Čerstvá vlastní zkušenost:
Od jara, obzvlášť když bylo tepleji, se mi stávalo, že když jsem tomu "šlápl na krk", motor někde na 6 tisici otáčkami škytnul a musel jsem ubrat. Vyměnil jsem kabely, palec, cívku, dělal pokusy s kde čím, kontroloval plovák, čerpadlo ...
V sobotu se to provalilo. V kopci s károu s naloženou míchačkou za zadkem, v nádrži nějaké 3 litry benzínu, ani jsem netúroval, auto udělalo škyt a stálo. A na volnoběh to běželo krásně. Ale postupně se to horšilo, takže v půlce kopce byl konec.
Po dolití benzínu jsem taky nenatočil.
Ukázalo se, že
praskla ta tenoulinká pružinka v horním ventilu v benzínovém čerpadle. Zpětně jsme se divili, jak to, že to dokázalo vůbec celou dobu jezdit
Taky se ukázalo, že v syslátech už mám záložní čerpadla dvě, tak jsme jen přemontovali z toho horšího horní půlku, a asi po 4 hodinách stání v krpálu jsme natočili a bez problémů (no dobře, ještě se nám cestou přetrhl popruh) dojeli dom ...