Stránka 2 z 2

Napsal: pon kvě 03, 2010 15:33
od ger007
jj vecsinou uz stavam na kopcoch cumakom dole :-D je to styl tak "moderne" auto startovat takymto rozjazdom :-D uvidime co na to Kat alebo co sa tym nici :-D

Napsal: pon kvě 03, 2010 17:14
od Saša
ger007 píše:uvidime co na to Kat alebo co sa tym nici
Katu to je šum a fuk , ale rozvodový řemen z toho není nadšen . Pokud se ale auto nerozjíždí moc rychle a hlavně nepouští rychle spojka nic se nestane .

Napsal: pát dub 15, 2011 05:53
od Michael 4x4
Saša píše:Pokud to cvaká , mohou bejt dvě závady . Buť nespíná silový kontakt na vysouvací cívce , nebo je vada v motoru startéru . Nejčastěji krátké nebo zaseklé uhlíky .
Ověření jestli je to spínač nebo vlastní startér je jednoduché . Stačí žárovka , nebo starý velký (nepotřebný) čroubovák kterým se propojí (za notného záblesku) oba šrouby na vysouvači - startér musí začít točit . Pokud netocí je vadný . POZOR vyřadit rychlost !
Žárovkou je to bez "blesku" , ale pokud se to chce provést rychle , je k tomu potřeba dvou lidí . Jeden točí klíčkem a druhý měří - opět pozor na kvalt .
Samozřejmostí je kontrola všech spoju .
Prepojil som obe šrubky pomocou žiarovky. Štartér točiť nezačal, počas cvaknutia žiarovka prestane svietiť. Ešte ma napadá premerať odpor na vinutí. Aký by mal byť? Nejako sa mi nezdá, aby skapal šatrtér po 23. tis. km.....to je trocha silne kafe.
dík

Napsal: pát dub 15, 2011 08:33
od MartasBrno
Michael 4x4 píše:Prepojil som obe šrubky pomocou žiarovky. Štartér točiť nezačal, počas cvaknutia žiarovka prestane svietiť. Ešte ma napadá premerať odpor na vinutí. Aký by mal byť? Nejako sa mi nezdá, aby skapal šatrtér po 23. tis. km.....to je trocha silne kafe.
dík
To znamená, že cvaknutí způsobí sepnutí silového kontaktu, jinak by žárovka nezhasla. Vypadá to na dobré relé a špatný startér.
Odpory budou neměřitelné, za klidu skoro nulové.

Stejně si ale myslím, že ta žárovka není dostatečná, spíš bych to viděl na ten šroubovák.

Napsal: pát dub 15, 2011 15:27
od Saša
Já to napsal trochu blbě . Myslel jsem žárovku použít jako zkoušečku . Tedy jeden kontakt na kostru a druhým "měřit" za spínačem přímo vývod do motoru startéru . Sorry .

Napsal: pát dub 15, 2011 15:29
od ger007
a jeeeje mazda 626 putuje do huti aj z vadnym starterom :-D

Napsal: pát dub 15, 2011 15:42
od MartasBrno
ger007 píše:a jeeeje mazda 626 putuje do huti aj z vadnym starterom :-D
:lol:

Napsal: sob dub 16, 2011 19:22
od Saša
Slabší kusy odpadaj :mrgreen:

Napsal: pon dub 25, 2011 12:54
od Sid
Zatiaľ ešte stojí pri dome a čaká na odvoz. Čo iné s takým vrakom? Je to už zodraté a ošarpané. A pri cene náhradných dielov nemá cenu ani uvažovať nad nieakou opravou.

Napsal: pon dub 25, 2011 15:16
od MartasBrno
no, ale já to ještě viděl jezdit a i se v tom vezl...




a radil to žduchnout z kopce :lol: (kvůli tomu starteru, samozřejmě :wink: )

Napsal: čtv kvě 05, 2011 21:17
od Sid
Ja som sa v tom tiež viezol. Išlo to, ale bol to taký otlčený a ošarpaný črep, na ktorý stojí každá kokotina nekresťanské peniaze a bolo na tom treba vymeniť skoro všetko. Najlepšie boli tie zadné svetlá, kde bola prasklina červenej časti svetla vyriešená vyrezaním a nalepením rovnakého kusu odrazky z bicygľa.