Stránka 2 z 2

Napsal: úte říj 06, 2009 06:53
od jiri.k
jednoduse receno, kdo chce 4x4 nemuze prilis badat nad spotrebou. Takze Nivku na praci a k tomu jeste jedno auto na pohodlnou cestu rodiny na dovolenou.

Napsal: úte říj 06, 2009 06:57
od Wolf
vik2 píše:To Tarquin: Nejdriv chces Subaru, celkem velky a hladovy auto. a ted resis spotrebu a chces zase male auto. Vis vubec co chces????
To si myslím i já, kdo chce teréňáka, čtyřkolku nebo sporťáka, neměl by řešit spotřebu.

Napsal: úte říj 06, 2009 07:14
od tarquin
v prvé řadě se chcu informovat

LPG

Napsal: úte říj 06, 2009 17:21
od Paťo Zvolen
tarquin píše:a nevite jestli je vůbec nějakej offroad s rozumnou spotřebou ? :) ( ne 13 litrů ve měste ale třeba 10 - v terénu je to jedno)
Ako tu už bolo vyššie napísané, (a tak isto som aj ja niekde na inom mieste sekcie Niva písal) Niva, ak "prežiješ" vstupnú investíciu do LPG, alebo kúpiš auto s LPG je v stave jazdiť DO !!! 6L (v závislosti vývoja ceny LPG a BA95) ekvivalentu benzínu.

Napsal: stř říj 07, 2009 11:15
od tarquin
plyn zabira v kufru dost mista...

napište mi ještě jak taková niva vůbec jede? jak žigulík?

Napsal: stř říj 07, 2009 11:22
od Majo
co sa tyka komfortu ano, je to podobne... vykonovo je Niva 1700 zhruba na urovni Lady 1500, vdaka zvysenej hmotnosti a trvalemu 4x4. 1600vka je skoro zanedbatelne slabsia.
Plyn, najma v CR, nemusi byt v kufri, vid moja montaz - pod autom.

Napsal: pon říj 12, 2009 13:49
od Majo
tema uzamceno. protoze tazatel nevi co chce a zvrhava se to k jinym otazkam nez nazacatku