Stránka 2 z 2

Napsal: ned úno 21, 2010 19:45
od Křečík Barbuška
:D foceno od bloku, již je to jasnější, oska jsoucí z toho plastu je zakončena dalším plastem a ta přímo ovládá osku na které je klapka první komory.

Tutaj nejapný obrázek:

Napsal: ned úno 21, 2010 19:47
od Horcipa1
děkuji všem za pomoc, koko lokovi za dokuméntaci a všem dalším.

Drobek81: já to zítra okouknu, ale mám pocit, že jak už jsem psal, tak to má hrozně krátký chod a to nestačí k otevření.

Kdyžtak až budeš mít čas, tak koukni jestli to vahadlo, jak jsem zakroužkoval, tak jestli se nějak pohybuje při přidání plynu. Nemyslím to, jak jsou k tomu přidělaný táhla jestli víš, jak to myslím.

Napsal: ned úno 21, 2010 20:11
od Drobek81
Dobra, dnes se necitim na nejake hrdnske ciny takze bych to nechal na ten zitrek - pokud mne ale pamet neklame, pak se to otaci s klapkou a je tam dorazovy sroubek s takovym aretacnim pliskem...jenze je to uz 3-4 mesice co sem mel Solexa rozebraneho...

Napsal: ned úno 21, 2010 20:16
od Horcipa1
jojo, v klidu, já už s tím dneska nic taky dělat nebudu. Zejtra snad dojedu pomaličku do práce. Tak zatím

Napsal: pon úno 22, 2010 18:13
od Saša
Nerad jsem poslem špatných zpráv , ale podle popisu "krátký chod plynu" bych to typ na naprasklý (ještě neulomený) svařenec táhel . "Koncová" páka (placatá) je již skoro opřena o motorovou stěnu a nedovoluje pohyb táhel , nebo je naprasklý svár pedál a přepákování doprava . Ještě na 02 mne to postihlo také . Naštěstí v době CO svářeček nebude oprava tak náročná jak tehdy .
Raději se neptej "Jak namontovat nové táhlo plynu" (01-07)

Napsal: pon úno 22, 2010 18:16
od Křečík Barbuška
A já to řeknu :D , ta výměna toho "táhla" je prostá, vyjmeš motor a vyměníš táhlo :mrgreen: .

Napsal: pon úno 22, 2010 18:24
od Štěpán
Stačí sundat hlavu. Je to práce na 3 - 4 hodiny a náhradní těsnění pod palici navíc... :P

Napsal: pon úno 22, 2010 18:28
od Křečík Barbuška
A teď co je menší zlo? :lol:

Napsal: pon úno 22, 2010 18:30
od Saša
Já to tenkrát vyřešil flexkou a táhlo přeříznul na svařitelně dostupném místě , vytáhl to ve dvou kusech , pak svařil prasklé místo , navrátil zpět a svařil dohromady Uff . Tehdy vše autogénem . Poté mi již táhlo nikdy neprasklo . Asi i pro silentbloček vložen k soupáčí pro odstranění známého "Cvrlikání" plynového pedálu .

Napsal: pon úno 22, 2010 18:30
od Horcipa1
zdravím vás,

tak jsem dnes absolvoval strastiplnou cestu do práce. Když jsem přes velkou křižovatku jel 5km/hod, tak na mě kdosi troubil, ale opravdu jsem se nemohl více rozjet. Na trojku jsem pak vytáhl asi 30. Hlavně jsem se bál jednoho kopečka, ale nakonec to lada na 1.RS vytála:) V práci jsem se rozhodl, že to musím rozebrat, i kdybych měl jet domů městskou. A světe div se, sundal jsem karburátor, vzal za táhla a šlo úplně normálně, tak jsem ho zas přidělal a bylo hotovo. Je vidět, že někdy stačí jen rozebrat a dát dohromady a problém se vyřeší.

Chci poděkovat všem za jejich příspěvky a kdyby jste něco potřebovali na Ladu, tak dejte vědět nebo se stavte na vrakovišti v Rozhovicích u Pardubic. Kupoval jsem si tam altík za 300kč už s věstavěným regulátorem (v mototechně jsem jen ten regulátor kupoval kolem 300kč) a ten chlapík mi říkal, že přibližně každý dva týdny tam majií jednu Ladu na likvidačku, tak se tam budu občas stavovat a něco koupím pro moje Laděnky. (mám 2106 a 2x 21043). Kdyby někdo něco chtěl, tak jsem ochotný dovézt na trase Pardubice - Veselí nad Lužnicí nebo i jinam, ale to by bylo za poplatek.

Napsal: pon úno 22, 2010 18:48
od Maysner
gerovi sme to nasadili bez demonatze motoru v kempu. bylo potreba heverem prizvednout zadek prevodovky a jeden clovek tomu jeste pomaha na predku motoru na viku ventilu. a do dneska mu to jezdi

Napsal: pon úno 22, 2010 19:03
od Drobek81
mno a nebyly preskocene tahla? Urcite bych ale hledal a nasel pricinu...radsi hned nez pak v nejmene vhodnou dobu :)

Napsal: pon úno 22, 2010 19:06
od Dusan
aa tak teraz ma napadla este jedna vec ak su zle sostelovane tiahla plynu.... moze sa stat zo zatiahnutim pedalu plynu smerom nahor sa tiahla pretocia skrizia a potom nejde pridat plyn.

Riesenim je spravne nastavenie dlzky tiahla plynu.... moze to byt aj sposobene zlymi perinkami motora tj motor si nejako inac sadne a treba zostelovat to ...lebo predpokladam ze od vyroby to bolo dobre.


a predbehli ma :D