Sedla ventilů rozhodně nejsou z tvrdokovu, jdou vcelku dobře frézovat, když jsou k tomu určený nástroje. Táta mi na mojí hlavě sedla frézoval a šla z nich špona jako když nožem nabíráš máslo.Saša píše:Mojma napsal:
Každopádně vyfrézuju sedla
Až to budeš skoušet frézovat a "nějak" to nepude - bude to tím že jsou z tvrdokovu a nejdou "normálně" frézovat .
Zabruš je brusnou pastou společně s ventily .
Pístní kroužky
Moderátor: Moderátoři
Dým z výfuku je modrý a navíc z výfuku teče i olej, jinak motor těsní výborně, a ani do chl. kap. neprolíná olej.Luděk Musil píše:Tato spotřeba oleje svědčí o většímm opotřebení motoru. Myslím si, že nebude stačit pouze překroužkování.Mojma píše: ... spotřebu oleje trochu sníží (1,2 l/1000 km).
Jakou má barvu dým z výfuku?
A co "vedlejší" úniky oleje? Netěsnost olejové vany? Ventilového víka? Známky oleje v chladicí kapalině?
L.
Gufera na ventilech vyměním určitě, když jsem posledně demontoval sběrny potrubí výfuku, tak kolem vodítek ventilů bylo dost mastno (a to ve výf. kanálech, co teprve v sacích).
Podle barvy sviček mají 3 válce dobré komprese, ale 4 je na tom trochu hůř, asi bude zapečená.
K těm sedlům - před pár lety jsem již na motoru Lada frézoval sedla a šlo to dobře, asi záleží na kvalitě frézek. Já frézky nemám, budu si muset nějaké půjčit.
VAZ 2107
Lada, LIAZ - Best of cars
Lada, LIAZ - Tam, kde šmír a koroze vítězí nad kůží a nerezem!
Lada, LIAZ - Best of cars
Lada, LIAZ - Tam, kde šmír a koroze vítězí nad kůží a nerezem!
MAl niekto popraskane piestne kruzky ? Respektive nebol by niekto taky dobry a previedol nasledujuci pokus.
Omerat tlak na relativne dobrom motore. NAjprv len za tepla a potom po vstreieknuti caa5-10ml oleja do spalocvacieho priestoru.
ZAujimalo by ma o kolko sa zmenia tlaky pri pouziti oleja. Dakujem
Omerat tlak na relativne dobrom motore. NAjprv len za tepla a potom po vstreieknuti caa5-10ml oleja do spalocvacieho priestoru.
ZAujimalo by ma o kolko sa zmenia tlaky pri pouziti oleja. Dakujem