Stránka 2 z 10

Re: dalsi postrehy k jizde v terenu z Romanie a Jedovnice

Napsal: stř zář 23, 2009 06:49
od jiri.k
vik2 píše:Jiri.k - to co popisujes. je nekolik moznosti jak postupovat.
1. nalezite podhusteni, rekneme 0.8atm.
PS: v Jedovnici jsem jezdil na 0.8 Majo na 0.6 a Netopyr na 0.9
A jak se potom vracite na normalni tlaky? vozite kompresor a nebo flasku plynu?

Napsal: stř zář 23, 2009 08:37
od jiri.k
Ja se ptam, ze z hasicaku CO2 se nafoukaji 2 kola z V3S v pohode, takze dofunet kolecka nivusky by slo dokonce nekolikrat...

Napsal: stř zář 23, 2009 09:02
od Netopýr
nevím jak kdo má přístup k COčku, ale kdyby to někdo měl kupovat v obchodě, tak za dvě foukání vyjde levněji koupit si qalitní kompresor... i s poštovnym mě vyšel na 1350kč a absolutní spokojenost :c)

Net.

Napsal: stř zář 23, 2009 13:58
od vik2
Ja i Majo mame kompresor HADEX. neco pres litr stal. zatim maka dobre..........

Napsal: stř zář 23, 2009 17:19
od jiri.k
a kam s nim? namisto rezervy mne napada, jinde snad neni ani misto..

Napsal: stř zář 23, 2009 17:39
od Netopýr
taky budu chválit HADEX :c) velikostně ho zkusím narvat do levého podběhu - přišlo mi, že by se mohl do té kapcičky vejít :c) nebo DO rezervy u motoru - je malinkatej :c)

Net.

Napsal: stř zář 23, 2009 18:36
od Maysner
majo ho ma v kapse u pravyho zadniho svetla

Napsal: čtv zář 24, 2009 04:26
od jiri.k
a ona tam je nejaka kapsa? hned rano se pujdu podivat.. :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv zář 24, 2009 06:51
od Majo
vpravo ked otvoris kufrove dvere su na podbehu velke plastove "dvierka", no a ja som priestor za nimi vyuzil na osadenie kompresoru, je to tam akoby stvorene na nieco take 8)
1.6ka tam nema tie "dvere" ale to by slo vyriesit vymenou celeho plastu za 1.7mickovy pretoze ten priestor tam je :)

aha, ja sa tu rozpisujem a pri tom tu mam fotky:
http://ladaclub.szm.sk/nivka/kompresor/

Napsal: pát zář 25, 2009 04:54
od jiri.k
no jo, opravdu tam kapsa je. jeste vymyslet, kam lekarnicku a podobne hlouposti. zatim se mi mrcasi za a pod sedadly. Ale k tematu: Jak radite redukce? Podle navodu u stojisiho auta? Nebo to jde s trochou cviku soupnout za jizdy? Vcera jsem opet honil auto po louce a zdalo se, ze to pujde i bez pocitani zubu..

Napsal: pát zář 25, 2009 06:03
od vik2
redukci radi zasadne kdyz stoji nebo skorostoji
redukci vyradit jde s trochou cviku i na 2jku, nebo neutral pri rychlosti kolem 20ti.
uzaverka jde nejlepe radit za jizdy, kdyz nejsou prevody v tahu.
uzaverka vyradit jde nejlepe pri zmene smeru v nemz byla pouzivana. a k tomu aby prevody nebyly v tahu. (obcas musim nekolikrat popjet a couvnout. )

Napsal: pát zář 25, 2009 08:33
od Majo
ja radim redukciu vylucene pri stojacom aute. Vyradit mozno ide aj za jazdy, ale bez pocitania zubov zaradit naspat(ci uz velka alebo mala) nejde(alebo to neviem). Kazdopadne pridavna prevodovka nie je synchronizovana, takze to nema vyznam skusat.

Uzavierka ide zaradit skoro stale pokial su idealne podmienky(rovnake prevody v napravach, rovnake kolesa s rovnakym hustenim, jazda po rovnej ceste bez zatacania), rovnako tak vyradit. Niekedy pomoze vyslapnut spojku, inokedy pridat. Rozhodne nepopojizdim a necouvam, to je pod moju uroven :mrgreen:

Lekarnicku, trojuholnik a ine blbosti vozim tam kde kedysi byvala rezerva - pri motore. V 1.6ke to ide napchat priamo do rezervy, u 1.7 kvoli vacsiemu posilovacu brzd rezervu otocili, tak ze priestor v nej vyuzit nejde :x

Napsal: pát zář 25, 2009 12:26
od jiri.k
tak to bychom meli lekarnicku a jine zbytecnosti. Kompresor mate dvouvalcovy? A jeste dalsi dotaz: Jak prejizdite hrazku- skokove zvyseni terenu? sikmo? nebo celne? Mam strach ze se budu kutalet.

Napsal: pát zář 25, 2009 14:17
od Netopýr
mám Hadex T803: http://www.hadex.cz/infoPage.asp?action=T803, jinak z menu je to "finální výrobky" > "kompresory 12V" - mají jich větší sortiment, já jsem plně spokojen s tímto (na doporučení VIK2) a myslim, že je to stejnej jako má právě on.

příčný práh přejíždět nejmenší rychlostí, ale nervat to přes spojku a šikmo, stačí trošku šikmo, nemusí být právě 45st :c)

Net.

Napsal: sob zář 26, 2009 11:26
od vik2
k te hrazce, zalezi jak je vysoka a tak.
sikmej najezd ma vyhodu tu, ze i auto s mensim najezdovym a prejezdovym uhlem nechytne naraznikem nebo brichem. Dale se postupne zatezuje ulozeni kol na naprave(mensi naraz do ulozeni.). A nakonec,,, nemusis zatezovat spojku kdyz vjizdis k hrane.
Musis dat bacha na "překřížení" auta. Jak se ti dostanou kola dovzduchu(nebo hodne odlehcej) a ztratis trakci a nejedes.

Zeleznicni nasep ale sikmo neprejedes, to by ses mohl opravdu prevratit. Tam pak zbyva nakolmo. muzes sikmo najet predkem a pak to srovnat nakolmo.

zasadne se vyvaruj zvedani auta na zadni pod plynem !!!! esly chces vedt proc, Majo ti povypravi, ma asi nejvetsi zkusenosti s tim :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: