Stránka 2 z 4

Napsal: ned bře 14, 2010 15:56
od Saša
Spíš pokud ví jak . Multimetr za 100 kč s teska má snad dnes každý a i ten na obyč. kontrolu stačí .

Napsal: ned bře 14, 2010 16:43
od Petr HC
Saša píše:Spíš pokud ví jak . Multimetr za 100 kč s teska má snad dnes každý a i ten na obyč. kontrolu stačí .
Tento "pouťový multimetr" bohužel na kontrolu LS nestačí . Kolísání napětí na LS nestihne změřit (frekvence 0,5 - 2 Hz) a mimo jiné má malý vstupní odpor na 2 V rozsahu(cca 0,5 Mohm/V). Tady je nutno použít multimetr se vstupním odporem alespoň 100 Mohm/V a s možností měření střední hodnoty napětí., ev doplnit ho integračním článkem se vstupním odporem alespoň 10 Mohmů (pokud neumí měřit střední hodnotu) , abychom měřili s přijatelnou chybou. Rovněž při měření topného proudu LS budou s "pouťákem" problémy.

Napsal: ned bře 14, 2010 17:50
od Komunar
Tímto děkuji Petru HC poněvač
"defacto nerozumím mnoho, dejure ani slovo" :mrgreen:
Nějaký multimetr mám, napětí začíná od 200m. a ohmy od 200
Jaké hodnoty má mít zdravá lambda,
měřák zabezpečím.
Už jednou jsem měnil snímač volnoběžných otáček,
ale to mi CHECK svítil stále a volno.otáčky byly 1500
nýní tento problém nemám.

Napsal: ned bře 14, 2010 19:23
od Saša
Komunar píše:Už jednou jsem měnil snímač volnoběžných otáček
Taková věc tam není .
LS když je dobrá a funguje vše ostatní dává napětí které se skokově mění cca 200 mV a 800mV .

Napsal: ned bře 14, 2010 20:10
od Komunar
Nerozumím, co tam není
Snímač volnoběžných otáček ?
To je ten elektro mag. ventil co propouští
množství vzduchu je pod filtr boxem z levé strany od motoru.
Po rusky je to RASPREDELITEL CHOLODNOGO CHODA
kratka RCHCH / v azbuce РХХ.

Napsal: ned bře 14, 2010 20:25
od Komunar
Poslal jsem do manuálů jednu RU stránku
pro opravy vozů LADA NIVA.
Není podmínkou ovládat ruštinu, postup
oprav je pěkně nafocený krok po kroku.
A je tam i PXX.
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... khoda.html
A děkuji Sašovi za konkrétní informace pro LS

[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 14, 2010 20:29 ]
Poprosim netvořit dvojitý příspěvky. Radši používat tlačítko Upravit ;)

Napsal: ned bře 14, 2010 20:34
od Luděk Ondrůch
To není snímač, ale regulační ventil

Napsal: ned bře 14, 2010 20:46
od Komunar
Budiž, ale vzhledem k tomu,
že ruština je mů pracovní jazyk,
tak je to porucha s povolání - už blbnu :wink:

Napsal: ned bře 14, 2010 21:53
od Petr HC
Komunar píše: A je tam i PXX.
Dej si do "Hledat" heslo servo* a najdeš tam desítky odkazů na PXX a jeho problematiku. Je to krokový motorek ovládající jehlový ventil obtoku škrtící klapky.

Napsal: ned kvě 16, 2010 17:10
od Komunar
Poslušně hlásím že lambda je v troubě
ruka v ruce s výše menovaným regulátorem
volnoběžných otáček.
Vyměněno , "deletováno" 35 svití furt.

Napsal: čtv kvě 20, 2010 05:18
od jiri.k
Nechtel bych zakladat nove tema, proto dotaz sem: Kde se da sehnat diagnostika na Nivu 2009(vicebod. vstrik) za nejake rozumne penize? stacil by odkaz, jenze nevim, po jakem typu patrat, jaka je zasuvka...

Napsal: čtv čer 10, 2010 21:56
od plavec
zásuvka už bude OBD II. Diagnostika jediná o který vím tak je ATAL ale cena je katastrofální, tak pro servisy na doma drahý. A co zkusit programy ICD, Scanmaster, ScanTool, apod.? :wink:
Něco málo k počtení i tady: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=4226 Bude to myslím téměř totéž.

Napsal: pon srp 30, 2010 18:36
od luboš
Potřeboval bych poradit když brzdím motorem a vyhodím rychlost často se stává že motor zhasne. RJ hlásí kód 24.

Napsal: pon srp 30, 2010 20:21
od Majo
24 Отсутствие сигнала скорости автомобиля

prelozene = mas utrhnute kable ku snimacu rychlosti(dole na prevodovke)

Napsal: pon srp 30, 2010 20:49
od luboš
Díky moc zejtra nato kouknu.