Stránka 2 z 2
Napsal: čtv črc 01, 2010 13:48
od Cooper
vintera píše:při 20 voltech svítí žárovky jako na autech při nočních závodech, nebo už praskaj, zblázní se přerušovač blinkrů.
No jo, jak ale jedeš ve dne tak nic nepoznáš....Jen na voltmetru a po chvíli mi začal svítit Check Engine..
Napsal: čtv črc 01, 2010 21:52
od JmJ
Luděk Musil píše:vintera píše:V ladě je asi lepší kontrolka než voltmetr
Moje řeč ... u mě to taky při blinkrech lítá tak, že mám pocit, pokud to nechám dýl zapnutý - tak se rafička utrhne a přeletí přes celý sdružený přístroj
. L.
ja podle voltmetru steluju volnobeh. aby pri zaplych svetlech musi mit aspon o neco rozume vic jak polovinu ciferniku
pripadne pri velkem rachotu ho uzivam jako otackomer, jestli jeste bezi motor (rucicka v druhe polovine) nebo nam to chciplo (rucicka v prvni polovine)
.
Napsal: čtv črc 01, 2010 22:02
od vintera
aha, tak proto dali soudruzi do lady voltmetr jako univerzální kontrolní přístroj, nazýval bych ho multimetrem, jak předběhli dobu, to si ho musím tedy víc vážit a nepomlouvat ho, aby se mi nakonec taky nepomstil.
Napsal: pon črc 19, 2010 18:34
od wiku
Najel jsem 1300km a závada se už neobjevila. Dnes najeto 400km v kuse, z toho část po dálnici. Přitom závada se většinou objevovala po delší rychlé jízdě. Takže to asi celé bylo v novém nekvalitním Polském relátku dontrolky dobíjení.
Napsal: úte črc 20, 2010 07:52
od Hurikán
wiku píše:Najel jsem 1300km a závada se už neobjevila. Dnes najeto 400km v kuse, z toho část po dálnici. Přitom závada se většinou objevovala po delší rychlé jízdě. Takže to asi celé bylo v novém nekvalitním Polském relátku dontrolky dobíjení.
Díky za info o stavu po opravě. Takhle má vypadat vlákno s problémem. Vždycky je dobré mít po nějakém čase odezvu, aby bylo vidět, zda oprava/výměna dané části skutečně problém odstranila. Tak ať ti to dál jezdí.
Napsal: úte črc 20, 2010 15:05
od wiku
Doplním ještě jedno zjištění. Voltmetr je připojený někam na větev k ukazetelům směru. Praskla mi pojistka od blinkrů a současně s blinkry umřel i voltmetr. Pokusím se to místo najít , odpojit ho a připojit přímo k baterce. Když už tam je, tak ať neukazuje blbiny.
Napsal: úte črc 20, 2010 16:21
od Křečík Barbuška
Pak se ovšem nediv, když ti to po pár dnech sežere baterku. Systém měřícího přístroje je poněkud žravý, je třeba jej připojit za spínací skřínku, takže asi nejlépe ponechat tam jak je, hlavně ne napřímo.
Napsal: úte črc 20, 2010 16:29
od wiku
Koko Loko: nojo! to máš pravdu safra.