Stránka 2 z 23

Napsal: čtv lis 03, 2005 15:06
od JmJ
Pool píše:
Rafan píše:Me to taky chcipalo, ale v servise mi to nastavili, ze si krasne vrni. Nevyhodou je, ze po zahrati neklesne volnobeh pod 1200 otacek. Je to normalni ?
Pochybuji, že nějaký servis dnes zdemontuje karburátor a kompletně ho pročistí a seřídí. Moc namáhavý, málo výdělečný. Určitě jenom poštelovali směs a hotové vyřízené (tak jako mně před STK).
Jsou takovy. Kdyz mu reknu, ze chci vycistit karbec, vymenit tesneni atd, tak to udela. V podstate je mu jedno co delat, cena je 190kc/hod. A nevadi mu, ze stojim vedle, cumim mu na ruce a ptam se ho na kdejakou blbost.

Napsal: čtv lis 03, 2005 23:44
od BA3
Ziko píše:Mam OZON, spotřeba lítá různě, chod tiší, ale chcípá to, dokud není pořádně zahřátej.. Jinač ta línost je znát, mám tam etě menší trisku, ale je to tím OZONem.. Nevím, zda tam mám dát standart trisku..
To chcípáni je i můj problém ale mělo by stačit zvýšit otáčky.

Napsal: pát lis 04, 2005 13:37
od Tomáš
hlavně to chce mít v pořádku komlet motor...a ten-u Zika zrovna není...papá to olej

Napsal: pát lis 04, 2005 15:19
od Křečík Barbuška
U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.

Napsal: pát lis 04, 2005 17:49
od JmJ
Koko Loko píše:U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.
Taky mi to neco zhltne oleje, ale ze by skrz to nesel motor seridit, to bych nerekl. Osobne si nastavuju volnobeh tak, aby voltmetr pri zapnutych svetlech ukazoval rozumne pres polovinu, coz je myslim pres 12 V. Kazdopadne ted mam motor serizeny tak, ze i temer uplne studeny motor bez sytice drzi volnobeh. Sice totalne na hrane, ale drzi. Myslim si, ze na chod studeneho motoru ma docela vliv i stav zapalovani.

Napsal: pon lis 07, 2005 17:13
od Pool
Ještě by mě zajímalo, jak je to vlastně s rozdělovači? Je mezi "ozonovým" a "weberovým" rozdíkem nějaký rozdíl v regulaci předstihu ? Nemám na mysli rozdíl, co vytváří podtlak samozřejmě, ale rozdíl v odstředivé regulaci. Jde o to, jestli je pro weber vhodné používat "ozonovej" rozdělovač (podtlakovej) a naopak.

Napsal: pon lis 07, 2005 17:39
od Števo
Ako Rozdelovac pri ozone ma podtlakovu regulaci. Niektory to robia tak, ze ho odpoja a tak jazdia. Tak by tam mohol zostat rozdelovac bez podtlaku. Ako opacne to ide pod.rozdelovac(aj , ked je odpojeny) s Webrom.

Napsal: pon lis 07, 2005 17:46
od denis
Ty rozdělovače byly jen dva: bez a s podtlakem. Jezdím bez podtlaku, předstih nastaven podle stoboskopu, po výměně svíček jen podle ucha tím kolečkem a vše je OK i když je fakt, že na benzín si drobeček moc nezajezdí. Karburátor ozon-se sytičem do zahřátí(postupně jej stahuju) a co se týká rozjezdu-ocenil bych dřívější reakci druhé klapky. Na 2ku se otevře až při 50km/h a pak je to masakr-vše na LPG. Spotřeba je opravdu dle nohy a řazení. Do práce jezdím za 10-12l LPG protože to honím a řadím, na dovolenou jsem jel za 8l LPG při trvalých 100km/h. Mám 4kvalt-s 5kvaltem jezdil kolega s lehkou nohou kolem 7l LPG-pro mě sci-fi. :oops:

Napsal: pon lis 07, 2005 18:03
od Pool
Ale já myslel, jestli je rozdíl v odstředivé regulaci... :wink: (jiná závažíčka, jiný pružinky) Domnívám se že ne, ale chci to vědět na beton.
Jinak samozřejmě to jede na oba dva rozdělovače bez problémů, ale jenom chci mít jistotu, že to ničemu nevadí (vliv na spotřebu, výkon, atd.)

Napsal: pon lis 07, 2005 18:08
od denis
Dle mého je to stejné. :shock:

Napsal: pon lis 07, 2005 19:53
od Myso
pre 1200/1300 bola ina odstredivka ako pre 1500/1600

Napsal: úte lis 08, 2005 08:16
od Rafan
Pool píše:Ale já myslel, jestli je rozdíl v odstředivé regulaci... :wink: (jiná závažíčka, jiný pružinky) Domnívám se že ne, ale chci to vědět na beton.
Jinak samozřejmě to jede na oba dva rozdělovače bez problémů, ale jenom chci mít jistotu, že to ničemu nevadí (vliv na spotřebu, výkon, atd.)
Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde je :oops: :)
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..

Napsal: úte lis 08, 2005 15:53
od Pool
Rafan píše:Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde je :oops: :)
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..
Tak teď nevím, jestli to vyměnil kvůli karburátoru a nebo jestli to byla jedna z jeho dalších úprav...? Právě taky zvažuju, jestli mám začít shánět klasickej rozdělovač, nebo zůstat u podtlakového, když mám webera.

Napsal: úte lis 08, 2005 15:58
od denis
Pokud ten podtlakový funguje tak bych ho tam nechal-já tam dal klasický, protože se mi vychodilo vedení toho trnu a pak to zapalovalo kdy chtělo. Řekl bych, že to s tím podtlakovým jelo trochu lépe-odpich-mám LPG a Ozon.

Napsal: úte lis 08, 2005 18:07
od Myso
klasicky ma vyhodu oktanoveho korektoru, pri upravenych motoroch,ktore su citlive na predstih sa da fasa jemne doladovat predstih...