Nekdo kdo se vyzná v 1.7i čku z roku 1996 z východních čech?

Moderátor: Moderátoři

jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

nic vyznamneho by se stat nemelo. ridici jednotka vyhodnoti, ze nema vsechny signaly, mela by prejit na rizeni podle referencnich hodnot (nouzovy rezim) a auto jede dal... ale uz tady zminili predemnou, ze lambda na diru v plynu vyrazny vliv nema. Co takhle vaha vzduchu? Bez diagnostiky je to porad jen pokus-omyl. Jen pro upresneni, pises "kontakty sem očistil" to jako na svickach nebo mas motor s rozdelovacem? To by pak nebyl 1,7i...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

jiri.k píše:Co takhle vaha vzduchu?
Tak tu v 1.7i od GM NENAJDEŠ .
Na tělese klapky je zboku přišroubovaný plastový díl do kterého vedou hadičky , je třeba skontrolovat jestli jsou průchodné (jak hadičky tak nátrubky) + skontrolovat snímač podtlaku v sacím potrubí .
ŘJ GM 1.7i (SPI) má vlastní diagnostiku - Vyblikání chybových kódů pomocí kontrolky Check Engine .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

diky za opravu, musim se moc ucit...
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

tak mi to nedalo a otevrel jsem kapotu. Prosim odborniky, co to teda je u vzduchoveho filtru za cidlo, kdyz ne vaha vzduchu?
Přílohy
je to vaha vzduchu nebo ne?
je to vaha vzduchu nebo ne?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

To váha je , ale v tom případě to není 1.7 SPI od GM ale 1.7 již od Bosh MPi . Ale tomu zas neodpovídá rok výroby 1996 ! Není to náhodou 2006 ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

aha, terminologicky jsem to popletl. 1996 spi - a na to se puvodni pachatel pta - je jednobod u ktereho neni vaha vzduchu. Ja uz mam novejsi a to vahu ma. (mimochodem, 2009). Uz jsem doma...dik za vysvetleni. Ted aby se vyjadril jackfree...
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

jj já mám 1.7 spi rok 1996 (ta tedy váhu nemá)
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

Saša píše:
jiri.k píše:Co takhle vaha vzduchu?
Tak tu v 1.7i od GM NENAJDEŠ .
Na tělese klapky je zboku přišroubovaný plastový díl do kterého vedou hadičky , je třeba skontrolovat jestli jsou průchodné (jak hadičky tak nátrubky) + skontrolovat snímač podtlaku v sacím potrubí .
ŘJ GM 1.7i (SPI) má vlastní diagnostiku - Vyblikání chybových kódů pomocí kontrolky Check Engine .
Snímač podtlaku ten vím ale ten plastový díl s hadičkami.. co je to zač?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jiříku - jsi si jist, že máš 1,7 (sp)i z roku 1996 ?
Mám totiž pocit (podle toho obrázku) že to bude spíš 1,7 Mpi roku výroby 2000 a výš. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Luděk Musil píše:Mám totiž pocit (podle toho obrázku) že to bude spíš 1,7 Mpi roku výroby 2000 a výš. L.
Jiri.k pise, ze ma rok 2009.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt květen 20, 2010 09:02 ]
Aha, sorry, jako bych nic neřek´ :oops: . L.
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

klidek, mam 2009ku. to jsem si jen popletl motorizaci...
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Co se té prodlevy týče u mě to vyřešila až výměna motorku volnoběhu, ale mě to dělalo i jiné věci.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
A co se týče servisu tak číslo 1 je SADSKÁ, p. Nedbal :wav:

Byl jsem nucen teď nouzově použít Mělník :axe: ,ale to je zase jiné téma. Ó hrůza.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

Takže budu na 100% na srazu, tak pokud má někdo doma cokoliv co je možné zapůjčit pro vyzkoušení, prosím vemte to sebou. Děkuji moc
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

Myslel jsem, že váhu vzduchu má pouze turbodiesel. Teď vím, že ji může mít i benzín a dokonce ji má i moje niva!
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

Tak sem proměřil a pro jistotu na zkoušku vyměnil čidla teploty vody a vzduchu - těmi to není, dál sem vyměnil potenciometr škrtící klapky - tím to také není, Lambda funguje, podtlakové čidlo funguje, hadička podtlaku i nátrubek jsou průchozí - tím to také není, svíčky jsem zkoušel dvoje, rovněž tak i kabely - těmi to také není, svíčky jsou všechny do cihlova, pravděpodobně bude v pořádku i DIS zapalovací modul. Diagnostická kontrolka funguje, ale nehlásí závadu. Na radu Estonců jsem ještě jednou vyměnil palivovej filtr, ale tím to také není... ještě jsem neměřil ten snímač otáček na klikovce a také sem neměřil ten snímač vedle náhonu tachometru na přídavce, mohou na to mít vliv? Auto po sešlápnutí plynu vůbec nejede a zdá se mi to čím dál horší... už nevím čím by to mohlo bejt... olej nebere, voda se neztráci(myslel sem těsnění pod hlavou ale nic na to neukazuje)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“