Stránka 2 z 3

Napsal: pát lis 13, 2009 20:31
od rosta
máš pořád tu kokotinu na hrdle sání-může to bý t ono, a nebo jestli jsi utahoval na bombě ventil mohl zůstat viset-stalo se mě to -mám taky LPG BRC

Napsal: sob lis 14, 2009 12:57
od Mirek999
Saša píše:Skusit nastavit . Nevím jak je to uvnitř přepákováno a na jakém místě vzhledem k čepu páky tlačí pružina . Pokud si pamatuješ jak je to uvnitř uděláno , tak čím víc se prohne membrána do prostoru odkud je plyn nasáván do sání auta tím víc uvolní přes páku a tu pružinku ventil prvního stupně . Mnělo by to být uděláno tak že čím je pružina více stlačena tím je potřeba větší podtlak v sání na její ovládání .
Povol škrtící ventil na hadici od redukčáku ke karbecu třeba o 3 ot. (zapamatovat) pro případné vrácení a skus akceleraci , pokud nic moc povol imbusový šroub a znovu test .
Nemáš SKYPE ? Psaní mi nejde a stejně to nedokážu správně popsat .
Vím, jak to myslíš.Reduktor hodim zpět do auta a zkusím to.Díky moc.Vzpomínám si, že ten imbus má dlouhej závit a já ho nemám tolik povolenej.Tak to provedu.Nechci to znova rozdělávat.Jinak Skype nemám a oběvím se tady jednou za čas.Provedu zkoušku zítra nebo v pondělí a napíšu.

Napsal: sob lis 14, 2009 12:58
od Mirek999
rosta píše:máš pořád tu kokotinu na hrdle sání-může to bý t ono, a nebo jestli jsi utahoval na bombě ventil mohl zůstat viset-stalo se mě to -mám taky LPG BRC
Taky mě to napadlo, tak jsem zkoušel povolovat/zavírat, ale nezdá se, že by zůstal viset.Ten kohout nemá žádnýá mrtvý chod, chodí normálně.Zkusím, co psal Saša a pak napíšu.

Napsal: pon led 04, 2010 19:52
od leopolda
Ahojte. Mam 2104 a BRC. Mam takový problem, že na volnoběh je to v pohodě ale jak tomu dam do otaček tak to chcipa. Dival jsem se na tvoju fotku Mirek999 a mam trochu jinej. Znamej se na to dival a řikal že neni tam podtlak jak je třeba na karbec. Tak nevim kluci :( Zkusim ten ventil na bombě. Budu v tym vrtat dal. Kdyby někdo neco napište. Dik

Napsal: pon led 04, 2010 20:18
od peet2101
leopolda píše:Znamej se na to dival a řikal že neni tam podtlak jak je třeba na karbec.
A na benzín to jede normálně?? Pokud ne, bude možná problém v otevírání druhé komory karbu. Ty si přímo z přerova :?: já chodím na Šířavu tak by sme se mohli někdy domluvit a já bych na to mrknul, ale nic neslibuju a pokud bude problém přímo v LPG tak s tím asi nic nesvedu, o tom totiž nic nevím.

Napsal: pon led 04, 2010 20:23
od Jelen
Kdyby to neotvíralo druhou klapku, tak to pojede úplně normálně na první, v tom to nebude. Nemáš okuchanej filtrbox, nebo třeba špatnej filtr vzduchu? Zkus dát novej filtr. A taky napiš, jestli máš karbecovou verzi, nebo stříkačku. Když bys měl karbec, tak zkoukni podtlakovou hadičku, co vede od reduktoru do sání, nebo hadice od LPG, co vedou do filtrboxu, ty musejí taky 100% těsnit, jinak to bude zlobit. Ale v první řadě dej novej filtr vzduchu. Jak to začalo? Samo od sebe, nebo po nějakém zásahu? Do ventilu na bombě se taky moc nevrtej, ten buď dává, nebo nedává. Hlavně musí bejt naplno otevřenej tím ručním kolečkem. Ale pokud to nemá podtlak, tak si to plyn nevycucne. Hlavně prověř ten filtrbox, musí dokonale těsnit okolo filtru a ten musí bejt taky v pořádku.

Napsal: pon led 04, 2010 20:27
od Křečík Barbuška
To že nevede do reduktoru podtlak extra hadičkou není žádná tragédie, já jej nemám a jezdí to (Epligaz), ale viděl jsem takové i právě to BRC. Třeba je zanešený filtr kapalné fáze. Ta závada přišla z čista jasna nebo je to trvalý stav? Zkontroluj stav vzduchového filtru a nejlepší by bylo aby jsi to nafotil co je to vlastně zač. Určitě to tu vyčuchá plynový mág Saša a zajisté ti poradí lépe.

Napsal: pon led 04, 2010 20:45
od Jelen
Taky teď válčím s LPG, Saša přislíbil pomoc, ale zeptám se i tady, jak to má být správně zapojené, třeba ten systém někdo zná. System je TARTARINI, auto má vícebodový vstřikování, nicméně je to přivedeno klasicky do filtrboxu. Nějaký LPG mág, jako je třeba K-L by taky nahodil nějakou informaci.

Co je ten ventil na reduktoru?:

Obrázek

je paralelně propojenej s tím ventilem na přívodní trubičce plynu do reduktoru.
Když ho vypojím, tak to nedává plyn, když ho připojim na tvrdo na baterku, tak to začne okamžitě tlačit plyn do hadice, která vede do filtrboxu. Saša říkal, že to asi bude sytič - předvstřik plynu do sání před startováním, ale to auto jde nastartovat jen na benzín a na plyn se přepíná automaticky. Ledaže by to byl nějakej bastl automatiky a obyč LPG.

p.s. ta trubička ve středu reduktoru je průchozí skrz, ale není tam nic zapojeno. Po vcucávání ústy se mi zdá, jako kdybych nasával vzduch, ale ne z membrány, protože neudělám stálej podtlak, ale furt mi tam od někud jde nový vzduch.

Napsal: úte led 05, 2010 12:11
od EMI
Jelen píše:když ho připojim na tvrdo na baterku, tak to začne okamžitě tlačit plyn do hadice, která vede do filtrboxu
... tak to bych řek, že bude určitě "plynovej sytič"

šel jsi po elektrice? to musí bejt poznat od oka, jestli je to origo nebo to někdo "vylepšoval" . a když je to automat, tak to má jen jeden vypínač, pro přepnutí z režimu plyn na režim benzín?

nevim, jak to správně napsat, ale je to systém, kdy na benzín je to MPi a na LPG je to prakticky stejný jako u karbecu - plyn jde do sání a množství se řídí klapkou. potom by to bylo jako nám známý karb. verze jen s jinou elektrikou?

sakra kam já asi dal tu knížku o LPG :roll:

Napsal: úte led 05, 2010 12:33
od Jelen
EMI, je to celý zapojený naprosto katastroválně, takhle by to nezapojilo ani prase kopejtkama. Vím, jak to funguje, že je to podtlakový, ale proč je ten sytič zapojenej paralelně s tím ventilem před reduktorem - natvrdo? Asi to dělal nějakej patlal, kterej to zapojil naprosto šíleně. A ano, je tam jen jedno tlačítko, které přepne na plyn, to signalizují diody a přepne se to samo po přidání plynu.

Napsal: úte led 05, 2010 12:37
od EMI
Jelen píše:ano, je tam jen jedno tlačítko, které přepne na plyn, to signalizují diody a přepne se to samo po přidání plynu.
to je přesně vono, myslim že je to nastavený na 2 tis. otáček. To když je to tak, tak bych to předělal na klasickou elektriku jako má karb. verze a při zap. benzínu by to hnalo ještě MPi. ale jestli to takhle opravdu pujde nevim - myslim si to :oops:

Napsal: úte led 05, 2010 13:09
od Jelen
EMI, to funguje bez problémů, to tak chci nechat. No počkám na Sašu, až bude mít chvilku, tak na to mrknem.

Napsal: úte led 05, 2010 17:03
od Křečík Barbuška
Jelen, z tej fotky stejně poznat člověčinec, navíc já umím jen to "své" velice primitivní LPG. Jestli se dívám dobře tak paralelní spojení těch ventilů je třeba i zde http://www.elpege.cz/lpg-schema/lpg-sch ... ka-ems.gif . Proběhni si i toto http://www.elpege.cz/lpg-schema.html , sice jsem tam Tartarini neviděl, ale třebas ti to nějak pomůže.

[ Komentář přidal: Jelen: út leden 05, 2010 17:07 ]
Koko Loko, dík, mrknu na to :)

Napsal: stř led 06, 2010 12:24
od leopolda
peet2101 píše:
leopolda píše:Znamej se na to dival a řikal že neni tam podtlak jak je třeba na karbec.
A na benzín to jede normálně?? Pokud ne, bude možná problém v otevírání druhé komory karbu. Ty si přímo z přerova :?: já chodím na Šířavu tak by sme se mohli někdy domluvit a já bych na to mrknul, ale nic neslibuju a pokud bude problém přímo v LPG tak s tím asi nic nesvedu, o tom totiž nic nevím.
Jo, na beňo to jede bez problému. Su z přerova, chodim na zemědělku.
Jelen píše:Kdyby to neotvíralo druhou klapku, tak to pojede úplně normálně na první, v tom to nebude. Nemáš okuchanej filtrbox, nebo třeba špatnej filtr vzduchu? Zkus dát novej filtr. A taky napiš, jestli máš karbecovou verzi, nebo stříkačku. Když bys měl karbec, tak zkoukni podtlakovou hadičku, co vede od reduktoru do sání, nebo hadice od LPG, co vedou do filtrboxu, ty musejí taky 100% těsnit, jinak to bude zlobit. Ale v první řadě dej novej filtr vzduchu. Jak to začalo? Samo od sebe, nebo po nějakém zásahu? Do ventilu na bombě se taky moc nevrtej, ten buď dává, nebo nedává. Hlavně musí bejt naplno otevřenej tím ručním kolečkem. Ale pokud to nemá podtlak, tak si to plyn nevycucne. Hlavně prověř ten filtrbox, musí dokonale těsnit okolo filtru a ten musí bejt taky v pořádku.
Filtr jsem daval před minulym podzimem. Mam karbec. Dik za radu, zkusim tam nakouknout. Začalo to tim že mi odešel elektromagnet, ten 1. od bomby. Ten jsem vyměnil ale jak tomu chci přidat tak se to dusi. podivam jestli to těsni. Pravě kde to ma podtlak, od toho směšovače vede jen hadice do filtrboxu?

[ Komentář přidal: Laďuša: st leden 06, 2010 13:02 ]
Sloučení dvojitýho příspěvku. Používej, prosím, tlačítko upravit ;)

Napsal: stř led 06, 2010 17:32
od leopolda
To: Jelen
No a jak to že to nema podtlak? Kde ho vzit? Tam vede akor jedna trubka do karbošu přes vzduchovy filtr. Ja to zkusim nafotit.[/quote][/list]