Stránka 2 z 2

Napsal: pát kvě 07, 2010 15:23
od Petr HC
Laďuša píše:Marťasi, přesně takhle uvažuju taky. Prostě se mě ty báchorky nezdají.
Báchorky fungují. Můj druhý vůz - Octavia Combi (1968) mi vybral v Kvasinách spolužák - vedoucí OTK ze serie určené pro Norsko s tím že je vyroben mnohem pečlivěji než vozy určené pro vnitřní trh i s upozorněním, kde má "kosmetickou" vadu, (které si mimo OTK Kvasiny nikdy nikdo nevšiml, když na ni nebyl upozorněn) . Pro export se vyrábí vždy o několik procent větší serie výrobků než je objednáno (a neplatí to jen pro auta), pro případ, že se některé "nepovedou" a ty se pak prodají na tuzemském (nebo místním) trhu. Řekl bych, že to funguje dodnes. Ve fabrice, ve které jsem pracoval, se tomu říkalo exportní souběh.

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:18
od jackal
I dneska se povede udělat auto které musí na repas.No tak prostě auta místo repasu šli do prodejen v SSSR a bezvadné na vývoz. Je mi fakt líto té 2102,sám po ní toužím ale takhle bych ji ani nechtěl.Šmejdi,vím jaké to je mě ukradli 2103 v lednu.Nejvíc mě štvou policajti,pro ně jsou to vraky a ani se moc nezajmaj o nějaké pátrání.

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:02
od Pavel V.
Mimochodem na Ukrajině nepříhlásíte auto starší deseti let..... Mají na to zákon. Čímž chci říci ža ta auta jdou spíše na díly, ale pak nechápu proč se sem některé díly staále z UK vozí.

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:06
od Cory
Pavel V. píše:ale pak nechápu proč se sem některé díly staále z UK vozí.
Pre Ukrajincov su lacnejsie ND z ukradnuteho auta ako nove...A my sa na ovela vyššej urovni, co sa tyka príjmu do domacnosti, tak uprednostnujeme drahsie,ale nove diely.

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:10
od Štěpán
Pavel V. píše:nepříhlásíte auto starší deseti let..... Mají na to zákon.
6-ti let

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:11
od peet2101
Pavel V. píše:Mimochodem na Ukrajině nepříhlásíte auto starší deseti let.....
No myslím že to řeší převařením čísel a maximálně přepisem barvy v již jednou "použitém" TP.

sc

Napsal: pon kvě 10, 2010 07:48
od mušketýr
Tak mám VIN KE ŽLUTÉMU KOMBÍKU.
451809
č.motoru:4591660
M.S.

Napsal: čtv kvě 13, 2010 08:38
od radek mb
Štěpán Getsko píše:6-ti let
ano,pravda
peet2101 píše:No myslím že to řeší převařením čísel a maximálně přepisem barvy v již jednou "použitém" TP.
také pravda

Napsal: stř kvě 26, 2010 20:06
od Honza 21061
Báchorka to rozhodně není. Je jednoznačná a dlouho známá skutečnost, že Žiguly vyrobené pro export byly kvalitou zpracování a celkovou pečlivostí při výrobě, o několik jednotek lepší, než pro místní trh.

P.S. Proč asi vznikaly podtypy 2103 s dvanáctkovými motory apod.? Co bylo jednodušší-více a za větší náklady hlídat výrobu pro domácí trh, nebo přepsat pár papírů a udělat nekonečně podtypů?