Stránka 2 z 4

Napsal: stř úno 03, 2010 09:45
od JmJ
me nejvic mrzi to, ze se nedelala 2151

Napsal: stř úno 03, 2010 10:41
od Wolfhunt
JmJ píše:me nejvic mrzi to, ze se nedelala 2151
Veru, aj ja som na nu pokukoval, zdalo sa to ako logicky prechod od 21043... Ale nakoniec som skoncil u 2172 a "Ruslanu" 21043 mame v zalohe (a na tazku pracu).

Napsal: stř úno 03, 2010 20:03
od Cooper
Nemško podjetje Carwashpoint je pričelo ponovno prodajati nove klasične Lade 2105/2107 (Nova) z motorji 1.6i EURO 4. Minilo je že kar 13 let od kar so navedene modele prenehali prodajati v Nemčiji. Ciljajo predvsem na ljubitelje "starih" avtomobilov, ki si lahko " novega starodobnika " privoščijo za 6.999 EUR.
Jestli to dobře chápu tak chcou současné hranaťáky dovážet do německa a prodávat v přepočtu za 180 tisíc? Se posrali v kině ne?

Napsal: stř úno 03, 2010 20:21
od Jelen
Asi tak :-D
ale když tvrděj, že to bude mít euro 4... no kdyby to stálo nový tak kolem 50ti 60ti tkč, tak bych asi vůbec neváhal.

Napsal: stř úno 03, 2010 20:28
od Cooper
Jelen píše:Asi tak :-D
ale když tvrděj, že to bude mít euro 4... no kdyby to stálo nový tak kolem 50ti 60ti tkč, tak bych asi vůbec neváhal.
Přesně tak.....moje hranice je 70 tisíc....Za nové auto mazec. Kolik firem by to nakoupilo...

Napsal: stř úno 03, 2010 20:36
od peet2101
Upřímě myslím že tyhle modely už v západní evropě moc uplatnění nenajdou, neříkám že je nikdo nekoupí, ale za 180 tisíc je hodně slušná ojetina a i za těch 70 se dá sehnat podle mě zajímavějíí auto. Jediná výhoda by byla v tom že je to nový a levný, jinak je pozadu prakticky ve všech ohledech. Spíš by se podle mě měli zaměřit na výrobu nových modelů které zaujmou širokuo veřejnost.

Novou 04 si koupí jenom ten co potřebuje auto dříče na práci, ale i tak bych radši vzal třeba nivu praktik.

Napsal: stř úno 03, 2010 20:37
od ger007
ja by som bol ochotny dat za novu krabicu tak do 100tis keby je nova a ma to zaruku a normalny servis (nie ze by som tie prachy mal ) ale mysliim ze by som po tom hrabol

Napsal: stř úno 03, 2010 20:39
od Cooper
Jo přesně, já si myslím že by se našlo hodně lidí co poteřbujou jezdit a né si s autem honit ego. Kdyby se do hranaťáků investovaly nějáké peníze, alespoň snížení spotřeby, nebo tovární LPG. V Evropě by se hodně zájemců našlo....

Napsal: stř úno 03, 2010 21:15
od Veverka
No pánové,za (myslím) 190tkč je tu Kalina nebo Dačie,což jsou nová auta,to nemluvíme o nivě která má výhodu oproti hranatému zadokolu :lol: (OT ale dnes jsem zapadl-prostě na ulici před domovem kde byl cm sněhu,moje neschopnost je donebevolající :? ).

Ovšem věřím tomu,že když se budu poctivě snažit,tak si třeba novou krabici pořídím.Naši staří hranatci se stejně jednou odeberou do hutí :) .
Buďme za tenhle dovoz do EU rádi,on se najde někdo kdo chce auto bez "elektroniky",mimochodem konkurence myslím něco podobného ani nenabízí.

Napsal: stř úno 03, 2010 21:16
od Kopr
Cooper, U vás v OV hlavně na stodolní je spousta ego čurá.. co si honí ego hlavně novým modelem k ničemu bmw x6 :ANAL:
Veverko , jestli si zapadl tak je to skoro vždy mezi volantem a sedadlem neb horkou hlavou s autem to nemá moc co dočinění............ :P

Napsal: stř úno 03, 2010 21:39
od Acibuk
spíš ti chybí zátěž v kufru, doporuju stojan na dopravní značení nebo písek, extremisti používají bez obalu:)

Napsal: stř úno 03, 2010 23:03
od Veverka
Souhlasim,nechci se vymlouvat ale dneska by jste oba zemreli na smich.Zapadnout na skoro suche rovine s traktory OR 34,navic az po prijezdu dom,to je divadlo. :lol:

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt únor 04, 2010 07:03 ]
Zajímaly by mne pocity člověka na jevišti :cry: :pottytrain4:

Napsal: čtv úno 04, 2010 16:17
od csfousek
Našel jsem tyto stanky.
http://www.autowp.ru/vaz/

Napsal: čtv úno 04, 2010 16:39
od Cory

Napsal: čtv úno 04, 2010 16:56
od Laďuša
Export do Kanady a USA. Asi jiný předpisy bo co