Stránka 2 z 2

Napsal: čtv pro 17, 2009 17:40
od dvk
Petře jasně, beru to. Konečná příčina je utržený drát budícího vinutí, mechanicky je rotor i stator ok bez známky kolize, do poslední chvíle byl altík tichý. Nicméně souhlas co píšeš s vibracema, je rozdíl jestli to brble na volnoběh nebo v 10 tisících. Dneska jsem byl pro správný rotor a ložiska už mám taky nachystaná.

Jinak 160tkm je hezké číslo a kus světa. Je vidět, že tyhle auta nebyly ve své době vůbec marné, předchozí majitel mojeho kusu podle cestovního deníčku najezdil za 40 let cca půl milionu celou Evropou. Samozřejmě že původní zbyl jenom rám a základ karoserie, nicméně ta výdrž majitele u jednoho stejného auta při tomhle objemu km myslím o lecčems svědčí. Za mojich 40tkm za 4 roky mě stará dáma ani jednou nenechala ve štychu, v Brně stejně jako na Lofotách.