Stránka 2 z 3

topenie

Napsal: ned bře 07, 2010 13:40
od dusan1488
mne zasa nejde vypnut topenie stale to topi ako o zivot teraz v zime je to ok dam dole bundu a je to v poriadku ale v lete to bude brutalne neviete niekto co z tym

Napsal: ned bře 07, 2010 14:33
od Dusan
Vymenit ventil kurenia robbota ako za trest. Nedadvno som absolvoval.

Najskor sa ale zohni pod kastlik spolujazca blizsie k tunelu hore sa nachadza ventil a preverit jeho chod ovladanim packy...ci nahodou nevyskocilo tiahlo ale bo sa neuvolnilo.

Napsal: ned bře 07, 2010 14:36
od Jelen
Ještě při výměně kohoutu topení doporučuji vyndat ven ten radiátor a propláchnout ho. Bývá plný bláta.

Napsal: ned bře 07, 2010 14:48
od Křečík Barbuška
Bláto nebývá tak časté jako zanesená žebra a vršek radiátoru napadaným bordelem, zejména pokud se často parkuje pod stromečky. I když, třeba to má Niva už nějak lépe ošéfované než osobáky. Každopádně první zatopení po vyčištění bývá hotovou radostí. Tutaj máš obrázek té hrůzy http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... s/otop.htm .

Napsal: pon bře 08, 2010 16:34
od dusan1488
kde presne sa ten radiator nachadzy a ako sa k nemu najlahsie dostenem za radu vopred dakujem

Napsal: úte bře 09, 2010 18:04
od Luděk Musil
Najlahsie ???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
V případě radiátoru topení neexistuje lehká cesta. :cry:
Začneš sejmutím středového panelu, uvidíš černou krabici na čtyřech sponách, sejmeš krabici (pozor - je v ní ventilátor, takže plus nějaké "stříhání" drátů), a jsi velmi blízko radiátoru. Tento se nachází přesně "tam".
Hodně úspěchu při demontáži, obzvláště pak při zpětné montáži ... mě to v moji "čtverce" stálo celou sobotu a ještě půl neděle práce, hromadu sakrů a odřený prsty. L.

Napsal: úte bře 09, 2010 18:23
od Kopr
To bude asi ten důvod proč to již 4 roky odkládám na potom (jeden potom , jeden furt) :wink:

Napsal: úte bře 09, 2010 23:28
od Dusan
robil som to na 06 a 03. tad dole krabicu s ventilaorom to je len zaciatok a u 06 a 03 to je pohoda krabicu s ventilatorom posunies pod nohy sofera.

Potom potrebujes speci tvarovany kluc prstencovy aby si dokazal povolit matky na radiatore ...o ventile nehovorim. to je prva moznost Asi najtahsia.

Druha je vyhodit vo n aj kastlik aby bo lepsi pristup.

A tretia tusim odpojit hadice v motorovom priestore.

Ja som vzdy pouzival tu prvu mam kluc nieje to problem nadavas rovnako pri vsetkych 3, chrbat tiez dostane svoje.

Napsal: úte bře 09, 2010 23:33
od Ivo
Jak to tu tak čtu, tak mě děsíte. Kdyby demontáž radiátoru topení byla na Ladě to nejhorší, tak jsem spokojený. Když jsem to na 07 dělal poprvé, tak mi to i s montáži a uvedením do chodu, trvalo půl dne (samozřejmě že v zimě). V létě se to nedělá, to příjdou na řadu jiné věci.

Napsal: stř bře 10, 2010 17:43
od darkar99
tak tohle jsem odkládal a řešil jsem to tim že v létě jsem jezdil jen v kraťasech a stažený obě okýnka :lol:

Napsal: stř bře 10, 2010 19:32
od dusan1488
dik za uzitocnre rady velmi ste ma nepotesili ale co uz urobit sa to musi lebo ma to kurenie inac v lete asi zabije

Re: topeni jde spatne regulovat

Napsal: sob led 17, 2015 20:25
od ivanivan
zdravim,chcem sa opytat ked zapnem topenie na prvu polohu tak funguje ked dam do dvojky tak nic,skusil som vytiahnut vypinac a su vnom zapojene tri kable tak cim to moze byt ze to nejde??

Re: topeni jde spatne regulovat

Napsal: sob led 17, 2015 20:37
od Raduz
Ty asi myslis ventilator topeni, vid.
Ja to mel taky v prepinaci byly napaleny kontakty.
Rozebrat vycistit slozit.

Re: topeni jde spatne regulovat

Napsal: sob led 17, 2015 21:53
od ivanivan
jj ventilator,tak skusim dik...

Re: topeni jde spatne regulovat

Napsal: pon led 26, 2015 22:09
od Kolben
Mně šel na 2. polohu špatně, jako by nedocvakl. tak jsem ho rozebral, upiloval kousek plastu a cvakal jako za mlada. Ale stejně zlobil, byl v tý patici vyhřátý kontakt. Vyřešeno výměnou za nový kus.... http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22163.html