Napsal: pon čer 14, 2010 16:32
ok, tak dobre, maji sanciCory píše:Myslim ze Niva ano.JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
ok, tak dobre, maji sanciCory píše:Myslim ze Niva ano.JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
To samé napadlo i mě. Jen jsem nechtěl Zanekovi moc znejisťovat jeho volbou íčka. Karburátor by byl co se spolehlivosti a snadnosti opravy lepší. S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu. Pokud si však vezmou všechny komponenty íčka ssebou jako náhradní (bez toho bych nikam nejel), tak by neměl být problém. Při nejhorším to tam v nějaké dílně přebastlí na karbec.JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
tuto si niesom veľmi istý. V 044, čo som ju rozoberal, bolo v technničáku písané 9,5 litra (zrejme kombinovaná). Takže s ozonom by to bolo rozhodne menej. (ruku do ohňa však za túto informáciu nedám, neviem či tam nebol preklep a ja v lada íčku prehľad veľmi nemám)Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu
Po prologu Brno - Snina.Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
a ja jazdím na urán...Cory píše:a to mam 1,3
Aky prolog?Hurikán píše:Po prologu Brno - Snina.Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
Není to už trošku stupidní?? To raději rovnou jeďte 2 autama.JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
Stupidní by bylo vyrazit a nic si nevzít! Pokud člověk není bohém, kterému je jedno, jestli se někde zasekne na den nebo na měsíc, tak může jezdit i bez šroubováku. Jestliže ale chceš mít jakous takous jistotu, že dojedeš do cíle a i zpět, tak nezbývá nic jiného, než auto náležitě připravit a vybavit patřičnými díly.popest píše:Není to už trošku stupidní?? To raději rovnou jeďte 2 autama.
senzor klikovky stači většinou očistit, řj jsem viděl za celou dobu mrtvou jen jednu, palivove čerpadlo vydrži když je ok, moc to dramatizujete, ičko bude potřebovat menši udržbu jak karbecHurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
Mohl bys mi prosím ten návod oskenovat/vyfotit a poslat. Mail je honza.emmer@centrum.czger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,