Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 01, 2011 08:10
od 2103s
a bude to este pouzitelny s tema perama z volhy???abych z toho nebyl vyhrkanej zj 8) jak na tom bude kdyz dam origo novy na predek??? asi nic moc co? ja tam mel vytahany a chodilo to casto po dorazech ale vzhledove dobry ...... ale aspon to pruzilo mirne tak doufam ze ta volha neni moc tvrda.....nebo abych nemuse predelavat dorazy

Napsal: úte bře 01, 2011 11:19
od peet2101
Dorazy se předělávají když hodně snižuješ předek... Volha je asi o něco těžší než Lada takže bude mít asi i tvrdší pružiny. Musíš se rozmyslet jestli chceš jezdit rychle nebo pohodlně....

Napsal: úte bře 01, 2011 14:29
od radek mb
2103s píše:a bude to este pouzitelny s tema perama z volhy???abych z toho nebyl vyhrkanej zj jak na tom bude kdyz dam origo novy na predek??? asi nic moc co? ja tam mel vytahany a chodilo to casto po dorazech ale vzhledove dobry ...... ale aspon to pruzilo mirne tak doufam ze ta volha neni moc tvrda.....nebo abych nemuse predelavat dorazy
Ono by to chtělo určit si priority.Zda to chceš na běžné ježdění anebo jako sportovní náčiní.Jinak to jsou pouze výkřiky do tmy,které se tu se železnou pravidelností opakují. :roll:

Napsal: úte bře 01, 2011 18:44
od 2103s
no tak zejo asi oboji...protoze ne vzdy a ne vsude se da jezdit svizne....... a kor na nasich silnicich!!!!!jako nerkam sportovni podvozek jo ale ne moc abych z toho nebyl vytresenej zj :|

Napsal: úte bře 01, 2011 19:57
od Yellow01
To se musíš rozhodnout, já mám podvozek tvrdší a kolikrát přijdou silnice, kde nemůžu jet víc než 30-40 km/h. Podvozek na ladě je stará konstrukce, buď bude sériově měkkej a můžeš jezdit normálně, nebo to přitvrdíš a bude to poskakovat a mlátit, ale v zatáčkách to bude sedět. Aspoň takový zkušenosti mám zatím já. Ale ještě jsem nevyzkoušel, jak se to bude chovat s tím elastomerovým uložením náprav. I když předpokládám, že to poskakování to nevykompenzuje. Třeba náprava McPherson má i při větším přitvrzení pořád mnohem lepší chování než naše náprava. Prostě je třeba si uvědomit, z jakých let jsou naše auta, nemůžeme po nich chtít, aby byly na úrovni moderních aut. Ale upravenej podvozek na ladě i přes ten případnej nekomfort za to stojí.

Napsal: stř bře 02, 2011 20:06
od 2103s
Yellow01, a ty tam mas co ...myslim jaky pruzyny ci tlumice???? :)

Napsal: stř bře 02, 2011 20:16
od Yellow01
Pružiny vyrobený na zakázku a tlumiče plynokapaliny Kayaba.

Napsal: pát bře 04, 2011 18:27
od 2103s
co stojej pruziny???

Napsal: pát bře 04, 2011 19:15
od Yellow01
Už si nepamatuju přesnou cenu, myslím kolem 3500,- Kč

Napsal: sob bře 05, 2011 12:30
od 2103s
tak to neni zas tak hrozna cenovka........ :) a to sis nechaval delat kde...

Napsal: sob bře 05, 2011 17:12
od Yellow01
Pružinárna Invel v areálu plzeňský škodovky.
http://www.invelplus.cz/cz/uvod/

Napsal: čtv bře 24, 2011 08:42
od 2103s
co vsechno potrebovali vedet na tu virobu pruzin??? tedy podle ceho to urcit...

Napsal: čtv bře 24, 2011 12:10
od Yellow01
Vzal jsem jim tam tu hnědou dílenskou příručku, z který si opsali údaje o pružinách, pak jsem řekl svoje požadavky a oni si to nechali v nějakým jejich programu spočítat. Toť vše, hotový pružiny mi poslali poštou.

Napsal: čtv bře 24, 2011 19:02
od 2103s
hmm tak to zni prijemne.......tak te se musim zamyslet :mrgreen: :lol: