Stránka 2 z 5
Napsal: pát črc 02, 2010 10:31
od Laďuša
Ono výkon asi jaksi nezávisí jenom na karbecu, to by pak byly velký motory, nedejbože jejich úpravy, zbytečný. Sám benzín to nespasí...
Napsal: pát črc 02, 2010 10:53
od vintera
počtem komor karbu mnoho nezmůžeš, karb je až na posledním místě úprav, nejprv úpravy samotného motoru a až potom hledání odpovídajícího krmení. Jednoduše to vysvětlím, když chci na poli zasít vojtěžku a připravit dostatek sena (krmení), nejprve se podívám kolik mám ve stáji prasnic (motor co bude ten benzín žrát) a o kolik jsem reálně schopen zvýšit stavy oprasením ( zvýšení objemu motoru a pod). Podle toho určím kolik budu potřebovat sena (benzínu) a určím velikost pole (karbu). Naopak to nefunguje. Začínáš od konce, nedovedu si představit jak přizpůsobuješ motor a vlastně celé auto k jednomu karbu určenýmu jak píšeš na motor 3500cm, který se ti líbí, protože je americkej. Takže proti gustu žádnej dišputát.
Napsal: pát črc 02, 2010 11:09
od patmat1928
Já vám rozumím co tím myslíte.
Na Ladu se to prostě nehodí.Kdybych to tam chtěl dát,tak bych do toho musel vrazit plno pěněz a to já nemám.
To by bylo: kovaná kliková hřídel,ojnice,písty....(nebo alespoň vyleštit)
těsnění pod hlavou nějaké kvalitnější na vyšší tlaky
ventily plněné sodíkem(nebo vyleštit-sníží se mechanické namáhání a napékání)
snížit hlavu válců,ostřejší vačka,větší kanály,silnější ventilové pružiny.....
silnější olejové,vodní čerpadlo(hlavně lepší chladič+chladič oleje)
sportovní sací potrubí na míru,Holley 2300 karburátor,filtr KN,náporový scoop
.................atd(ještě by toho bylo hodně,ale nechci moc rozepisovat),nehledě na
STK.
Napsal: pát črc 02, 2010 11:32
od vintera
heuréka
Příprava směsi
Napsal: pát črc 02, 2010 11:40
od patmat1928
Co tím myslíš -heuréka- ???????
Napsal: pát črc 02, 2010 11:43
od vintera
vítězství rozumu nad emocema, jinak prostuduj si forum, tady je tolik informací a praktickech zkušeností, že až vše poctivě pročteš, což bude chvíli trvat, získáš jiný pohled na svět úprav a jejich reálný dopad na auto a tvoji kapsu a vlastně tvůj život. Čti a čti a pak reálně zvaž své potřeby v souladu s možnostmi. Budu ti držet palce.
Příprava směsi
Napsal: pát črc 02, 2010 11:53
od patmat1928
Thank!!!
Re: Příprava směsi
Napsal: pát črc 02, 2010 13:14
od JmJ
patmat1928 píše:Co tím myslíš -heuréka- ???????
davas ve skola malo pozor:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Archim%C3%A9d%C3%A9s
Příprava směsi
Napsal: sob črc 03, 2010 09:25
od patmat1928
Mám novej nápad.Co takhle nechat starej karburátor,jenom ho maximálně přetryskovat.
Poté vyříznout do kapoty díru jako vrata a použít
náporový scoop s klapkami??????
Napsal: sob črc 03, 2010 10:18
od Křečík Barbuška
Napsal: sob črc 03, 2010 12:06
od MartasBrno
Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem
patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Napsal: sob črc 03, 2010 12:56
od radek mb
MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo?
Napsal: ned črc 04, 2010 19:52
od Jelen
radek mb píše:MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo?
A nejste sami
Jen tak mimochodem, poměr benzínu a vzduchu je, jak psal standa opravdu 1:14 a karburátor na ladu je spočítanej celkem solidně, teda aspoň na sériovou. Kdybys měl úpravy, pak se dá přemýšlet o jiném karbu, ale takhle to nemá cenu. Mimochodem, podobnej karburátor (alespoň vzhledově, co máš na obrázku) vyráběj rusové a celej systém na žigula se jmenuje PEKAR. Je u toho bezkontaktní zapalování, stejné, jako dodává Cory a karburátor mi celkově přijde podobnej, jako K-151. Prý to umí divy. Viděl jsem to ve větším ve Volze 24 a prý to zvedlo výkon a snížilo spotřebu Je fakt, že to jelo pěkně. V žigulu jsem to viděl jen stacionárně.
Napsal: ned črc 04, 2010 20:56
od Hurikán
patmat1928, Poznámka moderátora:
Ušetri nás prosím těch svých rozprávkových veľavraných príspevkov. Kto to tu má čítať?! Takové nesmysly. Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš srandu. Jestliže jde o první případ, tak si NEJDŘÍV PROČTI POŘÁDNĚ TOTO FÓRUM a teprve POTOM SE PTEJ! V případě druhé možnosti běž jinam, bo tady na takovou "srandu" nejsme zvědaví.
Napsal: ned črc 04, 2010 21:12
od Ivo
Asi takhle. Já být patmatem1928, koupil bych nějakou silnou ameriku a kladívkem bych zkusil co nejvíc doklepat tvary do vzhledu žigula. Myslím si že by to bylo jednodušší i levnější.