No nevím mě ta automatika tedy taky moc nenadchla s pouštěním studenýho vzduchu, ale asi tu máme i otužilejší jedince

Je možný že to třeba není u všech stejný, přeci jen byly tři druhy topení, min. tři druhy těch ovládacích krabiček a dva druhy čidel, třeba to v některejch kombinacích je snesitelnější než v jinejch a reguluje to jemněji. Třeba u verzí s pylovým filtrem stačí vypnout ventilátor a dovnitř jde pak náporem jen minimum vzduchu (až tak kolem stovky to začne trochu foukat z výdechů), ale ani u verzích bez něj tam toho vzduchu samovolně moc nejde.
Plavec: no ale půlku těch dílů má na svědomí špatnej servis a diagnostika, kdyby se ta hlava udělal hnedka, tak ušetříš ty radiátory a nepočítaně víček
Jo a ještě bych se zmínil o tom že ten stroj má velice slušnou trakci na sněhu, blátě, ap., limitem je ovšem situace, kdy podloží auto už neudrží a pevnej podklad je hloubš než světlá vejška, potom se předek zavrtá raz dva a je konec.