Stránka 2 z 7

Napsal: úte úno 03, 2009 22:30
od Majo
ano vaha vzduchu je vo filtri. Ale to SPI je natolko primitivne ze v podstate aj pri odpojeni vsetkych cidiel okrem klukovky to ide "normalne".... kazdopadne to chce diagnostiku

Napsal: stř úno 04, 2009 13:09
od Saša
Majo píše:ano vaha vzduchu je vo filtri
U spi (jednobod) MENÍ ! Ve fitru je pouze snímač teploty nasávaného vzduchu . Množství nasávaného vzduchu vypočítává ŘJ dle teploty a podtlaku v sání .

Napsal: čtv úno 05, 2009 12:50
od Marian123
Neznáte někdo někoho v Brně kdo by mi byl schopen udělat diagnózu? Do Lady ve Šlapanicích se mi moc nechce páč neví co za to chtít. Aspoň po telefonu mi pán říkal,že mě to bude stát asi 1300 kč.

Napsal: čtv úno 05, 2009 12:53
od Luděk Ondrůch
Jestli myslíš, vyblikat chybové kódy, tak přijeď dneska na schůzi do hospody u Mušketýra, mrknem na to.
Viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=206771#206771

Napsal: čtv úno 05, 2009 17:30
od Marian123
Luděk Ondrůch píše:Jestli myslíš, vyblikat chybové kódy, tak přijeď dneska na schůzi do hospody u Mušketýra, mrknem na to.
Viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=206771#206771
Ne já potřebuju vyčíst chyby. A zrovna dnes mám Nivku odstavenou na nabiječce. Jinak dík za pozvání. Jak často ta schůze je? Tam chodí určitě i pátrač,že? Bych si od něho mohl konečně vyzvednout průkazku. 8)

Napsal: pát úno 06, 2009 07:42
od Luděk Ondrůch
Však jo, vyblikají se kódy a podle čísla chyby se v příručce najde co je to za chybu.
Schůze jsou každý první čtvrtek v měsíci, Pátrač na ně chodí.
Jinak se klidně můžeš stavit ke mně dom. Kdyžtak se mi ozvi na mobil 721 406 164.

Napsal: pát úno 06, 2009 08:38
od Marian123
Luděk Ondrůch píše:Však jo, vyblikají se kódy a podle čísla chyby se v příručce najde co je to za chybu.
Schůze jsou každý první čtvrtek v měsíci, Pátrač na ně chodí.
Jinak se klidně můžeš stavit ke mně dom. Kdyžtak se mi ozvi na mobil 721 406 164.
No tak to je supr. To tě navštívím brzo. Dekuju.

Motor -- 1.7 Díra v "plynu"

Napsal: pát dub 17, 2009 12:39
od Luděk Musil
Jak jsem koupil - tak prodávám:

Ahoj kolego,
obracím se na Tebe s prosbou. Mám Nivu 1,7i a mám menší problem. Když přidám plyn, tak je "díra" v plynu. Kompresi motor má, už jsme vyměnili řídící jednotku, vstřikování a žádná změna. Netušíš kde by mohla být ještě chyba?

Předem díky.
Dáda Kašík
kasikdan@seznam.cz

----------------------
Drobné gramatické a pravopisné chyby jsem opravil. L. :D

Napsal: pát dub 17, 2009 14:40
od Saša
Je to 1.7 SPI nebo MPI . Že by vadný (vydřený) snímač (potenciometr) polohy škrtící klapky ? Změřit .

Napsal: sob dub 18, 2009 13:50
od kasikdan
V eletrice se moc nevyznam,poraď kde najdu ten potenciometr po případě kde najdu schema.Označení motoru zašlu později.Auto bylo na dyagnostice a závadu nenašli proto se obracím na vás.Předem děkuju

Napsal: pon dub 20, 2009 06:12
od Luděk Musil
Ten potenciometr najdeš na vstřikovací jednotce. Je na opačné straně (přesto je hřídelí spojen) s ovládáním plynu - plynové lanko. Vedou k němu 3 drátky.
Ovšem jak ho změříš - to ti řeknou elektrikáři. L.
PS: jak jsem Ti psal do mejlu, může samozřejmě ještě o tyto další závady:
přiucpaný filtr paliva
závada palivového čerpadla
někde přisává vzduch
pohnutý rozvody

Napsal: pon dub 20, 2009 09:56
od kasikdan
KOLEGO ME PRAVE MATE ŽE V DILNE TO SKOUŠELI MENIT ZA JINOU JEDNOTKU A ŽADNA ZMENA ,TEDKO SEM SKOUSEL JAK TO JEDE,A HROZNE CUKA JAK KDYŽ SOU ZACPANE TRYSKY ,FILT VYMENEN CERPADLO BZUCI

Napsal: pon dub 20, 2009 10:12
od Saša
Trysky tam žádné nejsou (krom vstřikovaci jedné u SPI) . Prvotní informace byla že je "díra" v plynu . Teď že to cuká . Chce to přesně popsat . Velkou nepravidelnost chodu hlavně v nižších otáčkách mají za vinu špatné VN kabely ke svíčkám rušící činnost elektronického zapalování . To že čerpadlo bzučí je hezké , ale jaký tlak je v "liště"
(vypni Caps lock) .

Napsal: pon dub 20, 2009 11:32
od kasikdan
JE ME TO UPLNE JASNI JA TO PRIVES AZ DNESKA PROTOZE TO NENI MOJE AUTO ,PRI NIZKEJCH OTACKACH A SESLAPNUTI DE PODLE ME DOBRE ,PRI JEDNOTCE TEŽ,ALE 2 3 4 5 PROSTE NETAHNE ZACNE CUKAT JAK KDYZ MA MALO BENZINU , TAKHLE PODOBNE CUKALA 16 KDYZ MELA UCPANE TRYSKY,

[ Komentář přidal: Majo: po duben 20, 2009 13:26 ]
chlape, vypni si CAPS LOCK lebo bude zle

Napsal: úte dub 21, 2009 11:11
od kasikdan
Opet sem mel moznost vymenit zapalovani,karburator,ridici jednotku zlepsilo se to o 60 procent,ale stale škube a střili do karburatoru