizard
tim vybránim jsem myslel, jak je střed (tisícihran, jak se nasazuje na hřídel), tak zvenčí je drážka - to sem myslel. viz foto
Napsal: stř črc 07, 2010 20:26
od Blizard
myslel jsem tim to co píše hurikán
Napsal: stř črc 07, 2010 20:28
od Marek
Není možné, aby lamela pro Ladu nepasovala do Lady. Lamela je konstrukčně stejná pro úplně všechny motory 1200 - 1700. Něco jsi dělal špatně.
Napsal: stř črc 07, 2010 20:28
od Blizard
nejdou řadit rychlosti. Je to 4 Q. 1 a 2 nejde vůbec, 3 a 4 jen občas a špatně a velkou silou, zpátečka jde přes zuby.
Napsal: stř črc 07, 2010 20:28
od Marek
A seřídil jsi spojku na pracovním válci po výměně lamely?
Napsal: stř črc 07, 2010 20:32
od Blizard
ta je seřízená správně, přítlačák je taky ok, ona ta nová má ten střed o 2mm delší než ta původní a nemá ten zápich
Napsal: stř črc 07, 2010 20:36
od Blizard
ta nová je ta co nani dával odkaz koko loko
Napsal: stř črc 07, 2010 20:38
od Křečík Barbuška
Něco jsi musel udělat špatně, nebo je nová lamela co jsi dával křivá, nebo jsi při montáži převodovky něco na lamele či přítlačáku poškodil. Mázl jsi decentně drážky na hřídeli a lamele?
Napsal: stř črc 07, 2010 20:43
od Blizard
Všechno je dělaný správně, neměnil jsem to sám, měnil jsem ji s kamarádem, který lady spravuje. Lamelu nedělal poprvý. Ale s tímto se taky nesetkal. Setkal se s tim u škody 100, ale tam je táhlo a to bylo poškozený.
Napsal: stř črc 07, 2010 20:58
od Cory
a co vypinacia paka?
Napsal: čtv črc 08, 2010 06:47
od Marek
Mně se kdysi stalo, že jsem za opravdu dobrý peníz koupil repasovano lamelu. Zdánlivě vypadala skvěle, tak proč ji ze dvěstěpade nekoupit, ne? Problém ovšem byl v tom, že ten dotyčný, co na lamele měnil obložení, po odvrtání otvorů do obložení neprovedl jejich odjehlení. Prostě to odvrtal a snýtoval a hotovo. Mezi obložení a vlastní tělo lamely se natlačily ty zbytky materiálu po odvrtání. Takže na první pohled lamela byla naprosto v cajku, ovšem do té doby, než jsem ji sevřel do spojky. Tam unášela jako prase - v místech, kde byl navalený ten neodjehlený materiál, byla lamela o víc než 2 mm silnější, což "naprázdno" vůbec nebylo vidět, a unášena tak, že zařadit jakoukoli rychlost byl porod bejka řitním otvorem. A v Praze!!!!!
Milá lamela letěla hodně velkým obloukem do kopřiv, to mi můžete věřit.
Jinak já jsem přesvědčen, že problém s nemožností řezení není určitě způsoben mechanickou částí lamely - mechanicky jsou všechny lamely naprosto stejné. Něco jiného by ovšem bylo, kdyby tu lamelu vyráběl specializovaný výrobní závod v Thu-Čchi-Jangu - tam by se s jistou neshodou počítati mohlo
.
Napsal: čtv črc 08, 2010 12:37
od vintera
Blizard, a měls vůbec lamelu do lady, už jsem držel v ruce dvě, které na první pohled vypadaly stejně jako lada, na hřídel pasovaly, měly trochu jiný tvar středu a byly silnější o 1,5 mm, koupil je kamarád sysel na burze, nakonec se ani jedna nemontova, tak nevím.