Stránka 2 z 2

Napsal: úte čer 22, 2010 17:05
od Michael 4x4
tak je, pôvod a kvalita nových dielov je viac než diskutabilna. Tým však nechcem povedať že všetky nové diely su nanič, len trba rozlišovať medzi tým kde boli vyrobené či v Rusku, na Ukrajine alebo Čina, Polsko, Maďarsko a pod.....Všeobecne najhoršie sa mi zdajú veci vyrobené alebo zmontované na Ukrajine.
Napr mne pôvodný motorček stieračov v novej Nive vydržal asi 11 tis. km, predpokladám že bol Ukrajinský :roll:

Napsal: stř čer 23, 2010 09:56
od MartasBrno
Pro zajímavost, pardon za OT. Víš co na tom motorčeku stieračov skapalo?

Napsal: stř čer 23, 2010 11:09
od Michael 4x4
dobeh - počas jedného zdvihu sa na skle zastavili aj 3-4 krát. Teraz mám od Puhiho (diki Puhi) nejaký starý ešte sovietsky motorček a ide ako hodinky. Len je otázka či ten motorček nebol následkom "vyborne" namontovanej elektriky. Tu sa to rozoberalo :arrow: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13014

Re: Rupla poloosa

Napsal: sob čer 23, 2012 18:17
od Dusan
Mam otazku dlzka prednych poloosi je rovnaka ? tj lava ma rovnaku dlzku ako prava (rozdiel dlzky je len v tych unasacoc hc oidu do hlinikoveho diferencialu ?) predpokladam ze tie poloosi su nejako zaistene na konci.

Re: Rupla poloosa

Napsal: sob čer 23, 2012 22:33
od mleko
poloosi su v dlzke ine ale da sa to poprehadzovat aj medzi sebou (podla toho ci ti praskla a hlavne v ktorom mieste) a drzia ju tam tri osmicki matky ktore su na diferaku ale vetsinou pojdu aj stifty s matkamy ale je to vpohode robotka

Re:

Napsal: pon pro 02, 2013 15:38
od Dusan
astero píše:Osobne mam s kvalitou novych neoriginalnych dielov mizerne skusenosti. Originalita originalneho dielu je tiez diskutabilna. Mam za to, ze najma strojne diely z ciny maju slabu zivotnost a i jazdeny, kupeny za zlomok ceny noveho posluzi dlhsie.
Tak pani sustruzil som polos z nivy prednu, poviem to takto polos z novsej nivy nie je kalena do takej hlbky ako zo starej. Zavery si urobte uz vlastné :) Mozno to bola len nahoda 2 mm hore dole ze :)