Stránka 2 z 2

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:40
od Křečík Barbuška
Pokud to necháš pohliníkovat tak i přežije.

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:45
od Hurikán
Koko Loko píše:Pokud to necháš pohliníkovat tak i přežije.
:supz: Tímto krokem se ale dosti přiblíží cenové hladině Walkeru. :)

Když jsem ještě měl bílou pětku, nechal jsem si jednou u Horáka měnit výfuk. Osadili tam II a III díl od Bosalu. Sice to pasovalo docela pěkně, ale životnost byla obvyklé +/- 3 roky. :?

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:47
od Křečík Barbuška
:mrgreen: a to se vyplatí :mrgreen: .

Napsal: ned kvě 16, 2010 11:10
od JmJ
Hurikán píše:
Koko Loko píše:Pokud to necháš pohliníkovat tak i přežije.
:supz: Tímto krokem se ale dosti přiblíží cenové hladině Walkeru. :)

Když jsem ještě měl bílou pětku, nechal jsem si jednou u Horáka měnit výfuk. Osadili tam II a III díl od Bosalu. Sice to pasovalo docela pěkně, ale životnost byla obvyklé +/- 3 roky. :?
jeste ze sem nihilista, jinak by me tato informace namichla. 8)

Napsal: pon kvě 17, 2010 07:57
od Teepee
Petr HC píše:Trochu jsem to "zazáplatoval" COčkem a zdola před přepážkami jsem vyvrtal dirky cca 3 mm . Po každé kratší jízdě z nich vyteče dost vody. Nevím, co by tomu říkali na STK.
Před STK zamáznout silikonem, nebo tam našroubovat samořezný šroub. Uvažoval bych spíš nad ovlivněním měření emisí, ale nebude to nic drastickýho.