Sem prvně čet slisovatelnostminosk píše:SERVISOVATELNOST
Lada 2190 (Granta)
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nelíbí. Zase mění co měnit třeba není a to co třeba změnit je, nechají být, aspoň to tak vypadá.
Interiér Kaliny na mě působí rozhodně líp než v Prioře. V Kalině je možná tak trochu ve stylu lepší Felicie, ale v Prioře vypadá jako parodie na nová konkurenční auta jako např. Fabia2 (Logan a Sandero na tom nejsou jinak)
Současný zevnějšek Kaliny má svým způsobem roztomilý a vcelku ladný design, snadno odlišitelný od té homogenity konkurence, ze které mi vybočuje prakticky už jen Fiat.
Co se týče servisovatelnosti, od konkurenčních aut ve své třídě se to zas tak moc neliší, to, že většina servisů to neumí není vina auta.
Pokud chtějí udržet nebo dokonce obnovit prodeje, měli by min. dodat zadní opěrky hlavy a pozměnit přístrojovku tak, aby byla přehledná a praktická a zároveň moderní. Co se týče praktičnosti, mám výhradu jen proti spínání mlhovek, protož na vypínač není vidět a je malinkej. U Fabie2 je to v jednom knoflíku, nevýhoda je, že se nedají zapnout zadní mlhovky bez předních, ale knoflik najdu poslepu bez problémů.
Sedačky by si zasloužily výškové nastavení (byť mi nijak nechybí), určitě bych je ale nepřitvrzoval, což tu dlouho propagovali diletanti z časopisů (z jakékoliv fabie mě bolí prdel a záda po 100km, v Kalině jsem jel bez problémů 1000km, ztuhly mi jen kolena )
Interiér Kaliny na mě působí rozhodně líp než v Prioře. V Kalině je možná tak trochu ve stylu lepší Felicie, ale v Prioře vypadá jako parodie na nová konkurenční auta jako např. Fabia2 (Logan a Sandero na tom nejsou jinak)
Současný zevnějšek Kaliny má svým způsobem roztomilý a vcelku ladný design, snadno odlišitelný od té homogenity konkurence, ze které mi vybočuje prakticky už jen Fiat.
Co se týče servisovatelnosti, od konkurenčních aut ve své třídě se to zas tak moc neliší, to, že většina servisů to neumí není vina auta.
Pokud chtějí udržet nebo dokonce obnovit prodeje, měli by min. dodat zadní opěrky hlavy a pozměnit přístrojovku tak, aby byla přehledná a praktická a zároveň moderní. Co se týče praktičnosti, mám výhradu jen proti spínání mlhovek, protož na vypínač není vidět a je malinkej. U Fabie2 je to v jednom knoflíku, nevýhoda je, že se nedají zapnout zadní mlhovky bez předních, ale knoflik najdu poslepu bez problémů.
Sedačky by si zasloužily výškové nastavení (byť mi nijak nechybí), určitě bych je ale nepřitvrzoval, což tu dlouho propagovali diletanti z časopisů (z jakékoliv fabie mě bolí prdel a záda po 100km, v Kalině jsem jel bez problémů 1000km, ztuhly mi jen kolena )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
re: dmatej
Reprezentativnost je dana tim, jak se libi _okoli_.
Mne, osobne, na interieru Kaliny vadi pouze premrstene zaobleni vseho nac sahli.
Jenomze.
Kdyz si koupim, de facto, sluzebni vuz _nechci_ kazdemu druhemu spolupasazeru objasnovat ze to auto neni zase takovy crep jak se mu z hrackarskeho vyhotoveni bude na prvni pohled jevit.
Nerad to pisu, no soucasny interier Kaliny je _pro_vetsinu_populace_ synonymem cinske/korejske/italske/ruske nakupni tasky s technologii 80-tych let.
Kdyz s tim do roka neco pani z Togliatti neudelaji, nezbude mi jine nez Ladu jako primarni vuz opustit. Do Priory se proste nevejdu.
Jinak, servisovatelnost - to je _pro_mne_ SILNA stranka Kaliny a svym spusobem jediny duvod proc nad ni uvazuju.
Do servisovatelnosti v me definici zahrnuji zejmena dostupnost(cenovou) vetsich nahradnich dilu a jejich vymenitelnost bez rozebrani pulky auta.
Reprezentativnost je dana tim, jak se libi _okoli_.
Mne, osobne, na interieru Kaliny vadi pouze premrstene zaobleni vseho nac sahli.
Jenomze.
Kdyz si koupim, de facto, sluzebni vuz _nechci_ kazdemu druhemu spolupasazeru objasnovat ze to auto neni zase takovy crep jak se mu z hrackarskeho vyhotoveni bude na prvni pohled jevit.
Nerad to pisu, no soucasny interier Kaliny je _pro_vetsinu_populace_ synonymem cinske/korejske/italske/ruske nakupni tasky s technologii 80-tych let.
Kdyz s tim do roka neco pani z Togliatti neudelaji, nezbude mi jine nez Ladu jako primarni vuz opustit. Do Priory se proste nevejdu.
Jinak, servisovatelnost - to je _pro_mne_ SILNA stranka Kaliny a svym spusobem jediny duvod proc nad ni uvazuju.
Do servisovatelnosti v me definici zahrnuji zejmena dostupnost(cenovou) vetsich nahradnich dilu a jejich vymenitelnost bez rozebrani pulky auta.
21044i, 1999-2010 :(
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No nevim, vygogoloval jsem si teda toho nissana a podobnost v tom docela marně hledam...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já se spíš modlim, aby změnili masku (potažmo prostě předek), z těch animací tady už se mi to zdaleka tak nezdá, jako z těch fotek v 1. příspěvku...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás