Stránka 2 z 8

Napsal: sob led 16, 2010 12:05
od zelvotron
Není náhodou to opálený jen kalafuna? Jinak pokud by to bylo přepálený, tak to by nemělo vadit, protože je to překlenutý tím hnědým drátem napravo. Ta pojistkovka vypadá oproti tý válečkový tak...ehm...moderně :oops: :D

Napsal: sob led 16, 2010 12:09
od Cooper
Když už tu řešíte favority.....Můj děda má favorita, ale už nesmí řídit, tak jen stojí v garáži. Jel jsem s ním v létě na dovolenou. Před dovolenou do něj šlo 6 tisíc....Chcípal, cukal. Nový celý rozdělovač, svíčky, kabely, manžety, ložisko atd. No, na dovolené vše fungovalo parádně. Jelo se mi superně, za neuvěřitelně nízkou spotřebu. Na podzim jsem se chtěl projet, ale co se nestalo. Po vypnutí sytiče (aut.) teda lépe řečeno po zahřátí auto okamžitě chcípá, nemá snahu ani volnoběh držet. Okamžitě skape.

Ptal jsem se na favorit fóru, ale tam mi nebyl schopný nikdo poradit něco kloudného. Padlo tam něco o ventilu co zavírá palivo do karb. při vypnutém zapalování a o voloběžné trysce. Nevítě někdo?

Obrázek

Napsal: sob led 16, 2010 12:09
od Křečík Barbuška
Jak moc je náročné tu pojistkovku demontovat? Vím o dvou pohozených Favoritech, jsou již ve stádiu totální ohlodanosti, nicméně pokud by to bylo mik-mik a našel jsem odvahu jsem ochoten si poničit karmu pro "dobrou" věc.

Napsal: sob led 16, 2010 12:27
od zelvotron
K-L: no žádná sláva to není, je u spolujezdce nad nohama, jakoby zespodu palubky pod schránkou. Ale když jí budeš jen vyndavat tak by to nemuselo bejt tak hrozný, vytahat několik svorkovnic, odpojit hlavní přívod (pod šroubem) a potom je pojistkovka přidělaná na 4 maticích, nejlíp na to oříšek s nástavcem - tyčkou.

Cooper: co je to za rok? Ten jehlovej ventil volnoběhu jde přezkoušet snadno, při volnoběhu musí být pod napětím, není jen prasklá pojistka?

Napsal: sob led 16, 2010 12:31
od Cooper
zelvotron píše:Cooper: co je to za rok? Ten jehlovej ventil volnoběhu jde přezkoušet snadno, při volnoběhu musí být pod napětím, není jen prasklá pojistka?
Rok 89. No, kdyby byla prasklá pojístka, tak nenastartuju vůbec, ne?

Napsal: sob led 16, 2010 12:35
od zelvotron
Aha, mě zmátla ta maska a lak. To víš, že nastartuješ, přístroje fungujou - třeba palivoměr? Mají společnou.

Napsal: sob led 16, 2010 12:38
od Cooper
zelvotron píše:Aha, mě zmátla ta maska a lak. To víš, že nastartuješ, přístroje fungujou - třeba palivoměr? Mají společnou.
Jo, fungujou.....Mě spíš napadá, jestli není ucpaná ta voln. tryska. Protože když je zaplý sytič, tak jde benzín i jinudy než přes volnoběh, ne?

Napsal: sob led 16, 2010 12:40
od Maysner
pojistkovku bych propajel, a pokud mas problem s oxidaci spoju, necistil bych z cinu kalafunu. funguje jako nevodiva ochrana

Napsal: sob led 16, 2010 12:47
od zelvotron
Cooper: no ono takhle by to mohlo být oboje, nejdřív bych přezkoušel ten jehlovej ventil, jestli je při zapnutým zapalování pod proudem, páč je to jednodušší.

Napsal: sob led 16, 2010 12:51
od plavec
zelvotron píše:a potom je pojistkovka přidělaná na 4 maticích, nejlíp na to oříšek s nástavcem - tyčkou.
to asi jen ta válečková, protože já to udělal Mig-Mig podle K-L. Vyklopil jsem jí dolu a vytáhnul do strany aby vypadla z toho "pantu", pak z druhýho. (na každý straně vzdau jeden pant) Vyházet svorkovnice a vyšroubovat tu M6ku matku, na ní jsou další dva dráty.Nic hroznýho to není, pokud bys to vyndaval z vraku, tak kabely bych normálně odkrájel za paticema a ven s tím. Deset minut i s přemejšlením.
Tedy táži se pane KokoLoko: Kolik za ní a poslal bys mi jí poštou?
zelvotron píše:Není náhodou to opálený jen kalafuna
Asi jo, když to tak zkoumám.
Tak ´to bude asi hlavní problém v tom černým, jak píšeš Ty u toho hnědýho drátu.

Napsal: sob led 16, 2010 12:58
od Cooper
zelvotron píše:Cooper: no ono takhle by to mohlo být oboje, nejdřív bych přezkoušel ten jehlovej ventil, jestli je při zapnutým zapalování pod proudem, páč je to jednodušší.
To mi připomíná, že na fóru psali že ten ventil musí být utažený maximálně 6N, ale jak jsem na to koukal, tak jsem neviděl něco, na co by se dal nasadit klíč, nebo něco podobného....

A jak teda nastartuju, když ten jehlák nefunguje?

typ pojistkovky

Napsal: sob led 16, 2010 13:10
od plavec
No favorit forum je takový divný.Člověk se tam na něco zeptá a za chvíli někdo vystartuje že už se to řešilo x-krát a radí : "Použij HLEDAT" Nevím, ale mě tam to HLEDAT sice nějaký téma našlo ale, ale lidi se tam dost baví mimo téma, takže je v tom zmatek. Nemaj to ani rozdělený a uspořádaný jako my tady na Elektrická soustava, hnací soustava, poklábosme a tak.
To K-L:Takhle vypadá ta moje pojistkovka, tak aby náhodou tam nebyla jiná.

Napsal: sob led 16, 2010 13:14
od Křečík Barbuška
K-L se nejdřív půjde mrknout jaká je situace a co to vlastně bude zač. Posledně když jsem nad těmi vraky rozjímal jsem měl několik promile v krvi. Pamatuji si, že v jednom byl filtr s aktivním uhlím a oba byly tuším bez rozdělovačů, víc už nevím :roll: . Občas se tam i zašívají švestky :) . Pokud bude lov úspěšný, máš to grátis.

Napsal: sob led 16, 2010 15:45
od Křečík Barbuška
Tak K-L si udělal zdravotní projížďku, bohužel Plavce asi nepotěší :( . Stejně je zajímavé jak končí kdysi s láskou opečovávané auta. Je to ostrý kontrast s euforií která bývá při pořizování nové věci. Foto tutaj, http://koko-loko.rajce.net/Favoriti_upadek . Minimálně na jednom je zachovalé číslo kastle, je zajímavé, že přes časté zašívání se PČR v těchto místech se již dlouhou dobu nic s těmi vraky neděje. Tedy vyjma sublimace a destrukce pevných částic. Poprvé jsem je tam zaregistroval jako kompletní vozy.

Napsal: sob led 16, 2010 15:48
od Cooper
Favorit má tak malé kotouče? Fíha....