Stránka 2 z 3

Napsal: pon kvě 03, 2010 21:43
od vintera
chce to mít všechny silentbloky i hardy spojky v pořádku a měnit je, pak by neměly dělat žádný problém. Jinak u staré Ify 9 a Wartburga 900 byly gumové unašeče na poloosách, u novějších provedení už nikoli. Jezdil sem s tím a přemýšlel jak ty gumy nahradit, protože mi v zimě v noci na cestě jedna praskla. Měl jsem je vyměnit včas, jak mi otec radil. Takže tě chápu.

Napsal: úte kvě 04, 2010 06:30
od vik2
Nemuzes to udelat z dalšího duvodu kerej tu asi jete nebyl recenej. pridavna je ulozena na dvou bodech (nekterym to nestacilo tak maji 3 :-) ).
Jak dochazi pri jizde ke zmene momentu na predni a zadni kola, ona se houpe trochu jako kolebka. kdybys tam dal jen hridel nebo tak neco, tak bude namahana a ohne se nebo zlomi nebo neco odejde. Prevodovka by musela byt napevno chycena k hlavni prevodovce jako jeden kus.
takze jedine reseni jsou dva klouby, takovej malej kardan....otazka je esly to neni zbitecna prace...

PS: ale vymyslej dal a na keci o zastupech inzeniru se vyser, taky jsem to poslouchal v jednom kuse.

Napsal: úte kvě 04, 2010 11:30
od vintera
předsedo, má pravdu.

Napsal: úte kvě 04, 2010 14:43
od Štěpán
Jinak každá Škochtle ( Superb, Octávia II, Yeti ), VW a já nevím co ještě mají HS (a dokonce ne jednu ale dvě ) pokud je auto vybaveno pohonem 4x4. Jedna je u převodovky a jedna je u Haldexu. Ani byste něvěřili, jak je ta hardyna podobna žigulácke... :mrgreen:

Napsal: úte kvě 04, 2010 15:00
od vintera
a Š 1203 je má taky, a když byly nějak poškozený, což se v terénu stalo, nebo unavený a kroutily se, to byly pak vibrace karoserie. to sem si pak přál zase kovový kříže. Žádný výrobce se nezavděčí všem.

Napsal: úte kvě 04, 2010 15:03
od Cory
ja som si kupil na zigulaka kvalitnejsiu HS z Chevroletu niva...je sirišia a po obvode ma plechovy pás. Stara HS mala najazdenych 125000km a bola plne funkcna, len som ju menil, pretoze som menil prevodovku za 5Q.

Napsal: úte kvě 04, 2010 15:08
od Štěpán
Není náhodou ten plechovej pás po obvodu pouze pro stáhnutí spojky a její následnou snažší montáž? Neměl by se ten pás sundat?

Napsal: úte kvě 04, 2010 15:09
od vintera
a žigul nemá plech? několik jsem jich měl z dřívějška než sem je rozdal, a taky měly a to ševrolet ještě o rasii nevěděl.

Napsal: úte kvě 04, 2010 15:12
od Cory
Štěpán Getsko píše:Není náhodou ten plechovej pás po obvodu pouze pro stáhnutí spojky a její následnou snažší montáž? Neměl by se ten pás sundat?
no to neviem :roll: ten plech nie je nejak na tesno, da sa s nim kývat, tak som žil s tým, ze je tam na to, aby zamedzoval velkej "deformacii" HS v zabere...Kazdopadne to beha normalne a ten plech ma ako keby zlisovane konce a musel by sa rozstrihnut.

Napsal: úte kvě 04, 2010 17:49
od Štěpán
Tak to ho máš jen pro snadnou montáž! Kdybys tu hárdinu měl venku a ten plech roztřihnul, tak by ti hárdyna nabyla na velikosti = a to se pak blbě dáva na kardanku ( nemůžeš tam strčit šrouby - jedině ráčnou šroubovat po závitu ).
Ten plech co nejdříve dej pryč. Jinak se ti může stát, že se ti uvolní a zahákne za palivové a brzdové trubky a to by potom mohlo být veselo. :roll:

Napsal: úte kvě 04, 2010 18:02
od Saša
Tak tak ten plech je pouze pro montáž .

Napsal: úte kvě 04, 2010 18:52
od Dusan
myslim ye HS aj vyrovnanva maly sklon kotory tam vznika. PS 28r a 220tkm nebol z HS problem.

Napsal: úte kvě 04, 2010 19:12
od TomasNM
Dusan píše:myslim ye HS aj vyrovnanva maly sklon kotory tam vznika. PS 28r a 220tkm nebol z HS problem.
Ver tomu ze 28r to vadilo. Preto sa vymyslaju kadejake upravy,ako znizit vibracie. To konstrukteri nedomysleli a domysleli to iba garazmajstri. Co sa tyka sklonu,zase sa budem opakovat,na to je tam homokyneticky klb.

Napsal: úte kvě 04, 2010 20:00
od Cory
Štěpán Getsko píše:Ten plech co nejdříve dej pryč. Jinak se ti může stát, že se ti uvolní a zahákne za palivové a brzdové trubky a to by potom mohlo být veselo. :roll:
dík za ujasnenie, o tom som nevedel

Napsal: stř kvě 05, 2010 11:34
od Dusan
aaa nevsimol som si ze ide o nivu. NA klasike prenasa HS silu poduhlom 4st