custom prevodovka, jde to?

Moderátor: Moderátoři

čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

trevor ale nezabudni ze on ma kratku jednotku ale ide vymenit staly prevod zo 4,3 na 4,44 :-D buhehehe :ANAL:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No tak tym to akurat tak este zhorsi. To uz ked mam davat 4.44 dif tak jednoznacne by som dal tu 05 prevodovku.

Tie kratke prevody maju nieco do seba ale pokial clovek nema motor co toci bez problemu 8000 tak to dost obmedzuje hlavne na pri vecsich objemoch ako 1,6 alebo 1,7.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

spravne :P
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-MTX »

jen abych pro informaci po case doplnil:

diferak mam 4.44
prevodovku 2101 (nejkratsi)

a na rallye je to parada, akorat uz jednicku nikde neradim, protoze se nani neda jet :D

takze vsechny slalomy a uzky zatacky jedu za 2 ktera krasne bere odspoda
na rovinkach radim 3 a 4

ale stejne to chce holt casem tu zavodni prevodovku protoze mam velkou mezeru mezi 2 a 3 stupnem.

kdybych dal 05kovou prevodovku tak se mi sice posunou kvalty ale mezery mezi nima sou porad stejny takze bych si nepomohl akorat bych nekde tu jednicku radil takze bych zase radil vic a to zdrzuje taky :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Převodovka mých snů by měla mít převodové poměry 1-4 stejné jako převodovka 2101 a k tomu ještě klasickou pětku. Uvažoval jsem o přestavbě mého 5q na tyto poměry, ale byl jsem značně zklamán informací od fundovaného člověka, že tato úprava není téměř možná. :( Pokud by se někomu něco podobného podařilo, tak se podělte o informace. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Hurikán píše:Převodovka mých snů by měla mít převodové poměry 1-4 stejné jako převodovka 2101 a k tomu ještě klasickou pětku. Uvažoval jsem o přestavbě mého 5q na tyto poměry, ale byl jsem značně zklamán informací od fundovaného člověka, že tato úprava není téměř možná. :( Pokud by se někomu něco podobného podařilo, tak se podělte o informace. ;)
Když jsme ještě před cca 12lety o převodových poměrech lada převodovek toho moc nevěděli, tak jsme nakoupili díly potřebné na přestavbu 5-ti kvaltu a začli předělávat. Klasickou 01 převodovku jsme rozdělali upravili origo díly a složili. Po prvním testu jsme byli trochu zklamani. Protože 5-ka bylo oproti 4-ce jen o 10km/h rychlejší ( při 3 000rpm 90km/h ) Pak jsme zjistili, že 5-ti kvalt má ještě navíc jinou hnací a mezilehlou hřídel a kolečko 1-ky. Prostě, že jsou to díly z 2105 kový převodovky.

Poskládat ale 5-ti kvalt z převodovky 2106, tak by 5-ka byla při 3000rpm na cca 107km/h
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Nieco skoro take sa da spravit zo seatackej prevodovky. Je to origo ruska prevodovka (tusim z 03) a k nej je dorobena nesynchronizovana 5ka. Ta 5ka sa da namontovat na hociktoru prevodovku ( iba sa potom celkovy prevod meni podla pouzitej prevodovky). Myso ma 5ku na prevodovke z 05ky.
Naposledy upravil(a) Roman dne sob říj 03, 2009 19:21, celkem upraveno 1 x.
Roman
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Štěpán Getsko píše:Poskládat ale 5-ti kvalt z převodovky 2106, tak by 5-ka byla při 3000rpm na cca 107km/h
To zní velmi zajímavě .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

To jo, kolik vlastně má klasická 5q převodovka na 5ku při 3000ot/min?
Mohl bych si to zítra vyzkoušet, ovšem s těma vyřezanejma ďourama do blaníků bych nerad cestoval po silnici.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Štěpán Getsko, Díky za doplňující informace. ;)


Jelen, Jde o to, s jakým difem. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Mám 2106 bez přerábek ;) co v tom je, netušim, snad 3,9 ?
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jelen píše:To jo, kolik vlastně má klasická 5q převodovka na 5ku při 3000ot/min?
Mohl bych si to zítra vyzkoušet, ovšem s těma vyřezanejma ďourama do blaníků bych nerad cestoval po silnici.
Přibližně to při 3 000rpm na pětku dává 100km/h

Jde o to, že 2106 má lepší ( rychlejší ) převod, než 2101 nebo 2105 mezi mrkví ( hnací hřídel ) a mezilehlou hřídeli ( ta spodní, hned pod plechovým deklem )
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5190
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Já mam na 5q při 3500 ot/min rychlost 120 km/h tacho.Ideální stav na běžnou jízdu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“