Stránka 2 z 4

Napsal: pon čer 14, 2010 16:32
od JmJ
Cory píše:
JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Myslim ze Niva ano.
ok, tak dobre, maji sanci :P

Napsal: pon čer 14, 2010 17:04
od Hurikán
JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
To samé napadlo i mě. :D Jen jsem nechtěl Zanekovi moc znejisťovat jeho volbou íčka. :lol: Karburátor by byl co se spolehlivosti a snadnosti opravy lepší. S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu. Pokud si však vezmou všechny komponenty íčka ssebou jako náhradní (bez toho bych nikam nejel), tak by neměl být problém. Při nejhorším to tam v nějaké dílně přebastlí na karbec. :lol:

Ještě nevím, jak je to u íčka s palivovým filtrem. Možná by stálo za to, filtraci nějak vylepšit. K tomu se ale musí vyjádřit místní íčkaři. :) O kvalitě (čistotě) místních PHM si nedělám velké iluze.

Napsal: pon čer 14, 2010 18:09
od Puhi
Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu
tuto si niesom veľmi istý. :roll: V 044, čo som ju rozoberal, bolo v technničáku písané 9,5 litra :shock: (zrejme kombinovaná). Takže s ozonom by to bolo rozhodne menej. (ruku do ohňa však za túto informáciu nedám, neviem či tam nebol preklep a ja v lada íčku prehľad veľmi nemám)

ps. ak sa vám niečo cestou poserie a idete aj cez východné slovensko, s corym vás zachrániť môžme ako vašich predchodcov :lol: :lol:

Napsal: pon čer 14, 2010 19:43
od Laďuša
Já mam v techničáku 10 a taky jezdim za míň... Čert ví, za jakých podmínek to ve VAZu řešili :mrgreen:

Napsal: pon čer 14, 2010 20:00
od Cory
Ja mam v TP 11,5l/100km...alebo 11,8? uz nepamatam a to mam 1,3 :mrgreen: Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:

Napsal: pon čer 14, 2010 21:57
od Hurikán
Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:
Po prologu Brno - Snina. :lol:

Napsal: pon čer 14, 2010 21:58
od Puhi
čože? :shock: tak ked ma zajtra napadne, pozriem ja do svojho. ale takéto závratné hodnoty som si tam nikdy nevšimol :roll:
Cory píše:a to mam 1,3 :mrgreen:
a ja jazdím na urán... :mrgreen:

Napsal: pon čer 14, 2010 22:15
od Cory
Hurikán píše:
Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu :wink:
Po prologu Brno - Snina. :lol:
Aky prolog? :D

[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 14, 2010 23:20 ]
Význam slova prolog: úvodní část, úvod, předmluva, první časovka, zahřívací etepa, ... ;)

Napsal: úte čer 15, 2010 13:26
od Zanek
S tím Ičkem mě to taky napadlo, jenže tahle byla v dobrém stavu a za relativně slušný peníz. Slušnou karburátovou jsme nesehnali, resp by po zaplacení ekodaně vyšla dráž a byla potom hůř prodejná. Toto je rok 1996 a plní euro2, je hodně zachovalá. A jezdí do 8l
Co s tím palivovým filtrem? Nějaký přídavný?
A co konkrétně z těch komponentů vstřikování s sebou?

Napsal: úte čer 15, 2010 14:08
od JmJ
Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.

Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.

Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.

Napsal: úte čer 15, 2010 14:42
od Maysner
palivovej jeden az dva sebou? filtr ma predepsanej interval vymeny 80tkm. vymenil bych ho pred cestou, pokud ma auto namotano vice jak 80-100tkm. tento filtr bezne lidi nemeni :roll: pokud bys chtel. mam doma jeden novej, nerezovej, co vozival p.Vasenkov. za 300 ti ho pripadne muzu nechat. je to ten valec vedle nadobky na brzdovku. oproti oplum se stejnym vstrikovanim je sroubovaci

Napsal: úte čer 15, 2010 19:09
od popest
JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.

Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.

Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
Není to už trošku stupidní?? :lol: To raději rovnou jeďte 2 autama.

Napsal: úte čer 15, 2010 20:39
od Hurikán
popest píše:Není to už trošku stupidní?? :lol: To raději rovnou jeďte 2 autama.
:roll: Stupidní by bylo vyrazit a nic si nevzít! Pokud člověk není bohém, kterému je jedno, jestli se někde zasekne na den nebo na měsíc, tak může jezdit i bez šroubováku. Jestliže ale chceš mít jakous takous jistotu, že dojedeš do cíle a i zpět, tak nezbývá nic jiného, než auto náležitě připravit a vybavit patřičnými díly. :idea:

Pokud je pravda, že filtr běžně vydrží cca 80 tkm, tak by mělo stačit jej vyměnit před cestou. V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.

Samozřejmě že tohle není všechno. O svíčkách, aspoň jednom VN kabelu, regulátoru dobíjení a dalších mechanických věcech se nebavím. To je základ.

Napsal: úte čer 15, 2010 23:55
od Tommel
Hurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
senzor klikovky stači většinou očistit, řj jsem viděl za celou dobu mrtvou jen jednu, palivove čerpadlo vydrži když je ok, moc to dramatizujete, ičko bude potřebovat menši udržbu jak karbec :roll:

Napsal: stř čer 16, 2010 06:09
od Zanek
ger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,
Mohl bys mi prosím ten návod oskenovat/vyfotit a poslat. Mail je honza.emmer@centrum.cz
děkuju