Stránka 2 z 3

Napsal: čtv zář 10, 2009 13:25
od Křečík Barbuška
Na kvalitní plynové svíce se vytoto, dost lidí co je dávalo bylo nakonec nespokojeno. Brisk L15YC při užití uhlíkových kabelů, či LR15YC při užití měděných, je spolehlivá a osvědčená cesta.

Napsal: čtv zář 10, 2009 13:26
od Jelen
Zkus doktora Marka. To auto je určitě špatně seřízený, na předstih určitě nikdo x let nesáhl, karburátor taky nikdo nečistil. Myslím pořádně stlačeným vzduchem. Auto chce údržbu a věř, že po takový údržbě to bude raketa. Moje 1600 žere po Markově a Luďkově seřízení něo mezi 7mi a 8mi litry. A mám to pouze na benzín.

Napsal: čtv zář 10, 2009 13:37
od Svaty
A jede to za tu spotřebu aspoň slušně ?

Napsal: čtv zář 10, 2009 13:40
od Jelen
No jasně, řekl bych, že to auto jezdí fakt perfektně. Daleko líp, než kdyby to bylo neseřízené a žralo to jako kráva. Ona myšlenka, žee žigul žere jako tank a když se mu přiškrtí karburátor, tak nejede, je naprostá kravina zažitá od strejců, co se o auto nestaraj, není seřízený, tak žere jako kráva, tak ho přiškrtí na karburátoru a ono nežere, ale ani nejede. Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.

Napsal: čtv zář 10, 2009 13:54
od Drobek81
Jelen píše:Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.
pred par lety kdyby jsi to sem napsal tak te ukamenujou...ja jel kdysi na Sumavu a zpet (tam dva, zpet ve ctyrech) za 6,2 a byl jsem kamenovan, ze to neni mozne...ale je, zalezi opravdu na serizeni, proste bez udrzby to nejde no :)

Napsal: čtv zář 10, 2009 16:08
od Štěpán
Drobek81 píše:
Jelen píše:Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.
pred par lety kdyby jsi to sem napsal tak te ukamenujou...ja jel kdysi na Sumavu a zpet (tam dva, zpet ve ctyrech) za 6,2 a byl jsem kamenovan, ze to neni mozne...ale je, zalezi opravdu na serizeni, proste bez udrzby to nejde no :)
Ja furt tvrdím, že AXTEC je lepší než jednobod nebo vícebod... :D

Jinak já bych se přiklonil k tomu, že nefunguje aksesuator ( elektromagnetickej ventil ) pro zátěž. Případně bych pročistil a prostříknul kontakty ŘJ pod spolujezdcovým sedadlem.

Napsal: čtv zář 10, 2009 19:28
od Svaty
Tak snad abych si to nechal někde seřídit, protože to mám nějaký začarovaný...
No, nevím, přestalo to jet zničeho nic, to asi nebude jednotka, ale zkusit to můžu. No, nevím co bych měl dělat a jak, jestli je to ten ventil... Můžete mi napsat postup co, jak a kde ? Děkuju. Přes víkend tu nebudu, tak nebudu na zprávy reagovat, ale mrknu na to co nejdříve.

Napsal: pát zář 11, 2009 06:10
od Wolfhunt
Štěpán Getsko píše: Jinak já bych se přiklonil k tomu, že nefunguje aksesuator ( elektromagnetickej ventil ) pro zátěž. Případně bych pročistil a prostříknul kontakty ŘJ pod spolujezdcovým sedadlem.
Presne to mi neslo a mam to odpojene. Odvedy je pokoj. Myslim, ze ked je ten ventil odpojeny od elektriky, tak je otvoreny... Nabeton to ale neviem, proste ide to. A ano, kontakty - treba osetrit a vsetko vycistit. Mozno je chyba uplne mimo motoroveho priestoru. Spominam si, ze moj technik riesil aj nejaku elektriku v tej suvislosti...

Skusim to tento vikend nafotit, mozno Ti to pomoze...

Napsal: pát zář 11, 2009 07:55
od Jan Vaníček
Pamatuji si, že ještě než šel do naší 16tky plyn, nechal ji táta pořádně seřídit u specialisty na Lady a ten motor šel neskutečně perfektně a s Ozonem jezdil skutečně 6,5-7L, tehdy tomu taky nikdo nevěřil. Bohužel to tehdy mělo najetých nějakých 40tis.

Napsal: pát zář 11, 2009 10:43
od Svaty
Moje má nalítáno nějakých 185 000. Ale pořád jezdí :-)
Kdybyste se v tom někdo vyznal a dokázal Ladičku seřídit, dejte vědět :-)

Napsal: pát zář 11, 2009 11:58
od gogo
s tou spotrebou suhlasim. dobre nastavena patnaska musi jazdit do 8 litrov. "neladista" si mysli ze zigul papa 11-12 litrov. ano su take. rovnako pred par rokmi dokonca tu na fore som musel presviedcat neveriacich, ze na dlhu trat som dokazal spravit za 6,7. casy sa menia a mnohi na to asi konecne prisli 8) :P to som mal vtedy patnastku klasika, 4 kvalt.

paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal. 21043 mi dokazala 7,5. Je ale fakt, ze som s nimi pravidelne navstevoval svojho "doktora". tazko moze cakat taketo hodnoty niekto, komu na volnobeh zvoni retaz a na 1000 km ide liter oleja...

....este k tomu povodnemu prispevku: merana trasa Trnava - Pribylina a spat (600 km za 40litrov) mi skor prijde nie ako kombinovana spotreba, ale ako spotreba mimo mesta, ktora je samozrejme najnizsia. a tie zimne 165ky s nizkym valivym odporom tiez moc nechapem. zimne maju vzdy vacsi valivy odpor ako letne a rozmer 165 je u zigula standard. (165 a 175 co sa este bezne na lade pouzivaju nerobi az taky rozdiel v spotrebe, mozno deci, dva)

Napsal: pát zář 11, 2009 12:20
od Křečík Barbuška
gogo píše: ... paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal.
Mám stejnou zkušenost, možná je to tím, že s tou pětkou se občas motor trošku zbytečně podtáčí.

Napsal: pát zář 11, 2009 13:00
od Cory
Koko Loko píše:
gogo píše: ... paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal.
Mám stejnou zkušenost, možná je to tím, že s tou pětkou se občas motor trošku zbytečně podtáčí.
suhlasim :wink:

A inak valivy odpor nezavisi od sirky pneu, ale od materialu a priemeru kolesa :wink:

Napsal: pát zář 11, 2009 13:30
od gogo
Cory píše:A inak valivy odpor nezavisi od sirky pneu, ale od materialu a priemeru kolesa
... ved na to som prave narazal :wink: , preto ma zimna bez debaty vacsiu spotrebu

Napsal: sob zář 12, 2009 07:03
od Wolfhunt
gogo píše:....este k tomu povodnemu prispevku: merana trasa Trnava - Pribylina a spat (600 km za 40litrov) mi skor prijde nie ako kombinovana spotreba, ale ako spotreba mimo mesta, ktora je samozrejme najnizsia. a tie zimne 165ky s nizkym valivym odporom tiez moc nechapem. zimne maju vzdy vacsi valivy odpor ako letne a rozmer 165 je u zigula standard. (165 a 175 co sa este bezne na lade pouzivaju nerobi az taky rozdiel v spotrebe, mozno deci, dva)
Ok, mas pravdu, moja chyba. Ale aj tak som siel dost cez mesta a dediny... To ma asi pomylilo.
Ad pneu - mal som na mysli, ze tie 165ky maju mensi odpor ako 175 alebo vacsie. Mal som obute otcove 175 Barumy letne a mal som pocit, ze sa nehybem z miesta. Preto si myslim, ze v porovnani s nimi maju moje zimne 165ky mensi odpor. Teraz mam letne Pirelli 165ky a je to radost jazdit... Na nich som spravil podobnu trasu - Bratislava - Pribylina cez dialnicu - 2 ludia, naspat ced Bansku Bystricu 4 ludia - spotreba mi vysla na 7.2 na 100