Stránka 2 z 2
Napsal: stř kvě 19, 2010 19:27
od Puhi
Chlapci, nieje náhodou ten najžravejší/teoreticky aj najvýkonnejší webber 2106? No, ak nerátame solex, ten je asi víťaz
Wolfhunt, Do TT dúfam dôjdem, ale neviem či sa toho zázraku nezľaknem

Ale nie, ak nezabudneme, rád si ho pozriem
Inak, na solex si už brúsim zuby, dnes mi stiahol weber po trošku rychlejšej jazde za chvíľku asi 2 litre odhadom podľa budíka

To už je aj na mňa vela

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:53
od jolik
já bych chtěl ten nejžravější

Napsal: stř kvě 19, 2010 20:01
od Laďuša
No, nejžravější budou asi 2103 a 2106, ty budou asi tak nastejno.
A co tak fláknout na to webbera 2101?

Ono to hovno pojede, tak se na to bude eště víc šlapat a ta spotřeba bude možná eště horší

Napsal: stř kvě 19, 2010 20:14
od Puhi
Laďuša píše:A co tak fláknout na to webbera 2101? Ono to hovno pojede, tak se na to bude eště víc šlapat a ta spotřeba bude možná eště horší
Laďuša píše: nejžravější budou asi 2103 a 2106
Tuším mi niekto raz písal, že 2106 je iba pretryskovaný weber 2103, takže najžravejší zrejme ten 2106
jolik píše:já bych chtěl ten nejžravější
Nooo, aby to nebolo až priveľa

Napsal: stř kvě 19, 2010 22:08
od MartasBrno
Napsal: čtv kvě 20, 2010 08:38
od Puhi
no, sice jolik presne nenapísal na čo ten motor bude využívať, ale ak na preteky, tak podtlak má určite červenú

Napsal: čtv kvě 20, 2010 11:37
od MartasBrno
Už je to tady

Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:37
od jolik
myslím že ten karbec je pro mně nepoužitelný,difuzory má moc malé a přijde mi složitý,motor není na závody,bude mít 125kw
Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:39
od jolik
chci jednoduchost a velké pruduchy
Napsal: čtv kvě 20, 2010 14:11
od Štěpán
jolik píše:chci jednoduchost a velké pruduchy
Buď z 2103 ( potažmo 2106 ), které mají difuzory 23 / 24
nebo
z WEBER z polskeho fiata125 ( lepší by to bylo z toho italského. Ten je odladěnej pro 1608ccm a 74kW ) . Ten má 24 / 24 ( jestli se nepletu ) a je v něm skvěla možnost vyndávat difuzory a měnit si je za různe velikosti dle svých požadavku

Napsal: čtv kvě 20, 2010 15:49
od jolik
to zní dobře

Napsal: ned kvě 23, 2010 23:03
od Michal Karásek
MartasBrno píše:Už je to tady

Ale to je taky prakticky mechanika (ozon), elektronika se začala víc projevovat až na Solexu, kde se volnoběh vypínal při větším podtlaku v sání a zavřené klapce...(potažmo Axtec...ale toho jsem ani neviděl...).