Stránka 2 z 4

Napsal: stř říj 07, 2009 09:32
od Jelen
A já bych nechal Flippera, ať si to udělá tak, jak chce, jeho vize není špatná, uvidíme, co z toho vyleze :-P

Napsal: stř říj 07, 2009 17:52
od Flipper Tom
Může mi DaNNy říct proč nelícujou oboje dveře takže jsem si v myčce připadal jak ve sprše ? :(
a proč nefunguje odskok dveří ? - takže jediný způsob jak se dostat do auta je vytáhnout špagát skrz dveře spolujezdce, zatáhnout za kufr, vlízt tam kufrem a otevřít si zevnitř :(
a kdo vymyslel ten šílenej límec na haupnu ?
kdo přidělal prah nejtama (a hlavně proč) ??
a vůbec na tom autě bude ještě třiprdele práce :(

Napsal: stř říj 07, 2009 20:02
od DaNNy
Ty jsi s tim jel do myčky?? :shock: To auto nikdy za mě v myčce nebylo, škrábe to lak, já jsem to vždy myl ručně... Ale to je jedno. Proto ani nevím, že by do toho teklo... Já jsem s tim jezdil i v dešti a nikdy nic, takže na toto ti neodpovím. Stejně tak jako ti neodpovím na nefunkční odskok dveří... Fungoval normálně... Možná by bylo lepší zkontaktovat prodejce... Já už to auto nemám rok a nevím, co s tim kdo dělal apod... Ale může to být legrace koukat, jak do toho nastupuješ kufrem :D Límcem na haubnu nevím co myslíš. Jeslti haubenbru-kožený potak na kapotu, tak to je v případě Samary čistě stylingová záležitot... A nemyslím si, že je to šílený, ovšem je to věc názoru. Na svém autě na denní ježdění to mám taky a je to super, protože nemusím řešit osekanou kapotu od kamínků. Jinak za půl minuty je to sundaný....... Co se týče nejtování prahů, tak to nemám potuchy... Já ji prodával v 100%. Jeslti se nepletu, tak ji Ondra posadil na silnici prahama a předním nárazníkem, takže opět dotazy na něj....
Ale klidně se ptej, co tě zajímá...pokud budu vědět, odpovím

Napsal: stř říj 07, 2009 20:07
od miro263
Interier zo 2112 tam nevtlacis? ( neviem ake su rozmery SAMARA vs 2112 , nechce sa mi googlit)

Napsal: stř říj 07, 2009 20:10
od Tommel
Třeba palubka z Priory vypada lepe jak ze 112ky, :) ale je fakt když je 112ka doma tak dat z toho věci :wink:

Napsal: stř říj 07, 2009 22:44
od Flipper Tom
Danny: to byly jen takový řečnický otázky
je mi jasný že za mnoho z toho nemůžeš, ale ty šišatý dveře teda neokecáš a ty zbastlený dráty ve dveřích taky a trojvrstvej tapec (koberec, modrej plyš, bílá koženka) taky ne :)

jinak dnes docela prča (domluvil jsem se s kámošm že jí zaparkuju u něj v autobazaru (má tam plot s ostnatým drátem, pohybový senzory, alarm, atp)) chlapíci od něj se seběhli a půl hodiny se hádali jestli je to ford nebo fiat :)

ten límec je ultra kravina dnes v tom bylo aspoň 5 litrů dešťový vody která samozřejmě natekla do motoru (teda jako do motorovýho prostoru) když jsem otevřel haupnu

hmm nápad s palubkou z 2112 nezní vůbec blbě :)

Danny prosimtě potřebuju výrobce a kod tý modrý metly, než pujde celá do laku tak chci stříknout ten nárazník a prah ať nevypadá jak blbka

mimochodem mám další nápad uříznout celej spodek těch zadních dveří a udělat tam světla přez celý záda ?

Napsal: stř říj 07, 2009 23:03
od Hurikán
Flipper Tom píše:chlapíci od něj se seběhli a půl hodiny se hádali jestli je to ford nebo fiat :)
:lol: :lol: Zjevně tam pracují "odborníci". :D

I když faktem je, že poznat u některých hypertuning projektů výchozí model je hodně těžké. ;)


A přimlouval bych se za dodání aktuálních fotek. Nejen mě by to dost zajímalo a byl by pak pěkně vidět posun. ;)

Napsal: čtv říj 08, 2009 09:10
od zelvotron
Flipper Tom píše:chlapíci od něj se seběhli a půl hodiny se hádali jestli je to ford nebo fiat :)
Popravdě se ani moc nedivím :mrgreen: :oops:

Napsal: čtv říj 08, 2009 09:23
od DaNNy
Však v pohodě... Jen píšu, jak to je a ani nic okecávat nechci. Tapec trojvrstvý je, koberec byl základ, na to přišel mikroplyš a na něj nakonec kůže.... Kdybych to vše odlepil a nalepil kůži přímo na podklad, tak jak by to asi vypadalo... Takhle je to měkčí a vypadá to lépe. Navíc to i více izoluje od hluku....S dveřma ti fakt neporadim, na lak byly vyndaný a pak zase nasazený, já jsem s nima žádnej problém neměl, zavíraly se v poho. Jaký dráty máš na mysli? Ve dveřích je jeden drát k odskoku a pak tam byly dráty na repra... Ondra tam dával jiný repra a el. stahovačky, takže to není moje práce. A za ,,límcem" rsp. Brou si stojím. Auto není na parkování venku, není ani na denní ježdění. Ba není ani vůbec praktické. Dělal jsem ho čistě na design, proto i bra-vypadá to s ní úplně jinak a lépe. Tak s tím musíš počítat, parkovat v garáži a starat se o to. Kódy barev ti pošlu, až budu doma.
Světla po celém zadku si nedokážu představit a snad ani nechci :D
Ty fotky by nás tady všechny velmi zajímaly :)

Napsal: čtv říj 08, 2009 13:11
od Flipper Tom
no světla myslím takovej ten plexi mezi světlama jako má 211x a uprosřed dát LED display kde by se daly rozvěcet nějaký hlášky :)

/a že je to auto zcela nepraktické je jasný odzačátku :)

Napsal: čtv říj 08, 2009 13:20
od zelvotron
Něco jako na Samaře Baltic? To už mě taky napadlo pod ten červenej plast udělat z ledek nápis LADA a připojit třeba na brzdovky.
Obrázek

Napsal: čtv říj 08, 2009 13:41
od DaNNy
Tome, já bych nechl zadek jak to je... Dalo to dost práce to tak udělat a ještě více práce by bylo upravit zpět. Jedině jestli máš jiný zadní dveře, jako že asi jo. Na nějaký svítící panely bych se vykašlal a nedělal z toho cirkus nebo vánoční stromeček...Ale jestli se ti to líbí, nevidím problém, aby jsi to tak udělal... Je to můj názor, teď je Samarka tvá, můžu jen poradit a doporučit, proto jsi založil taky tenhle topic, ale ty jsi ten hlavní, co určuje, co se bude dělat... Bude nejlepší, než cokoli uděláš, si to bud hodit do virtuální podoby a nebo nakreslit na papír nějaké varianty. Takhle jsem to dělal já. Vždy jsem pak vybral nejpovedenější variantu a podle toho udělal... Taky záleži, jestli to chceš stavit jako show car nebo jako závoďák nebo leštěnku nebo to auto alespoň trochu přizpůsobit na denní ježdění... Podle toho bych bych se pak směroval. Pokud to má být závoďák viz tvá vize, tak bych se nějaký svítící panely vyprdl a auto bych kompletně vyraboval a nechal jen volant, rám a sedačku a zabýval bych se nejdříve motorem, brzdama a podvozkem... Tak jen tak ve zkratce, jinak je to na dlouhou polemiku :)
S těma fotkama nás ale napínáš :P

Napsal: pát říj 09, 2009 17:31
od Flipper Tom
Tedy vážení, dnes jsem celej den rozebíral 2112
docela bych rád nacpal motor z 2112 do "Danny" ale když jsem viděl tu hromadu drátů a hadic tak se toho docela děsim.
možná vysrat se na to všechno a dát tam místo všech tech elektronickejch píčovin dva dvojitý webry ?

Napsal: pát říj 09, 2009 19:07
od DaNNy
Flipper Tom píše:Tedy vážení, dnes jsem celej den rozebíral 2112
docela bych rád nacpal motor z 2112 do "Danny" ale když jsem viděl tu hromadu drátů a hadic tak se toho docela děsim.
možná vysrat se na to všechno a dát tam místo všech tech elektronickejch píčovin dva dvojitý webry ?
Neděs se toho, určitě to zvládneš. Ty webry by ale taky nebyly od věci :wink:

Napsal: pát říj 09, 2009 19:32
od zelvotron
No ty karburátory by byly bezpochyby zajímavý, 67 kW rozhodně nebude plnej potenciál toho motoru. Má to ale dva zádrhele, jednak sací potrubí, což je asi menší problém, ale horší je zapalování, dávat na motor 2112 rozdělovač by asi nebylo úplně nejjednodušší. Těch hadic a elektroniky bych se zase tolik nebál, ono to snad ani nijak moc jinak zapojit nejde, než tak jak to má být správně. A když si před sundáním z 112 poznačíš na kabely a hadice co kam vede tak to bude ještě jednodušší.