Stránka 2 z 69

Napsal: čtv úno 25, 2010 09:39
od zelvotron
minosk píše:SERVISOVATELNOST
Sem prvně čet slisovatelnost :mrgreen:

Napsal: čtv úno 25, 2010 14:22
od minosk
Jinak, jako, ja spis akceptuju v novem aute palubku ze sedmy ktera mas alespon vlastni "vyraz" nez ty plastove oblouky co jsou dneska v kazdem druhem srote za 10 tisic ecek ...

Napsal: sob úno 27, 2010 20:21
od dmatej
Nelíbí. Zase mění co měnit třeba není a to co třeba změnit je, nechají být, aspoň to tak vypadá.

Interiér Kaliny na mě působí rozhodně líp než v Prioře. V Kalině je možná tak trochu ve stylu lepší Felicie, ale v Prioře vypadá jako parodie na nová konkurenční auta jako např. Fabia2 (Logan a Sandero na tom nejsou jinak)

Současný zevnějšek Kaliny má svým způsobem roztomilý a vcelku ladný design, snadno odlišitelný od té homogenity konkurence, ze které mi vybočuje prakticky už jen Fiat.

Co se týče servisovatelnosti, od konkurenčních aut ve své třídě se to zas tak moc neliší, to, že většina servisů to neumí není vina auta.

Pokud chtějí udržet nebo dokonce obnovit prodeje, měli by min. dodat zadní opěrky hlavy a pozměnit přístrojovku tak, aby byla přehledná a praktická a zároveň moderní. Co se týče praktičnosti, mám výhradu jen proti spínání mlhovek, protož na vypínač není vidět a je malinkej. U Fabie2 je to v jednom knoflíku, nevýhoda je, že se nedají zapnout zadní mlhovky bez předních, ale knoflik najdu poslepu bez problémů.
Sedačky by si zasloužily výškové nastavení (byť mi nijak nechybí), určitě bych je ale nepřitvrzoval, což tu dlouho propagovali diletanti z časopisů (z jakékoliv fabie mě bolí prdel a záda po 100km, v Kalině jsem jel bez problémů 1000km, ztuhly mi jen kolena :D )

Napsal: ned úno 28, 2010 13:31
od minosk
re: dmatej

Reprezentativnost je dana tim, jak se libi _okoli_.
Mne, osobne, na interieru Kaliny vadi pouze premrstene zaobleni vseho nac sahli.

Jenomze.
Kdyz si koupim, de facto, sluzebni vuz _nechci_ kazdemu druhemu spolupasazeru objasnovat ze to auto neni zase takovy crep jak se mu z hrackarskeho vyhotoveni bude na prvni pohled jevit.

Nerad to pisu, no soucasny interier Kaliny je _pro_vetsinu_populace_ synonymem cinske/korejske/italske/ruske nakupni tasky s technologii 80-tych let.

Kdyz s tim do roka neco pani z Togliatti neudelaji, nezbude mi jine nez Ladu jako primarni vuz opustit. Do Priory se proste nevejdu.

Jinak, servisovatelnost - to je _pro_mne_ SILNA stranka Kaliny a svym spusobem jediny duvod proc nad ni uvazuju.
Do servisovatelnosti v me definici zahrnuji zejmena dostupnost(cenovou) vetsich nahradnich dilu a jejich vymenitelnost bez rozebrani pulky auta.

Napsal: pon bře 01, 2010 13:52
od Igithegreat
Tak ta 2190 se mi zacina libit.. i kdyz koukam, že projektu je vice 2116, 2012.. tak uvidime co nakonec vyleze.. ja mam Punto jeste na 5 let.. tak doufam, ze se budu mit na co tesit! 8)
Požadavky jsou jednoduche, motor 1,4, klima, cena do 250tis a abych s tim v Praze zaparkoval :)

Napsal: pon bře 01, 2010 13:58
od Igithegreat
Obrázek

Napsal: pon bře 01, 2010 15:42
od FOMA
Nissan Tida :shock:... :)

Napsal: pon bře 01, 2010 19:02
od žež
Nissan Tida :shock: ... :)
Ano, je to oprvdu zdařilé dvojče . až na ten zadek
Otázkou je co se nakonec dostane na trh??? :roll:

Napsal: pon bře 01, 2010 19:19
od Laďuša
No nevim, vygogoloval jsem si teda toho nissana a podobnost v tom docela marně hledam...

Napsal: pon bře 01, 2010 19:37
od zelvotron
Tož si sem dáme i verzi junior...

Obrázek

Napsal: pon bře 01, 2010 21:29
od Marťas
Mě to nevim proč, ze předu připomíná nějakýho novýho UAZe :)

Napsal: úte bře 02, 2010 12:03
od Patrac
to je přece siluet ne?

Napsal: úte bře 02, 2010 12:23
od zelvotron
Ne, tohle je v podstatě facelift kaliny...

Napsal: úte bře 02, 2010 12:26
od Patrac
zelvotron píše:Ne, tohle je v podstatě facelift kaliny...
Modlím se jen aby ty přední a zadní plasty nezůstaly černý...

Napsal: úte bře 02, 2010 14:57
od Laďuša
Já se spíš modlim, aby změnili masku (potažmo prostě předek), z těch animací tady už se mi to zdaleka tak nezdá, jako z těch fotek v 1. příspěvku...