Stránka 2 z 2

Napsal: čtv říj 12, 2006 20:33
od narak
Pavel04,

No prave... i kdyz to kolo taky zabira dost mista, mozna ozelim ten prostor a necham tam dat valcovou.. 60l? to uz by mohlo mit slusny dojezd.. :lol:

Napsal: čtv říj 12, 2006 20:38
od radek mb
já tam mam 50-ku a dojezd na to je průměrně 480 km.zas tolik místa to v kufru nezabere,60-ka se mi zdá zbytečně velká...

Napsal: úte říj 17, 2006 14:20
od dusin
Míval sem 60ku v 2103-dojezd 550 km.Teď jezdí u Luďka a u mě se vozí 40ka-děs(dojezd cca 380 km)

Napsal: čtv říj 26, 2006 11:52
od Luděk Musil
dusin píše:Míval sem 60ku v 2103-dojezd 550 km.Teď jezdí u Luďka a u mě se vozí 40ka-děs(dojezd cca 380 km)
Přesně tak. Mám v autě 60l nádrž. Dojezd 520 km. Rozměrově téměř stejná jako padesátka (je krapet delší a má krapet větší průměr). Předtím jsem měl v autě 40 a tankoval jsem 2x tejdně :( .
A toroid je možný dát jen do kombíka (na ležato) . Ostatně nevím, zda-li je vůbec schválen nějakej toroid nastojato. Nehledě na bezpečnost - více exponovaná levá strana vozu při havarii. Myslím, že je lepší mít nádrž schovanou za zadními sedadly (tam než se něco dostane, tak to chvíli trvá. L.

Napsal: čtv říj 26, 2006 13:14
od Myso
ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:

Napsal: čtv říj 26, 2006 14:47
od Luděk Musil
Myso píše:ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:
No - asi bych to neměl říkat ......... já dostanu do zcela prazdné (to znamená opravdu prázdné) 54 - 56 litrů kapalného LPG. Příčina? Nemohl jsem použít ventil, který byl na 60l nádrži (BRC) a musel jsem dát ze své nádrže (Lovato). Potom následovala ještě několikrát demontáž a montáž ventilu, protože uzavírání plnění nádrže je přímo závislé na výšce plováku a poloze rafiky na měřáku. A mě po montáži mého ventilu zavíralo na 60 %. Proto jsem mechanicky upravoval polohu plováku proti rafice.
Takže do 60 l nádrže by se správně mělo nalít 48 l - což je opravdu 80% plnění. L.

Napsal: čtv říj 26, 2006 14:49
od dusin
Myso píše:ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz :shock:
No,to že 40 je na ní napsáno a běžně natankuju 36-38 litrů(podle pumpaře)

Napsal: čtv říj 26, 2006 17:24
od Majo
ja mam zas na papieroch k mojej nadrzi napisane ze je to 50tka plnitelna do 90percent. Raz mi tam voslo aj 45 a to som este na cerpacku dosiel na plyne. Normalne mi tam vojde 43 ked je prazdna. A pri normalnom nastaveni(ktore uz dlhsie nemam - mam to strasne rozhasene) na nu prejdem 410-420km, stalo sa mi uz, ze aj viac.

Napsal: čtv říj 26, 2006 17:34
od Pisty
Tak ja na 50tku prejdem primerne 480km. a to tankujem na 40l presne. Raz som presiel 530km a tak som sa potesil. teraz to uz nezopakujem. :?

Napsal: čtv říj 26, 2006 21:18
od radek mb
to je divný,já mam 50l nádrž,do prázdný nažďuchám 48 litrů a ujedu asi 470 až 490 km.

Napsal: čtv říj 26, 2006 21:21
od Pisty
ale tam je ten ventil co dovoli iba tych 80 percent naplnit. takze tam dam iba 40litrov.

Napsal: pon dub 02, 2007 12:09
od utia
Napadlo me, neni startovatelnost na LPG ovlivnena zapalovanim? Nekomu to jde i v -20, nekdo musi startovat na benzin.. Pritom sartovani na LPG musi byt setrnejsi k motoru, nesmyva se olejovy film jako kdyz mate zapnutej sytic! Co jsem chtel rict -- ze kdyz mam jen civku tak budu mit s LPG starty problemy (LPG ma vetsi zapalnou teplotu), naopak kdyz ma nekdo trafo nemel by to byt problem. Co si o tom myslite? :shock:

Napsal: pon dub 02, 2007 13:54
od Michal Pokorný
Já jsem měl LPG ve 2101 , tak že taky cívka, měl jsem tam teda LOVATO a na benzín jsem nestartoval nikdy, i za mrazů v pohodě na plyn, spíš bych řekl, že to dost záleží na tom jak je to seřízené. Ale před každou zimou jsem měnil svíčky. Potom jsem měl LPG ve 2105 a to samé , přesto, že byl ten motor v dezolátním stavu a měl najeto něco přes 300 tis. km tak i v zimě na plyn chytal. V tom bych problém neviděl.