Jo....udělal bych to, ale auto mi stojí 100 km od baráku u kamarádů na vesnici. A rád bych dostal auto domů, tak koupím regulátor a budu doufat že to je jeho závadaSaša píše: Montáž jiného regulátoru by nemuselo odstranit závadu .
Přepětí
Moderátor: Moderátoři
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Tak z altíku vyndej regulátor s uhlíky a dojeď na baterku . 100km zvládne uplně bez problému .Cooper píše: A rád bych dostal auto domů,
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak jsem byl dneska u Viléma, a pučil mě tři druhy regulátorů. Obávám se, že bude pasovat ten Samarácký, který je nedražší. Pokud to ale nebude regulátorem, tak zkusím teda dojet do Ostravy na baterku. Baterka už ale párkrát "vystříkla" tak snad bude mít dosta kapacity.Saša píše:Tak z altíku vyndej regulátor s uhlíky a dojeď na baterku . 100km zvládne uplně bez problému .Cooper píše: A rád bych dostal auto domů,
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
no. ja mam v brne nesmirnej problem sehnat regulator na altik, co montovali do jednobodu. maj jen na nivu, ale ta ma altik trochu jinej, a pak na starsi typy 
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11094
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Asi blbá rada, ale šance na dojetí si můžeš pojistit vyndáním jedné H4, orgáni snad prominou
. Nevím jak u stříkaček, ale u své věčně přebíjející sedmy vyhazuji pojistku od buzení místo demontáže uhlíků a když baterka dochází, tak ji na chvilku zase vrátím
. Jednu dobu kdy mi "hořel" jeden regler za druhým, jsem přemýšlel i o odpojování buzení ovládaném z kabiny
. Je ovšem pravdou, že u karburátorového stroje těch 20V nemá celkem co fatálně zničit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Jo, zkus se optat na ten do Samary, myslím si, že bude pasovat.Maysner píše:no. ja mam v brne nesmirnej problem sehnat regulator na altik, co montovali do jednobodu. maj jen na nivu, ale ta ma altik trochu jinej, a pak na starsi typy
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
A já mám jak na potvoru tu stříkačkuKoko Loko píše:Je ovšem pravdou, že u karburátorového stroje těch 20V nemá celkem co fatálně zničit.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
A co přesně nesedělo? Díry? nebo co?Maysner píše:ee. ja mel regler s sebou a nic nesedelo
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10642
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Cooper:
Ona inkriminovaná pojistka buzení má na víčku napsáno G67. Jinak je to pojistka č. 9.
A regulátor ze Samařice bude do toho altíku pasovat.
L.
Ona inkriminovaná pojistka buzení má na víčku napsáno G67. Jinak je to pojistka č. 9.
A regulátor ze Samařice bude do toho altíku pasovat.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Už jsem to tu psal , "naše" íčkové a většina altíků se zabudovaným regulátorem uvnitř nemají pojistku buzení ! není jí kam zapojit . Ani vyndání kontrolky nemusí vést k nenabuzení altíku , mnohdy se o to postará zbytkový magnetizmus staršího altíku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
No, eště takový dotaz.....Otec mi říkal že si alternátor zničím když ho nechám napojedný na motor klíňákem a odpojím ho od baterky, tak že ho zničím.....Takhle jsem ujel asi 10 km. Vyndané konektory a dráty od baterky odpojedné....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Pokud Je altík odpojen muže zbytkový magnetizmus v rotoru spůsobit "výrobu" elektřiny ve statoru na který jsou napojeny usměrňovací diody a nezatížený (odpojený neřízený) altík napěťově "vyletí" nad průrazné napětí těchto diod (cca 42V) a diody se zničí ! Je proto lepší ho nechat zapojen na + baterie (ten kontakt se šroubem) a odpojit pouze buzení . To platí pro altíky s VNĚJŠÍ regulací . Takzvané samonabuzení je ovšem u těhle altíků málo pravděpodobné .
Jiná věc může nastat u altíku s regulátorem uvnitř . Tyto jsou konstruovány jako SAMO nabuzovací a k zničení jak regulační části tak diod může dojít velmi snadno když je zcela odpojen ! Proto když přebíjí vyndejte na dojetí regulátor s uhlíky . + od baterie tam nechte . Zabrání to zničení hlavních usměrňovacích diod .
Jiná věc může nastat u altíku s regulátorem uvnitř . Tyto jsou konstruovány jako SAMO nabuzovací a k zničení jak regulační části tak diod může dojít velmi snadno když je zcela odpojen ! Proto když přebíjí vyndejte na dojetí regulátor s uhlíky . + od baterie tam nechte . Zabrání to zničení hlavních usměrňovacích diod .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
No super.....tak jsem zvědavý jestli to ty diody vydržely nebo ne...
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang