Stránka 2 z 3

Napsal: ned říj 18, 2009 18:54
od Kalasnikov
xx

Napsal: ned říj 18, 2009 22:43
od popest
Jestli pojedeš na Koněvku, chtěj ekonomizér. Samotná membrána se už dávno koupit nedá, pouze celá ta sestava... cena cca 500,- Možná ho tam budou mít, měli mi ho objednat cca před 2 měsící, ale na konec jsem si ho nevyzvenul.

Další možností je použít poze šroub množství směsi. Jak tu bylo napsáno, neobsahuje žádnou membránu tzn. že už nebudeš potřebovat mít pneu. ventil. Problém ale je, kde ho sehnat. Koko Loko mi ho kupoval v Brně, ale pak jsem ho objevil i v krci. Nevím ale, zda ho maj skladem. Já osobně preferuju ten šroub. Uzavírání volnoběžněho kanálu se dá udělat i jinak.

Napsal: ned říj 18, 2009 23:48
od Cory
popest píše:Samotná membrána se už dávno koupit nedá, pouze celá ta sestava.
myslim, ze samotna membrana sa nikdy ani nedala kupit, lebo je to tak spravene...

Napsal: pon říj 19, 2009 11:01
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv říj 22, 2009 16:54
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv říj 22, 2009 19:12
od Ivo
Kalasnikov píše:co dalšího ovlivňuje chod motoru na volnoběh?
Zapalování, dodávka a příprava směsi. Ale co přesně to bude v tvojem případě, fakt netuším. Seřídit zapalování je jednoduché. Ale já bych to spíš viděl na ten karbec. Rozebral bych ho, vyčistil, seřídil klapky a plovák, dal nové těsnění, poskládal a seřídil.

Napsal: čtv říj 22, 2009 19:20
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv říj 22, 2009 21:41
od popest
Já mám před karbem taky filtr a taky je občas skoro prázdný jindy skoro plný a žádný potíže nemám, takže to bych vyloučil. Zkoušel jsi kontrolovat těsnění u regulačních šroubů? A těsnění volnoběžné trysky(má ho pouze ta větší)?

Napsal: čtv říj 22, 2009 22:15
od Kalasnikov
xx

Napsal: pát říj 23, 2009 10:38
od rosta
máš dobře namontovaný palivový čerpadlo ?-jestli tam je mezi podložkou a čerpadlem tlustý těsnění tak to málo dává a nejede-a ještě jiná věc-nemáš vysypaný ložisko v rozdělovači-když je v háji hází to špatný předstih a odtrh,motor nereaguje na seřízení a hlavně -chcípe to a nejede...-je to to ložisko na kterým je přidělaný kladívko-taková ta otočna destička

Napsal: pát říj 23, 2009 13:27
od popest
Zkus vyšťourat to pojistné pouzdro co je na hlavě toho šroubu, pak by to mělo jít v pohodě. Zkoušel jsi seřídit ty regulační šrouby podle knížky? Tzn. oba uplně zašroubovat a potom každý povolit o příslušný počet otáček. O kolik, píšou v knížce. Asi nemá moc cenu dělat nějaký pokusy, když nemáš karburátor nastaven alespoň podle továrního nastavení. Potom by mělo být zajištěno to, že motor poběží relativně rozumě a můžeš ho dál seřizovat.

Měl jsem podobný problém jako ty, po kompletním rozebrání a vyčištění karburátoru otáčky cca 100. Na nic to nereagovalo. Ale u mě to způsobovalo těsnění, co jsem si nechal vyrobit z NBR gumy(benzínu a olejům to odlává moc dobře, ale teplotě ne) a dal jej místo teh potrhaných co byly na obou stranách té izolační pertinaxové desky. Jak se to zahřálo, tak spodní těsnění vlezlo dovniř a něco tam asi ucpávalo.

Jak hodně jsi měl karb. rozebranej? Podle toho jak se ptáš na ten šroub mi příde, že celej určitě ne.

Napsal: pát říj 23, 2009 16:01
od Kalasnikov
xx

Napsal: pát říj 23, 2009 16:03
od popest
Povedly se ti vyndat emulzní trubice? Jdou někdy dost blbě a hlavně není na pohled vidět, že by jít vyndat vůbec měly.. Když vyšroubuješ vzdušníky, tak je uvidíš. Pokud to víš, tak sry.

Napsal: pát říj 23, 2009 16:08
od Kalasnikov
xx

Napsal: pát říj 23, 2009 16:54
od Ivo
Kalasnikov píše:vzdušníky jsou ty 2 trysky na tom předělu mezi plovákovkou a komorami že?
Ano. Můžeš je zkusit vyklepnout když budeš mát karb vzhůru dnem, nebo si pomoct šroubováčkem, který vleze do emulzní trubice.

Jinak, můžeš to zkusit profouknout i normální ruční pumpou, v případě nouze.