Stránka 2 z 2

Napsal: pon čer 28, 2010 12:26
od Luděk Ondrůch
Máš přerušený odporový drát. Při správné funkci musí postupně snižovat jas.

Napsal: stř čer 30, 2010 09:07
od WLades
Cize to znamena, ze ho mozem rovno cely vymenit :)... alebo je nejaka cesta ako ho lahko opravit? resp. da sa ho vobec opravovat?

Napsal: stř čer 30, 2010 15:50
od Hurikán
WLades píše:Cize to znamena, ze ho mozem rovno cely vymenit :)... alebo je nejaka cesta ako ho lahko opravit? resp. da sa ho vobec opravovat?
Nedumej a rovnou dej jiný.

PS: stejné stmívače jsou i v nulapětkách, nulačtyřkách, .... ;)

Napsal: stř čer 30, 2010 21:24
od WLades
Dobre, tusim som aj takuto odpoved ocakaval :D, ale ked tak spatne rozmyslam, na ten on/off system som si uz tak zvykol, ze mi vyhovuje viac asi ako to postupne ztmievanie (tie 4w ziarovky sa podla mna neoplati mat slabsie ako na plny vykon alebo rovno vypnut) .... ale ked ma unudi tak aspon viem ze to rovno vymenim 8)

Napsal: stř čer 30, 2010 22:33
od Hurikán
Je možné, že v reostatu bude jen vadný kontakt na jedné straně odporové dráhy a šlo by to relativně snadno spravit, ale to se pozná, až se reostat vymontuje ven. Nejlepší je jít cestou nejmenšího odporu a vyměnit to hned.

Já teda mám podsvětlení prakticky trvale na plno a ještě bych si třeba i přidal, kdyby to šlo. :) Jen pokud jedu delší dobu pozdě v noci mimo obce, tak si podsvětlení trochu stáhnu.

Napsal: čtv črc 01, 2010 07:09
od Luděk Musil
Já mám ve svým 4W žárovky a i v noci bych často přivítal silnější svit (třeba bude stačit po dvou letech opět vyměnit žárovičky :idea: ) ... a to už jsem reostat nahradil propojkou. L.