Stránka 2 z 10

Napsal: pát úno 19, 2010 23:04
od Tommel
To je fuk jak blbečkove tak egoauta jsou napřiklad Q7 :lol: prostě Audi 8) :lol: :mrgreen: :ANAL:

Napsal: pát úno 19, 2010 23:22
od ger007
160 na ceskych dialniciach , somarina maximalna na tom rebriku je aj 150 moc

Napsal: pát úno 19, 2010 23:23
od Maysner
ger007 píše:160 na ceskych dialniciach , somarina maximalna na tom rebriku je aj 150 moc
chces svezt?

Napsal: pát úno 19, 2010 23:29
od ger007
ja verim ze to neni problem (sam jazdim aj viac) ale keby tak jazdili vsetci to by bol problem, tie cesty na to fakt nie su usposobene, to by tam musel byt zakaz vjazdu avii a minimalna rychlost aspon 110 a zakaz obiehania kamionov (alebo este jeden pruh MINIMALNE) a ti ludia by sa najskor museli prefackat

Napsal: sob úno 20, 2010 07:56
od rezna
ger007 píše:ja verim ze to neni problem (sam jazdim aj viac) ale keby tak jazdili vsetci to by bol problem, tie cesty na to fakt nie su usposobene, to by tam musel byt zakaz vjazdu avii a minimalna rychlost aspon 110 a zakaz obiehania kamionov (alebo este jeden pruh MINIMALNE) a ti ludia by sa najskor museli prefackat
jak jsem psal vyse - najdou se useky kde by se o tom mohlo uvazovat - olomouc<->ostrava je ve velmi dobrem stavu a castecne triprouda.

ale pouze o lokalni uprave. opravdu na trase vyskov-brno, nedejboze olomouc-vyskov je to absolutne nerealny.

povolit to pausalne vsude by znamela ze se na tech dalnicich zabijeme. na trase olomouc-vyskov treba chybi najezdovy pruhy, najizdi se primo pres STOPku, ted je tam zpomaleni na 90 a jezdi se tam tak 110, jak rychle se tam asi bude jezdit kdyby byla povolena 160?

proste nase silnice na to nejsou staveny - polomery zatacek, kvalita povrchu, nedomyslenost najezdu

Napsal: sob úno 20, 2010 10:05
od Acibuk
A nebyla náhodou ta myšlenka původně o tom, že to bude jen na vybraných úsecích (OL-OVA apod.) a nechytli se toho pak závodníci v bmw, že to chtějí všude?

Napsal: sob úno 20, 2010 10:35
od Drobek81
Acibuk píše:A nebyla náhodou ta myšlenka původně o tom, že to bude jen na vybraných úsecích (OL-OVA apod.) a nechytli se toho pak závodníci v bmw, že to chtějí všude?
to by melo jiz svou logiku...ale pokud to chteji celoplosne, tak t nejde proste :)

Napsal: sob úno 20, 2010 10:49
od Křečík Barbuška
Ta petice tuším zmiňuje jen vybrané úseky, nechce celoplošnost, v tom by problém nebyl, ale potíž je v nedostatečné duševní vybavenosti řidičů, která zpravidla klesá přímo úměrně navyšující se hodnotě vozidel :D . Ony některé nové úseky dálnic jsou opravdu fajn, pokud se tedy díky kvalitní práci nejdražších "stavebníků" na světě nezvlní, otázkou je též jak dlouho ty úseky vydrží v dobrém stavu :mrgreen: .

Napsal: sob úno 20, 2010 11:40
od Acibuk
No, tak kupříkladu já:) Jezdím po Ol-Brno-Praha v průměru 120-130 tachometrových, ale třeba Ol-Ostrava i 180. Fakt záleží na stavu silnice, dokonce jsem si musel do auta namontovat xenony s dálkou mířící nahoru, abych mohl vyblikávat, protože ty H4 moc respektu nebudily.

Napsal: sob úno 20, 2010 14:08
od Veverka
Koko Loko píše:Až na to budou mít řidiči mentální schopnosti a ty dálnice budou svým stavem této rychlosti vyhovovat budiž, zatím ovšem ne.

Nyní je 130 a většinou se jezdí 140-150, až bude legálních 160, tak se bude jezdit 170-180, na to tady nejsme ještě připraveni.
Podepsat a vylepit,už jenom nájezdy typu Křelov stojí za to už dnes.Díky mentalitě a hustotě provozu u nás plošně prostě ne,dálnice pak budou plný blbců jezdících furt 180-200,protože jejich "hustoauto to dneska už přece zvládá a voni to řízení maj uplně v ruce vole"

Napsal: sob úno 20, 2010 14:30
od Acibuk
Moc čteš dfens-cz.

Sám máš auto fkombíku.

Napsal: sob úno 20, 2010 14:47
od Jelen
Héj a co je jako špatnýho na kombíku a na hlínách? :-P :mrgreen:
Je ale fakt, že by lidi jezdili víc, sám kolikrát, když to situace dovoluje jedu trochu víc, ale nikdy nepřekračuju hranici o 30km/h víc. Navíc tam už je to vyšší sazba, takže si myslím, že to tak bude dělat většina řidičů. Samozřejmě se najdou dobytci s egoauty, co jezdí 200 a víc ;)

Napsal: sob úno 20, 2010 17:17
od Laďuša
Maysnere, kolik tě ten Buměr žere, že jsi ekologičtější než Lada?
Jinak ekologií bych se stejně neoháněl, zplodiny z auta mají vliv maximálně tak na kvalitu vzduchu lokálně v okolí silnic s hustým a pomalejším provozem, s ekologií nemají společnýho nic.

Napsal: sob úno 20, 2010 17:49
od radek mb
160 ano,ale pouze na tříproudových úsecích :!:

Napsal: sob úno 20, 2010 18:07
od Veverka
Acibuk píše:Moc čteš dfens-cz.

Sám máš auto fkombíku.
Dfens je zvlastni vesmir sam pro sebe,samotny jeho autor ale pise trefne.sam bych radsi krabici fsedanu.
Nemame si na co stezovat,vsak treba v norsku je na dalnici 90,a vime ze hustota provozu tam je mensi a mentalita bez urazky jina,spise bych uvital petici proti ekodani. :wink: