Nekdo kdo se vyzná v 1.7i čku z roku 1996 z východních čech?
Moderátor: Moderátoři
nic vyznamneho by se stat nemelo. ridici jednotka vyhodnoti, ze nema vsechny signaly, mela by prejit na rizeni podle referencnich hodnot (nouzovy rezim) a auto jede dal... ale uz tady zminili predemnou, ze lambda na diru v plynu vyrazny vliv nema. Co takhle vaha vzduchu? Bez diagnostiky je to porad jen pokus-omyl. Jen pro upresneni, pises "kontakty sem očistil" to jako na svickach nebo mas motor s rozdelovacem? To by pak nebyl 1,7i...
Tak tu v 1.7i od GM NENAJDEŠ .jiri.k píše:Co takhle vaha vzduchu?
Na tělese klapky je zboku přišroubovaný plastový díl do kterého vedou hadičky , je třeba skontrolovat jestli jsou průchodné (jak hadičky tak nátrubky) + skontrolovat snímač podtlaku v sacím potrubí .
ŘJ GM 1.7i (SPI) má vlastní diagnostiku - Vyblikání chybových kódů pomocí kontrolky Check Engine .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To váha je , ale v tom případě to není 1.7 SPI od GM ale 1.7 již od Bosh MPi . Ale tomu zas neodpovídá rok výroby 1996 ! Není to náhodou 2006 ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Snímač podtlaku ten vím ale ten plastový díl s hadičkami.. co je to zač?Saša píše:Tak tu v 1.7i od GM NENAJDEŠ .jiri.k píše:Co takhle vaha vzduchu?
Na tělese klapky je zboku přišroubovaný plastový díl do kterého vedou hadičky , je třeba skontrolovat jestli jsou průchodné (jak hadičky tak nátrubky) + skontrolovat snímač podtlaku v sacím potrubí .
ŘJ GM 1.7i (SPI) má vlastní diagnostiku - Vyblikání chybových kódů pomocí kontrolky Check Engine .
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jiříku - jsi si jist, že máš 1,7 (sp)i z roku 1996 ?
Mám totiž pocit (podle toho obrázku) že to bude spíš 1,7 Mpi roku výroby 2000 a výš. L.
Mám totiž pocit (podle toho obrázku) že to bude spíš 1,7 Mpi roku výroby 2000 a výš. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Co se té prodlevy týče u mě to vyřešila až výměna motorku volnoběhu, ale mě to dělalo i jiné věci.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
A co se týče servisu tak číslo 1 je SADSKÁ, p. Nedbal
Byl jsem nucen teď nouzově použít Mělník ,ale to je zase jiné téma. Ó hrůza.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
A co se týče servisu tak číslo 1 je SADSKÁ, p. Nedbal
Byl jsem nucen teď nouzově použít Mělník ,ale to je zase jiné téma. Ó hrůza.
®; Člen LKCS
Tak sem proměřil a pro jistotu na zkoušku vyměnil čidla teploty vody a vzduchu - těmi to není, dál sem vyměnil potenciometr škrtící klapky - tím to také není, Lambda funguje, podtlakové čidlo funguje, hadička podtlaku i nátrubek jsou průchozí - tím to také není, svíčky jsem zkoušel dvoje, rovněž tak i kabely - těmi to také není, svíčky jsou všechny do cihlova, pravděpodobně bude v pořádku i DIS zapalovací modul. Diagnostická kontrolka funguje, ale nehlásí závadu. Na radu Estonců jsem ještě jednou vyměnil palivovej filtr, ale tím to také není... ještě jsem neměřil ten snímač otáček na klikovce a také sem neměřil ten snímač vedle náhonu tachometru na přídavce, mohou na to mít vliv? Auto po sešlápnutí plynu vůbec nejede a zdá se mi to čím dál horší... už nevím čím by to mohlo bejt... olej nebere, voda se neztráci(myslel sem těsnění pod hlavou ale nic na to neukazuje)