Stránka 2 z 8

.

Napsal: čtv říj 20, 2005 14:29
od Hanz
No to prave nevim, z jakyho typu to presne je...prej z trilitru kupe...ale rok atd. netusim..

Napsal: čtv říj 20, 2005 18:20
od VaSek
Ondra 07 píše:Extreme tvrdy to nechci,ale nesnasim kdyz se to houpe jak motorovej clun (ten na rozdil od Lady smerem do zatacky,Lada naopak ven)Taky pri rychlym razeni se to zhoupne...

Jo Hanzi tech 124 se pry vyrabelo hrozne moc typu a mam si presne zjistit kterej rok vyroby chci ty pruziny...Jaky tam mas ty,nebo jaky jsou idealni..To asi nevis co?
Nechces nejdriv zkusit tvrdsi kombikovy pruziny? Kdyz pouzijes nove a ne nejake vydudane a jeste tomu tu variantu s vetsi stlacenou delkou... Ja osobne bych uz tvrdsi nevolil. Nebo si nechat udelat progresivni :)

Napsal: čtv říj 20, 2005 18:23
od capodrak
VaSek píše:
Ondra 07 píše:Extreme tvrdy to nechci,ale nesnasim kdyz se to houpe jak motorovej clun (ten na rozdil od Lady smerem do zatacky,Lada naopak ven)Taky pri rychlym razeni se to zhoupne...

Jo Hanzi tech 124 se pry vyrabelo hrozne moc typu a mam si presne zjistit kterej rok vyroby chci ty pruziny...Jaky tam mas ty,nebo jaky jsou idealni..To asi nevis co?
Nechces nejdriv zkusit tvrdsi kombikovy pruziny? Kdyz pouzijes nove a ne nejake vydudane a jeste tomu tu variantu s vetsi stlacenou delkou... Ja osobne bych uz tvrdsi nevolil. Nebo si nechat udelat progresivni :)
Co by stály progresivní ? + nějaky slušny tlumiče

Napsal: pát říj 21, 2005 16:56
od Pája
cca 20 000 tyšic.

Napsal: pát říj 21, 2005 17:40
od hadzin
Já teda nevim ale pokus typu,, péra z jinýho auta" to je teda odvážný.To jsem zkoušel mockrát -pocitově to bylo úžasný ale na testu vždy pouze totální tragedie.Nejlevnější cesta je koupit hlavně nový tlumiče a péra u Jamexu a pod.Já mam na autě stavitelný HP a rozdíl proti serii je ukrutnej

Napsal: sob říj 22, 2005 12:02
od capodrak
hadzin píše:Já teda nevim ale pokus typu,, péra z jinýho auta" to je teda odvážný.To jsem zkoušel mockrát -pocitově to bylo úžasný ale na testu vždy pouze totální tragedie.Nejlevnější cesta je koupit hlavně nový tlumiče a péra u Jamexu a pod.Já mam na autě stavitelný HP a rozdíl proti serii je ukrutnej
A cena tohodel zázraku?

Napsal: sob říj 22, 2005 15:08
od hadzin
No jak tu psal kolega je to 20000 a výš.Je mi jasný že si to na auto asi moc lidí nedá ale jsou na autě od roku 1988,měli pár repasí v ceně kolem 1000 kč a kolik za ty roky koupíš seriových tlumičů vč pružin?.Ta výsledná cena bude nižší u HP.Ale proto doporučuji koupit jen tvrdší pružiny a tlumiče pouze nové.Chodí sem pár týpků co pružiny zkrátí pilkou,auto jede jako koza a na první díře tlumič oddělá jelikož ten prostě víc zmáčknout nejde.Nebo jsme si nechali péra dělat v Hostivaři jen se tam měnil počet závitů a průměr drátu ale to bylo za totáče když to dělali jako melouch,dnes už tam nikoho neznám

Napsal: sob říj 22, 2005 17:18
od Ondra 07
hadzin píše:Nejlevnější cesta je koupit hlavně nový tlumiče a péra u Jamexu a pod.
To je nejspis nejaka znacka ze....Kde bych o tom nasel podrobnejsi info? Pises tragedie na testech,jaky testy ti myslis?

Napsal: sob říj 22, 2005 17:20
od Ondra 07
hadzin píše:Já mam na autě stavitelný HP a rozdíl proti serii je ukrutnej
Jak ten HP vlastne pracuje?Tlak v tlumicich se meni v zavislosti na cem???Doporuc nejakou firmu, jako jejich www...diky

Napsal: sob říj 22, 2005 18:29
od capodrak
hadzin píše:No jak tu psal kolega je to 20000 a výš.Je mi jasný že si to na auto asi moc lidí nedá ale jsou na autě od roku 1988,měli pár repasí v ceně kolem 1000 kč a kolik za ty roky koupíš seriových tlumičů vč pružin?.Ta výsledná cena bude nižší u HP.Ale proto doporučuji koupit jen tvrdší pružiny a tlumiče pouze nové.Chodí sem pár týpků co pružiny zkrátí pilkou,auto jede jako koza a na první díře tlumič oddělá jelikož ten prostě víc zmáčknout nejde.Nebo jsme si nechali péra dělat v Hostivaři jen se tam měnil počet závitů a průměr drátu ale to bylo za totáče když to dělali jako melouch,dnes už tam nikoho neznám
Kluci v bnrě oběvily firmu kde dělaj pružiny na zakázku,ale kolik by stály pružiny si netroufnu odhadnout + adekvátní tlumiče

Jinak bratránek před pár rokama když měl Ladu měnil přední pružiny a nějak zlbnul obědnávku a ty pružiny co mu přivezly byl tak tvrda že se auto naklánělo max 5cm což bylo taky zajímaví :wink:

Napsal: sob říj 22, 2005 20:20
od hadzin
Vše je na www.hpsporting.cz Chtělo by to spíš sehnat někde starší za éry MTX jich tu jezdilo dost.Měl jsem tu třeba měsíc jetý HP na octavii za 30 tisíc a prodával jsem je dost dlouho za blbejch 7.No a péra na zakázku pořád dělaj v pérovně v Hostivaři ale měl jsem tam pána co podle drátu a závitů dokázal vyrobit to samý ale dle našeho přání.Auto jsme vždy odvezli na test tlumičů a když tam byl namontovanej nějakej domácí pokus tak to na tom grafu bylo vždy poznat.Třeba se nám to zdálo na silnici úžasně tvrdý ale v zatáčce na hrbolech si to auto odpochodovalo kam chtělo.Jak řikám sice pocitově OK jízdními vlastnostmi KO

Napsal: sob říj 22, 2005 20:39
od capodrak
hadzin píše:Vše je na www.hpsporting.cz Chtělo by to spíš sehnat někde starší za éry MTX jich tu jezdilo dost.Měl jsem tu třeba měsíc jetý HP na octavii za 30 tisíc a prodával jsem je dost dlouho za blbejch 7.No a péra na zakázku pořád dělaj v pérovně v Hostivaři ale měl jsem tam pána co podle drátu a závitů dokázal vyrobit to samý ale dle našeho přání.Auto jsme vždy odvezli na test tlumičů a když tam byl namontovanej nějakej domácí pokus tak to na tom grafu bylo vždy poznat.Třeba se nám to zdálo na silnici úžasně tvrdý ale v zatáčce na hrbolech si to auto odpochodovalo kam chtělo.Jak řikám sice pocitově OK jízdními vlastnostmi KO
Sehnat něco z MTX je jak chtít vidět Ježíše živího :cry: oboje docela dost nemožný,ale je to dobrej nápad :wink:

Napsal: sob říj 22, 2005 20:47
od hadzin
No to je jasný,dal jsem to jako příklad ale těch lad nejen z MTX tu jezdilo mraky a někde v dílnách se to tuty válí jen už nikdo neví na jaký je to auto.Kámoš chodil k jednomu z nejlepších motorářů přes Lady a i když je léta nedělá vždy řekl-počkej uklidíme pod ponkem-a vždy našel

Napsal: sob říj 22, 2005 20:50
od capodrak
hadzin píše:No to je jasný,dal jsem to jako příklad ale těch lad nejen z MTX tu jezdilo mraky a někde v dílnách se to tuty válí jen už nikdo neví na jaký je to auto.Kámoš chodil k jednomu z nejlepších motorářů přes Lady a i když je léta nedělá vždy řekl-počkej uklidíme pod ponkem-a vždy našel
Doufmám že by šlo uklidit ještě jednou :wink: na vzor aby sme mohly jezti s decetně tuším podovozkem

Napsal: sob říj 22, 2005 20:59
od hadzin
Já tam šel s prosíkem minulý týden a bohužel to někdo uklidil tak důkladně,že tam nejsou ani ty ponky.Už je jiná doba a tyto starý pány a prázdný mototechny nahradily plný velkosklady a čistý dílny.Jsem snad poslední ze sběratelů zbytečnejch cenností ale ,,co kdyby se to jednou hodilo"