.
Napsal: čtv říj 20, 2005 14:29
No to prave nevim, z jakyho typu to presne je...prej z trilitru kupe...ale rok atd. netusim..
Nechces nejdriv zkusit tvrdsi kombikovy pruziny? Kdyz pouzijes nove a ne nejake vydudane a jeste tomu tu variantu s vetsi stlacenou delkou... Ja osobne bych uz tvrdsi nevolil. Nebo si nechat udelat progresivniOndra 07 píše:Extreme tvrdy to nechci,ale nesnasim kdyz se to houpe jak motorovej clun (ten na rozdil od Lady smerem do zatacky,Lada naopak ven)Taky pri rychlym razeni se to zhoupne...
Jo Hanzi tech 124 se pry vyrabelo hrozne moc typu a mam si presne zjistit kterej rok vyroby chci ty pruziny...Jaky tam mas ty,nebo jaky jsou idealni..To asi nevis co?
Co by stály progresivní ? + nějaky slušny tlumičeVaSek píše:Nechces nejdriv zkusit tvrdsi kombikovy pruziny? Kdyz pouzijes nove a ne nejake vydudane a jeste tomu tu variantu s vetsi stlacenou delkou... Ja osobne bych uz tvrdsi nevolil. Nebo si nechat udelat progresivniOndra 07 píše:Extreme tvrdy to nechci,ale nesnasim kdyz se to houpe jak motorovej clun (ten na rozdil od Lady smerem do zatacky,Lada naopak ven)Taky pri rychlym razeni se to zhoupne...
Jo Hanzi tech 124 se pry vyrabelo hrozne moc typu a mam si presne zjistit kterej rok vyroby chci ty pruziny...Jaky tam mas ty,nebo jaky jsou idealni..To asi nevis co?
A cena tohodel zázraku?hadzin píše:Já teda nevim ale pokus typu,, péra z jinýho auta" to je teda odvážný.To jsem zkoušel mockrát -pocitově to bylo úžasný ale na testu vždy pouze totální tragedie.Nejlevnější cesta je koupit hlavně nový tlumiče a péra u Jamexu a pod.Já mam na autě stavitelný HP a rozdíl proti serii je ukrutnej
To je nejspis nejaka znacka ze....Kde bych o tom nasel podrobnejsi info? Pises tragedie na testech,jaky testy ti myslis?hadzin píše:Nejlevnější cesta je koupit hlavně nový tlumiče a péra u Jamexu a pod.
Jak ten HP vlastne pracuje?Tlak v tlumicich se meni v zavislosti na cem???Doporuc nejakou firmu, jako jejich www...dikyhadzin píše:Já mam na autě stavitelný HP a rozdíl proti serii je ukrutnej
Kluci v bnrě oběvily firmu kde dělaj pružiny na zakázku,ale kolik by stály pružiny si netroufnu odhadnout + adekvátní tlumičehadzin píše:No jak tu psal kolega je to 20000 a výš.Je mi jasný že si to na auto asi moc lidí nedá ale jsou na autě od roku 1988,měli pár repasí v ceně kolem 1000 kč a kolik za ty roky koupíš seriových tlumičů vč pružin?.Ta výsledná cena bude nižší u HP.Ale proto doporučuji koupit jen tvrdší pružiny a tlumiče pouze nové.Chodí sem pár týpků co pružiny zkrátí pilkou,auto jede jako koza a na první díře tlumič oddělá jelikož ten prostě víc zmáčknout nejde.Nebo jsme si nechali péra dělat v Hostivaři jen se tam měnil počet závitů a průměr drátu ale to bylo za totáče když to dělali jako melouch,dnes už tam nikoho neznám
Sehnat něco z MTX je jak chtít vidět Ježíše živího oboje docela dost nemožný,ale je to dobrej nápadhadzin píše:Vše je na www.hpsporting.cz Chtělo by to spíš sehnat někde starší za éry MTX jich tu jezdilo dost.Měl jsem tu třeba měsíc jetý HP na octavii za 30 tisíc a prodával jsem je dost dlouho za blbejch 7.No a péra na zakázku pořád dělaj v pérovně v Hostivaři ale měl jsem tam pána co podle drátu a závitů dokázal vyrobit to samý ale dle našeho přání.Auto jsme vždy odvezli na test tlumičů a když tam byl namontovanej nějakej domácí pokus tak to na tom grafu bylo vždy poznat.Třeba se nám to zdálo na silnici úžasně tvrdý ale v zatáčce na hrbolech si to auto odpochodovalo kam chtělo.Jak řikám sice pocitově OK jízdními vlastnostmi KO
Doufmám že by šlo uklidit ještě jednou na vzor aby sme mohly jezti s decetně tuším podovozkemhadzin píše:No to je jasný,dal jsem to jako příklad ale těch lad nejen z MTX tu jezdilo mraky a někde v dílnách se to tuty válí jen už nikdo neví na jaký je to auto.Kámoš chodil k jednomu z nejlepších motorářů přes Lady a i když je léta nedělá vždy řekl-počkej uklidíme pod ponkem-a vždy našel