Stránka 2 z 2

Napsal: úte úno 02, 2010 10:41
od Saša
Jan Beres píše:po nastartovani ma velmy slaby potlak neviemi niekto poradit ako ho zdvyhnut bez toho aby som znizil privod vzduchu v sani ?
Kde je slabý podtlak ? Jinak vše se seřizuje na reduktoru . Chodí servoventil bohatosti LPG (na hadici mezi reduktorem a sněšovačem) ?

LPG x benzín

Napsal: čtv bře 04, 2010 09:13
od veliz
Po prvním dotankování mohutné 80l nádrže vychází spotřeba LPG 12,65l/100km v Praze a okolí. Před úpravou jsem jezdil za necelých 11l/100km benzínu. LPG beru za 14,30Kč, benzín za 28,90Kč.

Napsal: čtv bře 04, 2010 10:57
od Michael 4x4
tú 80l nádrž máš umiestnenú kde? Tradične v kufri?

Napsal: čtv bře 04, 2010 12:10
od veliz
Je to tak. Kufru mnoho nezbývá. Lada uznává záruku pouze na systém BRC od AGC Strakonice a jejich dealerů, v mém případě Neptun Harfa. Tato firma jiné řešení než válec do kufru nenabízí a nevlastní homologaci. Pokud vím, tak schválení pro montáž nádrže zespodu vlastní firma Lovtek.

Napsal: ned bře 07, 2010 11:18
od Lukyn
Jenom takovou poznámečku. Po dlouhém běhání jsem konečně našel firmu, která je schopna namontovat LPG s 40-ti litrovou flaškou pod autem. Včetně předělávky výfuku chtějí 17tis. Kč. Myslíte, že je to solidní cena?

Napsal: ned bře 07, 2010 12:19
od Michael 4x4
:shock: Buď je v čr extrémne lacná montáž LPG, alebo tam niečo nie je v poriadku, pretože u nás stojí montáž samotného LPG skoro 2x toľko.

Napsal: ned bře 07, 2010 12:24
od Lukyn
No, to asi bude tím, že mám jednobod. To jsem prve nenapsal. A taky si mám vymyslet, kam dát ten tankovací nesmysl. Asi do boku nárazníku?

Napsal: ned bře 07, 2010 16:49
od Michael 4x4
To LPG za 17 tis. bude asi zmiešavač že?

Napsal: ned bře 07, 2010 19:33
od veliz
17 tisíc je dobrá cena, tedy pokud s tím nebudou problémy. Zřejmě to bude něco podobného, co se montuje na felicie 1,3 MPi. Takže bude tam nějaká řídící jednotka, ale nejspíš starší systém. Mě to stálo 30 tisíc + 66l plynu zdarma, ale je to BRC sekvence.

Napsal: ned bře 07, 2010 20:16
od Maysner
za 17tis je to se vstrikovanim LPG ( ne sekvence), ma to rj a jezdi to tu u patrace, ludka m. apod

Napsal: pon bře 08, 2010 09:37
od Majo
to neni vstrikovani, ale podtlak, akorat, ze je to "rizeny"(v praxi to znamena, ze mas miesto toho sroubiku v hadici krokovy motorcek, cize to ma optimalnu bohatost zmesi v celom spektru otacok aby to neodkurilo katalyzator nespravnym nastavenim sroubu) :P

Napsal: pon bře 08, 2010 16:21
od Saša
Majo píše:to neni vstrikovani, ale podtlak, akorat, ze je to "rizeny"(
Tak tak Majo má pravdu .

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Napsal: sob říj 12, 2013 17:42
od Greenhorn
chci si koupit ojetou Nivu a s LPG jsem se nikdy nesetkal. Je to LPG zařízení finančně náročné na údržbu?Auto je 7 let staré a má najeto cca 100 000km a LPG je tam od začátku. Jde mi o to abych do toho nenastrkal spoustu peněz a neprodělal i kalhoty.

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Napsal: sob říj 12, 2013 17:56
od Majo
zivotnost lpg nadrze je 10rokov a to je jedina investicia, ktora stoji za zmienku. Nova pride na cca 5000Kc a mas dalsich 10r pokoj. Sem tam treba vymenit plynovy filter, co je vec lacnejsia nez filter benzinovy, ktory sa ma menit zhruba po prejdeni rovnakych km. Vymena membran v reduktore, pripadne nejake nastavenie nie je nijak financne narocne. Urcite mnohonasobne viac usetris, nez stoji jeho udrzba.

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Napsal: sob říj 12, 2013 18:00
od Luděk Musil
Zcela souhlasím s Majem.
Na LPG jezdím od roku 1997 (už 4 auta) a jak "mechanická" tak "elektronická" verze mi fungovaly/fungují bez jediné chybičky.
Jediné náklady, spojené s provozem plynu jsou dražší kontroly emisí. L.