Stránka 2 z 4

Napsal: čtv pro 17, 2009 17:04
od Jelen
čip se píše správně s tvrdým Y, protože je to vyjmenované slovo pro votunyngáře :mrgreen:

Pyčo, pýchat, pytel, pysk, netopýr, pyvo, čyp, Mymoňský_války, kyndervejce, kýbl, kyt.

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:16
od Acibuk
Takže soupis závad:
Netopí, neohřívá se voda ani po 100km
Nejede zadní stěřač
Klima neklimuje
Svítí kontrolka bagů
Palubní pc ukazuje půlku znaků
Vržou dveře
Má to zrezlej A sloupek
Nefunguje stahovačka okna u řidiče
Chrastí vodní pumpa
Nefunguje naklápění zrcátek
Svítí kontrolka Check engine


Kdo pozná, co to je za auto?

Nápověda: Je to z bazaru, má to na tachu 189tis, je to tdi a není to oktávka ani passat a říká se tomu švédská spojka.

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:19
od Saša
Západní pozlátko s TDi , nebo že by další BMW

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:24
od Majo2103
Volvo...???

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:29
od ger007
vectra ??

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:41
od Jelen
C ist richtig :-D

Napsal: čtv pro 17, 2009 20:45
od Křečík Barbuška
Acibuk píše: ... co to je ...
Další problematický nákup. :D

Napsal: čtv pro 17, 2009 21:02
od Acibuk
Jo, takový nedořešený vepřík.

Napsal: čtv pro 17, 2009 21:02
od zelvotron
Obrázek
Co to je nevím, ale nejspíš z toho bude dobrá kasička :P

edit: no vždyť to říkám :mrgreen:

Napsal: pát pro 18, 2009 13:42
od Acibuk
Jn, začíná to termostatem, nový stojí 1500.. Hm, lahůdka.

Napsal: pát pro 18, 2009 17:45
od Maysner
Acibuk píše:Jn, začíná to termostatem, nový stojí 1500.. Hm, lahůdka.
a ze je prej BMW drahy :lol: kupoval jsem ted termostat za 476kc :mrgreen:
to je vectra 2.0DTi ? toho se stryc po plno opravach rad a rychle zbavil. momentalnimu majiteli prozatim funguje dobre, ale to proto, ze se vsechno mozny menilo. dost casto odchazi vaha vzduchu, z astry se stejnym motorem se tam dat nemuze. nevim proc, ale jelo to pak hur jak 1.3 felda :roll:

Napsal: pát pro 18, 2009 18:02
od ger007
na mazdu stal termostat + chladic 15000sk :-D ale preco sa nad tym pozastavujem

Napsal: pát pro 18, 2009 18:31
od Acibuk
No, tam je ten termostat zcela logicky jako jeden díl, je to 2.0tdi, co se týče výkonu, 60kw postačuje normální jízdě, 150 na dálnici i svižnějšímu předjíždění, ale závodník to není. Celkem jsem si ten motor oblíbil, sice pořád málo, ale táhne i odspodu, dá se s tím jezdit i na 1200ot, zatím jezdím za 6 litrů. A co se týče srovnání s feldou, sice nepochybuju o jejich kvalitách, původně jsem místo tohle měl brát feldu, ale za tyhle prachy bych koupil tak možná nějakou orezlou, takže nebylo co řešit. Na rozdpočet na opravy mám desítku, snad se vejdu, auto bylo ještě před měsícem nebo kdy v servisu na výměně potřebných věcí.

Napsal: pát pro 18, 2009 21:28
od Maysner
samozrejme po vymene vahy vzduchu za tu pravou pro vectru to uz jezdi jako 2.0 a felda se nechyta. jen s tou jinou vahou vzduchu to byla katastrofa :wink:

Napsal: sob pro 19, 2009 11:48
od Acibuk
Tak jsme se včera docela nasmáli, protože jsme zjistili, že to je atmosférák:) Já to nevěděl, ani když jsem to kupoval a ani, když jsem se hrabal pod kapotou.