Stránka 2 z 2

Napsal: čtv led 28, 2010 10:37
od Drobek81
Cory píše:nepocujem rozdiel medzi 5kou a inymi stupnami
Take nepozoruji nejaky hluk, tezko rict.
Cory píše:mozno to bude tym, ze ta prevodovka ma najazdenych 50 000.
tezko rict, moje ma jiz vice jak 300 a je po GO pred cca 180tkm a stale je v pohode, akorat sem pri vymene spojky vymenil preventivne predni gufero a oddelal spodni kryt abych se mrknul, jak je na tom s vulema. Naprosto v poradku, loziska sem tehdy daval ze 4Q a prevodovku sem prendal jiz do tretiho auta, je takova "putovni" protoze se osvedcila.

Napsal: čtv led 28, 2010 11:34
od Wolf
Trevor píše:Ako pojem ticho je dost siroky a kazdy to moze brat inak
Mohu tě ubezpečit, že u aut jsem hodně náročný, skoro až puntičkář.
Trevor píše:Osobne som este nevidel 5q prevodovku ktora by na 5q nezavijala takze ....
Ta moje byla při provozu tichá na všechny kvalty, resp. slyšel jsem motor, ne převodovku, neboť vím, že jistě nějaký zvuk vydávala :wink:
Trevor píše:Kvalitnejsie loziska su dost velky problem. Daju sa kupit jedine dve a ostatne musia ist tie ruske sracky takze neviem co tym wolf myslel "po vymene kvalitnejsich lozisk"
To ti prozradím, i když je to již otřepané téma, kdysi se v bývalém SSSR dělili výrobky na exportní a pro domácí trh, dnes to již nedělí a vyrábí to kde kdo ...
Trevor píše:Ihlickove lozisko vobec nemoze robit problem na volnobehu na kolko vtedy ani keby tam nebolo tak sa nic nedeje
No, to snad ne :shock:

Napsal: pát led 29, 2010 09:16
od Trevor
Na volnobehu sa to ihlickove lozisko toci rovnakou rychlostou ako klukovka lenze takou istou rychlostou sa toci aj to predne lozisko a to byva najcastejsim problemom pri volnobehu a prave to je to lozisko ktore sa neda nahradit nicim inym lebo ma 72mm vonkajsi priemer a to je atipicky rozmer :wink: Ak prevodovka huci na volnobeh urcite bude zavijat aj otackach na kolko sa vtedy zataz niekolkonasobne zvecsi.

A este ktej kvalite lozisk.
Neviem o akych loziskach tu wolf hovori ale zohnat nieco poriadne je obecne problem. Da sa zohnat iba to prostredne gulickove a potom to valcekove na pastorku that´s all Vsetko ostatne je atipicky rozmer a to proste clovek nema sancu zohnat.


Chlapci nejako sme sa dostali dost daleko od prevodovky z fiata :D

Napsal: pát led 29, 2010 09:42
od Drobek81
Ano, ale pokud trebas na 4ku prevodovka nehluci, pak to predni lozisko neni. Problemem opravdu byva prave to stredove a nekdy vymena nepomuze - staci, aby plochy na hridelich byly poskozene a pomuze leda vymena hridele :(
Ale to je OT, s fiatackou to nema nic spolecneho :)

Napsal: ned úno 07, 2010 19:17
od juraj
ahojte no je ti to jedno či mirafiori alebo lada lebo ty možeš urobyt jednu vec že nechaš zotrvačnik aj štarter lada aj obal spojky ten hlinikovy ktory je na prevodovke vymen si len prevodovku to presne pasuje lada fiat 131 124 125s 125 125p ale pozor napriklad mira fiori malo dva typi prevodovky ja som si napriklad do fiata 125s dal motor z cromy prevodovka ostala fiat 125s a obal čo je prišrubovany na prevodovke tam kde chodii spojka mam z nejakej lady to je jedno to všetko pasuje inak aj hriadel je to iste

Napsal: ned úno 07, 2010 19:47
od Maysner
juraj píše:ahojte no je ti to jedno či mirafiori alebo lada lebo ty možeš urobyt jednu vec že nechaš zotrvačnik aj štarter lada aj obal spojky ten hlinikovy ktory je na prevodovke vymen si len prevodovku to presne pasuje lada fiat 131 124 125s 125 125p ale pozor napriklad mira fiori malo dva typi prevodovky ja som si napriklad do fiata 125s dal motor z cromy prevodovka ostala fiat 125s a obal čo je prišrubovany na prevodovke tam kde chodii spojka mam z nejakej lady to je jedno to všetko pasuje inak aj hriadel je to iste

Citace prvniho prispevku Trevora
Trevor píše:
Prevodovku ktora ma starter na lavej strane vobec nepasuje na lada motor pretoze diery na sroby nepasuju. Vymena spojkoveho kasa zo zigulaka je nepripustna na kolko telo prevodovky je ine a aj sroby su inak umiestnene.
zde vidis, ze je nutny to resit, jelikoz kos nepasuje na vsechny prevodovky

Řadící páka

Napsal: ned kvě 23, 2010 14:43
od Jarin
CHlapi potřeboval bych vědět jestli je uložení řadící páky na převodovce
Fiat 124 shodné s lada převodovkou.Fiat převodovku mám na autě ale
na ní je páka moc zřezaná a to mě nevyhovuje,bohužel nevím jakým
způsobem je páka originálně nasměrovaná a dlouhá.Vyhovovala by mě
právě páka s lada převodovky.Pokud by páka s žigula pasovala tak bych
měl o jednu zájem. Dík Jarek

Napsal: pon kvě 24, 2010 06:46
od Marek
Převodovka Fiat 124 má páku posunutou o asi 20 cm dozadu. Kvůli páce ruční brzdy se to tam nevejde.

Napsal: pon kvě 24, 2010 08:36
od Roman
Ak ti ide iba o saltpaku, tak jej uchytenie na Fiate 124 (Spider) je rovnake ako na lade:
(tu najdes dalsie fotky http://www.fiatspider.com/f08/viewtopic ... box#p73960 )

Napsal: pon kvě 24, 2010 11:56
od Jarin
Díky moc toto jsem potřeboval.Jarek