Stránka 2 z 8
Napsal: čtv pro 03, 2009 11:37
od Tommel
Jelen píše:Dneska jsem přivezl Mercedes-Benz W126 s motorem V8 4,2 litru
Aha, takže to je to auto misto Peugeota jo ?
Ja jsem puvodně i zvažoval 540i e39, ale přeci jen se mně zda e36 hezči a s tou 2.8 to nejede zas tak špatně
Napsal: čtv pro 03, 2009 12:53
od Jelen
Áno, to je to auto místo peugeota
je na LPG, tak vyjdou náklady na jízdu stejně, jako s tím peugeotem a bude to naprosto o něčem jiným, přeci jen 224 koní pojede líp, než 70
Napsal: čtv pro 03, 2009 13:02
od Tommel
To máš pravdu, hlavně v tom mercedesu bude jine svezeni celkově
. Možna v budoucnosti taky pujdu do lpg, přeci jen u takoveho motoru se to lpg vyplati
Napsal: čtv pro 03, 2009 13:10
od Saša
Jelen píše:s motorem V8
Matka všech motorú . V8 má nejkrásnější zvuk ze všech motorů . Gratulace ! I když bych V8 mněl raději v "něčem" made in USA .
Napsal: čtv pro 03, 2009 13:34
od Jelen
Jo, já taky vždycky snil o V8, taky bych rači nějakého Mustanga, nebo Dodge Charger s Big Blockem. Ovšem ty ceny
Napsal: čtv pro 03, 2009 19:51
od vik2
Jelene 4.2 a jen 224 PS??? nespletl ses? nemyslel jsi 224KW??? Nebo je to takova zdechlina???
e34 540i maji 210KW v serii
Napsal: čtv pro 03, 2009 20:13
od Jelen
vik2, opravdu to je taková zdechlina, toto je napsáno v kartě -
8-válec vstřikování, 4.196 cm3
164KW / 224PS KAT
BMW jsem našel tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E34)#540i
zdá se, že je to fakt dělo
hlavně ale byly 4 ventily na válec, méďa má jen dva. Ten motor M60B40 se zdá dost dobrej
Napsal: čtv pro 03, 2009 20:17
od Tommel
Ano 540i je opravdu velmi silne auto, chci v dohledne době natočit video zrychleni 0-160 u 2.8....protože to taky neni žadna mrtvola a předjižděni dnešnich aut na silnici je velmi snadne
Napsal: čtv pro 03, 2009 20:41
od vik2
Tak ten Medak bude asi met slusnej točák a nizko......
jj 540 je zbraň....
2.8 je umele uskrcena. uz jen s mini tuningem dava 220+ koni
no jsem na tech 0-160 zvedavej. snad pak nebudu brecet
Napsal: čtv pro 03, 2009 20:49
od Jelen
vik2, má 335 Nm / 4000 ot. Já jsem měl kupovat BMW E28, ale to mi bohužel uteklo. Jinak bych měl taky BMW, ale to už je víc, jak rok zpátky.
Napsal: čtv pro 03, 2009 22:09
od Kopr
Myslím že je vcelku jedno co , hlavní je vzaduhrab
Napsal: čtv pro 03, 2009 22:13
od Tommel
Ano zadohrab je to hlavni
akorat, že se zapnutym ASC to moc nahrabe
bez něj, ale hrabe zase skoro stale
Napsal: pát pro 04, 2009 00:51
od Hurikán
Saša píše:Jelen píše:s motorem V8
Matka všech motorú . V8 má nejkrásnější zvuk ze všech motorů . Gratulace ! I když bych V8 mněl raději v "něčem" made in USA .
JJ, také bych měl rád jednou V8. A nejlépe od někoho kdo je opravdu uměl, čili v něčem Made in Czechoslovakia. Taková T87
I když bych se "spokojil" i s T603-1.
No a na sportovnější jízdu T700 RS coupé.
Napsal: pát pro 04, 2009 01:03
od Saša
Hurikán píše:T700 RS coupé.
To bohužel umělo jezdit jen rovně . Mněli ho hasiči jako RTP a jízda s tím byl děs . Ano rychle to jelo ,ale brzdy a ovladatelnost přetíženého vozu bly hrozné .
Napsal: pát pro 04, 2009 01:29
od Hurikán
Saša, To si asi pleteš s něčím jiným. Dost pochybuju, že by někde měli hasiči tento vůz.
Jedná se opravdu o sportovní speciál, kterého se vyrobilo do pěti kusů. Ale to už jsme trochu OT.