Stránka 2 z 3
Napsal: ned led 24, 2010 18:18
od Buran
Zhruba ve stejnou dobu si soused kupoval dva roky starou C5 a ja novou prioru. Měsíc jsem pak poslouchal o pořádnym francouzskym autě, a o ruskym šrotu a podobně. Po měsíci mi volal jestli ho nemůžu odtáhnout, někde s tim svym citrónem zustal viset..
Napsal: ned led 24, 2010 19:04
od JmJ
Jako treba C3 povazuju za totalni kram a to mi nikdo nevymluvi
lak se skrabe nehtem, nalakovany je to jen kde je to videt, nejde to nastartovat kdyz je v blizkosti silny zdroj signalu bezdratove siti WiFi (vyjadreni autorizovaneho servisu), po 30 000 km a 3 letech tomu brni okna, brzdove trubky jsou vedeny nekryte tak 2 cm od podlahy auta, zarovku v prdenim svetle vymeni malo kdo, servis za to chce 300 kc a vyplnit tolik papiru, ze operace zabere smelre 60 minut, pri jizde na spatnych cestach to vyrazne putuje po silnici, brzdovy pedal ma velkou drahu mrtveho chodu atd... panika! pryc!
Napsal: ned led 24, 2010 19:07
od Jelen
Napsal: ned led 24, 2010 19:32
od JmJ
kdo neveri, at tam bezi
bud je kram to auto, nebo servisman je idiot, at si kazdy vybere
Napsal: ned led 24, 2010 19:47
od plavec
JmJ píše: bud je kram to auto, nebo servisman je idiot, at si kazdy vybere
anebo oboje
Napsal: ned led 24, 2010 21:56
od Trevor
Francuzi vyrabaju aj nejake auta ?
..... ziadne som zatial nevidel
Napsal: ned led 24, 2010 22:10
od radek mb
Trevor píše:Francuzi vyrabaju aj nejake auta ?
prý ano,když ale zrovna nestávkujou (neštrajkujú) kokotéři...
Napsal: ned led 24, 2010 22:11
od Drobek81
Kdo so koupi "auto" z Francie nebo Italie, at potom nebreci a nestezuje si ze to ma nejaky problem...navic reklamovat bezny provozni hluk "auta" - to je smesna, ma si koupit auto a nemusi se pak divit
Napsal: pon led 25, 2010 00:06
od MartasBrno
JmJ píše:
kdo neveri, at tam bezi
bud je kram to auto, nebo servisman je idiot, at si kazdy vybere
To jsou novodobý problémy novodobých takyaut?
Napsal: pon led 25, 2010 09:46
od Teepee
No uvidíme, právě proto abych si to zkusil, jsem si ten francouzský krám koupil. Zatím jsem spokojen. Faktem ale je, že spíš stojí v garáži než jezdí, teď v marastu to odjezdí Sierra, pak na jaře jí dám asi opravdu do šrotu a pak se uvidí, co Peugeot dovede.
Nicméně ten strašně poruchový a nepovedený Renault Espace (četl jsem ve Světě motorů) koupil známý, má 2,2 dci, koupil tříletý, najeto asi 80 000km. Za rok s tím najel 50 000km a i ty ventilky na kolech mu ukazují to co mají.
Jak je to možné, když je to francouzské auto, vysvětlí mi to někdo ze zarytých odpůrců?
Napsal: pon led 25, 2010 10:44
od JmJ
Ja bych teda jeste dodal, ze nejaky zaryty odpurce nejsem. Prvni varianta C5 se mi dycky libla, stejne tak 405 povazuju za vzhledove velice povedene auto. Ale ta C3, z toho by jeden blil. Pokud ty C5 jsou C3 ve vetsim provedeni, tak je to proste velka skoda.
A vubec, drobku, vytlac konecne tvyho citrona, vykoukni na svet strechou a pojedme na vylet
Napsal: pon led 25, 2010 11:01
od Drobek81
Teepee píše:koupil známý, má 2,2 dci, koupil tříletý, najeto asi 80 000km. Za rok s tím najel 50 000km a i ty ventilky na kolech mu ukazují to co mají.
co je v mem okoli, tak problemy jsou s benzinama...
JmJ píše:A vubec, drobku, vytlac konecne tvyho citrona, vykoukni na svet strechou a pojedme na vylet
Mam tak cas na volovinky
Napsal: pon led 25, 2010 11:10
od Teepee
Drobek81 píše:co je v mem okoli, tak problemy jsou s benzinama...
Já jsem to pochytil tak, že je tam hlavně poruchová elektronika, která je napěchovaná zbytečným volovinkama typu právě sinalizace tlaku v pneumatikách. Teď o víkendu mě třeba překvapil, že dětská pojistka se aktivuje z místa řidiče, zaregistroval jsem taky elektricky sklápěná zrcátka. O klimatizaci snad dokonce čtyřzónový ani nemluvě.
U mě je pokrok, že vůbec mám v P406 manuální klimatizaci a zatím mi to stačí.
Napsal: pon led 25, 2010 20:52
od Víťa
já bych se citróna nebál, ale spíš od nějakýho známýho....pže tam hoooodně záleží, jak se kdo o auto staral. No, to nejen u Citrónu, ta má Primera stojí taky za to teda...
, ale už ji pomalu léčím, ale to sem nepatří.
Napsal: úte led 26, 2010 15:15
od Puhi
Teepee píše:Jak je to možné, když je to francouzské auto, vysvětlí mi to někdo ze zarytých odpůrců?
ono veľa záleží aj na tom, či je auto garážované, alebo stojí niekde vonku pod odkvapom
ale možno sa to auto jednoducho podarilo. Len sa tu málo spomína okrem spoľahlivosti prístup k jednotlivým súčastiam motora. Pchal už niekto do renčeka ruky? (citrony som veľmi nerobil tak porovnať neviem) nič sa tam nedá meniť bez nejakých problémov, nieje to auto, je to proste píčovina
A ak chcete napríklad vybrať výparník klímy z 1.9dti meganu (ten bratov), treba buď dať dole sanie a výfukové zvody, alebo trochu zdemolovať pár plechov naokolo