Napsal: ned bře 28, 2010 20:26
a ma to kontrolku dobijanie nema to len volt meter ?
Přesně tak. Strašně moc záleží na stavu konkrétního vypínače. Ony tam jsou spíš 2+1 poloha, protože ta 1 poloha NENÍ definovaná. Radši bych tu prostřední polohu nezkoušel. Může se totiž stát, že vypínač sám přeskočí a pak bude světýlko svítit celou noc, nebo až do doby příští návštěvy auta jeho majitelem, což baterka nejspíš nevydrží.Laďuša píše:To se lehko řekne, ale hůř vykoná... Teda když ty vypínače chodí pěkně, tak se uprostřed neudrží. A když, tak stačí pár hrbolů a je to zas v krajní polozecackler píše: ty vypínače jsou v podstatě 3-polohový normálně ho dej do mezipolohy kdy to nesvítí...
U Tebe to může být podpořeno další závadou ve formě zkratovaného příp. přerušeného vodiče. To chce ale do vlézt pod koberce, podívat se a začít měřit.Na předchozí straně jsem píše:Vedení ke světýlkám je přímo ve sloupcích a u podlahy ze sloupku vychází a napojují se do kabeláže. U 05 je hlavní kabeláž vedená po pravé straně a doleva je odbočka vedená pod zadním sedadlem. Nefunguje-li jedno ze světýlek, tak mohou být dvě závady. Buď je vadná žárovka, nebo zoxidované spojení vodičů pod kobercem - velmi často! Odhrň v blízkosti pravého sloupku koberec a najdeš spojku bílých drátů s černými pruhy. Jsou spojené fast-ony, ukrytými v bužírce. Tenhle fast-on velmi často působením vlhkosti shnije a měděné dráty se rozpadnou. Potom je potřeba dráty zkrátit, znovu spojit a pořádně nakonzervovat a zaizolovat.
Teď sis sám zdůvodnil, proč světýlka nefungují.cackler píše:pod kobercema je hroznej bordel a bojim se, že najdu díry v podlaze