Stránka 2 z 6
Napsal: úte lis 24, 2009 23:21
od Grov3
Napsal: stř lis 25, 2009 09:27
od peet2101
Celkem ti to jede

a máš dobrej fanklub

Napsal: stř lis 25, 2009 11:01
od Little Red Riding Hood
no pekne...

Napsal: stř lis 25, 2009 17:25
od Cooper
Ty jo, super....co to bylo za závody?

Napsal: stř lis 25, 2009 18:14
od Grov3
Take amaterske preteky a chystám auto na dalsie, priblizne o tyzden - 5.12 ale bude to pretek do vrchu

Vcera som vymenil alternator aj spolu z regulatorom takze us neprebija a spolu s ocom sme nastavily ventily, este sa chystame spravit kryt pod olejovu vanu a v piatok pridu nove tlmice (kayaba)

Napsal: čtv pro 10, 2009 22:04
od Grov3
tunynk pyco...

tak som tam nahodil Kayaby , "Osadeny" volant alá OMP a v sobotu idem na dalšie preteky
http://grov3.rajce.idnes.cz/tlmice_a_volant/
Napsal: pát pro 11, 2009 06:17
od peet2101
Volant parádní, ale nemáš v tom interiéru trochu moc serepetiček na závody??

Napsal: pát pro 11, 2009 12:52
od Saša
Pokud chceš ještě větší turbo , tak mám dobré z 12ti litrového motoru Caterpilar

Napsal: pát pro 11, 2009 13:02
od Marťas
Saša, No to budou kousky motoru dopadat i za hranice našeho státu, aby nám pak sousedi nevyhlásili válku

Napsal: ned pro 13, 2009 11:53
od Grov3
Prosim o radu hlavne tých čo tu jazdia rally aké "základné" úpravy urobiť na aute ?

Napsal: ned pro 13, 2009 11:58
od peet2101
No rally nejezdím, ale jako základ bych zrepasoval tlumiče, dal do nich "tvrdší" olej, péra bych vyměnil nebo aspoň zkrátil a dal na ně takový ty Háčka´, dál bys mohl zavařit dif nebo koupit samosvor

. No a samozřejmě odlehčit a poštelovat motor.
Napsal: ned pro 13, 2009 12:31
od Grov3
Takže o tlmiče už je postarané, sú tam kayaby

struny sú v pohode, včera som bol na Rallysprinte a v zákrutách to držalo pekne (na zimákoch). Diferák nechám taký ako je nebudem dávať ani samosvor ani zvarosvor

pretože potom je auto velmi pretáčavé, všade ide driftom a v zákrutách strácam sekundy

Presvedčil som sa o tom včera keď som videl ako šla jedna biela 2104 zo samosvorom....

Napsal: ned pro 13, 2009 13:13
od peet2101
No tak pak už jenom nasadit 1,6 motor, ostrou vačku, zvětšit a naleštit kanálky a ventily, zabrousit sedla ventilů, snížit hlavu, osadit kvalitní karb, seštelovat zapalování, vyměnit svíčky,...

Napsal: ned pro 13, 2009 13:29
od Marosqo
Podvozok a vaha dole je zaklad

potom ostatne veci ...
Napsal: ned pro 13, 2009 14:16
od Grov3
No to som chcel počuť

Cez týždeň sa pustím do odlahčovania a do budúcna chcem dať do toho 1600vku z lancie delta

Má 110 koní, čo v pohode stačí a zmestím sa do kategórie 1600-viek
