Stránka 2 z 2

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:27
od Puhi
Chlapci, nieje náhodou ten najžravejší/teoreticky aj najvýkonnejší webber 2106? No, ak nerátame solex, ten je asi víťaz
Wolfhunt, Do TT dúfam dôjdem, ale neviem či sa toho zázraku nezľaknem :) Ale nie, ak nezabudneme, rád si ho pozriem :wink:


Inak, na solex si už brúsim zuby, dnes mi stiahol weber po trošku rychlejšej jazde za chvíľku asi 2 litre odhadom podľa budíka :shock: To už je aj na mňa vela :roll:

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:53
od jolik
já bych chtěl ten nejžravější :-)

Napsal: stř kvě 19, 2010 20:01
od Laďuša
No, nejžravější budou asi 2103 a 2106, ty budou asi tak nastejno.
A co tak fláknout na to webbera 2101? :mrgreen: Ono to hovno pojede, tak se na to bude eště víc šlapat a ta spotřeba bude možná eště horší :lol:

Napsal: stř kvě 19, 2010 20:14
od Puhi
Laďuša píše:A co tak fláknout na to webbera 2101? Ono to hovno pojede, tak se na to bude eště víc šlapat a ta spotřeba bude možná eště horší
:lol: :lol: :lol:
Laďuša píše: nejžravější budou asi 2103 a 2106
Tuším mi niekto raz písal, že 2106 je iba pretryskovaný weber 2103, takže najžravejší zrejme ten 2106 :roll:
jolik píše:já bych chtěl ten nejžravější
Nooo, aby to nebolo až priveľa :lol:

Napsal: stř kvě 19, 2010 22:08
od MartasBrno
Tak ten 2106 jestarý mechanický weber a 2107 je ozon s podtlakem ne? Ten by se mi tak líbil, je dělaný pevně doufám na přijatelnou spotřebu. 8) :lol: A jestli Jolik nechce nic v čem je elektrika :o (nad míru), tak ten ozon bude pro něj asi to nejlepší ne? Pokud se tu zase nestrhne debata o tom jak je lepší poctivá mechanika. :P :lol:

Napsal: čtv kvě 20, 2010 08:38
od Puhi
no, sice jolik presne nenapísal na čo ten motor bude využívať, ale ak na preteky, tak podtlak má určite červenú :wink:

Napsal: čtv kvě 20, 2010 11:37
od MartasBrno
Už je to tady :mrgreen:

Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:37
od jolik
myslím že ten karbec je pro mně nepoužitelný,difuzory má moc malé a přijde mi složitý,motor není na závody,bude mít 125kw

Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:39
od jolik
chci jednoduchost a velké pruduchy

Napsal: čtv kvě 20, 2010 14:11
od Štěpán
jolik píše:chci jednoduchost a velké pruduchy
Buď z 2103 ( potažmo 2106 ), které mají difuzory 23 / 24

nebo

z WEBER z polskeho fiata125 ( lepší by to bylo z toho italského. Ten je odladěnej pro 1608ccm a 74kW ) . Ten má 24 / 24 ( jestli se nepletu ) a je v něm skvěla možnost vyndávat difuzory a měnit si je za různe velikosti dle svých požadavku :wink:

Napsal: čtv kvě 20, 2010 15:49
od jolik
to zní dobře :-)

Napsal: ned kvě 23, 2010 23:03
od Michal Karásek
MartasBrno píše:Už je to tady :mrgreen:
Ale to je taky prakticky mechanika (ozon), elektronika se začala víc projevovat až na Solexu, kde se volnoběh vypínal při větším podtlaku v sání a zavřené klapce...(potažmo Axtec...ale toho jsem ani neviděl...).