Stránka 2 z 4
Napsal: úte bře 28, 2006 14:53
od Kamil Teplárek
Jó elektrika je moc velký problém.
Mněl jsem takový problém (už jsem to tu někde psal )Vybíjela se baterka.V domnění že baterie je na konci života (5 let) jsem zakoupil novou,a tu starší jsem dal na proměření.Bylo zjištěno že je v pořádku ( nyní mám dvě,a můžu je střídat
)Veškeré konektory jsem vymněnil za nové ( značná oxidace ).A ejhle,ono to vybíjelo pořád.I kostru jsem dal úplně novou,a ještě zdvojenou.
Toto trvalo asi půl roku ( ani autoelektrikář si s tím nevěděl rady ),a to dělá jenom Lady )
Minulý týden jsem jen náhodou vyndal žárovku z osvětlení na sloupcích(nesvítilo).Žárovka je dobrá,a s elektrikou mám svatý klid.
Stabilně odcházelo 0,15 A z batérie při vypnutém stavu.
Elektrika je pouze pro silné nervy
Napsal: úte bře 28, 2006 19:13
od Tomik
KDYŽ TO NĚKDE ZAČNE ČOUDIT,TAK JE NEJLEPŠÍ IHNED VYPNOUT MOTOR A ODPOJIT BATERKU.ELEKTRIKA JE SVINSTVO,UŽ JSEM OPRAVOVAL PĚKNEJ VYHOŘELEJCH SVAZKŮ KABELU,NĚKDO MA STESTÍ ŽE MU >JENOM< VYHOŘÍ ELEKTRIKA,ALE NEKOMU BOHUŽEL I CELÝ AUTO
Napsal: úte bře 28, 2006 19:20
od denis
Zítra mě čeká lahůdka-Seat Cordoba-hoří mu dráty přímo v nádrži od čerpadla a plováku-fajn věc, jen nevím, jak to vyřeším.
Napsal: stř bře 29, 2006 15:27
od Tomik
denis píše:Zítra mě čeká lahůdka-Seat Cordoba-hoří mu dráty přímo v nádrži od čerpadla a plováku-fajn věc, jen nevím, jak to vyřeším.
tak to je taky hezký,zkusil bych si nekde pujčit čerpadlo a zkusit ho vymenit,no chce to trpělivost a hledat
Napsal: stř bře 29, 2006 16:08
od denis
Čerpadlo je dobré, plovák taky ale po nějakém čase se celý konektor vyšlusuje mezi sebou takže je to konektor.
Napsal: stř bře 29, 2006 19:14
od Tomik
Napsal: ned říj 01, 2006 10:02
od j.cernak
Mam problem s pristrojovkou. Dnes rano som sa rozhodol namazat nahon rychlomera a to bola chyba. Nahon som sice namazal, ale po priskrutkovano palubky som zistil ze neukazuje palivomer,teplomer,rychlomer ani ampermeter....vlasne funguju len kontrolky zapnutia svetiel. Po dlhom hladani som nasiel na pravej strane trciaci kabel (klasicka nasuvacia koncovka s dvoma kablami bielej farby a ciernym pasikom), ale za boha neviem kam ma ist! HELP ME PLEAS!!
Napsal: ned říj 01, 2006 10:09
od JmJ
j.cernak píše:Mam problem s pristrojovkou. Dnes rano som sa rozhodol namazat nahon rychlomera a to bola chyba. Nahon som sice namazal, ale po priskrutkovano palubky som zistil ze neukazuje palivomer,teplomer,rychlomer ani ampermeter....vlasne funguju len kontrolky zapnutia svetiel. Po dlhom hladani som nasiel na pravej strane trciaci kabel (klasicka nasuvacia koncovka s dvoma kablami bielej farby a ciernym pasikom), ale za boha neviem kam ma ist! HELP ME PLEAS!!
snad pomuze:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/elektrika/index.htm
Napsal: stř zář 09, 2009 11:00
od metod
Zdravim! Ja mam podobný problem ako Myso. Stala sa mi taka vec,že počas jazdy mi z ničoho nič vypol motor. robieval to aj predtým,ale vždy opat naskočil. Vždy som venoval pozornost rozdelovaču cievke a tak (raz bol uvolnený kábel na prerušovači v rozdelovači, povymienal som vysokonapetove kable, ten bakelitový vrch rozdelovača)... Dnes mám nastavený karburator a rozdelovač, nové benzinove čerpadlo a stale nič. Štartuje, hádže iskru aj dáva benzín ale motor nenaskočí. Sem-tam bafne do výfuku...
Som z toho debil, už neviem kde hladat chybu. Identifikoval som to na elektricku chybu,ale v elektrike sa moc nevyznam,tak aby som tomu neubližil,radšej sa teda pýtam na radu.
Napsal: stř zář 09, 2009 11:25
od Saša
Pokud to háže jiskru jde tam benzín a sem tam to někam střelí je špatně nastaven rozdělovač nebo přeházené kabely k svíčkám . Pokud je to "řemen" 13 může bejt přeskočenej . Skoukni zda li souhlasí nastavení rozvodů a rozdělovače .
Napsal: stř zář 09, 2009 15:28
od metod
Mam 2107 1500 z roku 1987, takže ked sa nemylim, tak na rozvodoch mam retaz. Káble poprehadzované nemam, už som kontroloval aj to a okrem toho by neprestalo len tak počas jazdy ist. Skusim potočit s rozdelovačom,ale ani to sa mi nezda,že by sa mi počas jazdy až tak rozšteloval predzápal... Napadlo ma či to nemože byt niečo so spínačkou...
Aj tak ďakujem za rady, vyskušam-uvidim...
Napsal: čtv zář 10, 2009 09:03
od Saša
metod píše:Napadlo ma či to nemože byt niečo so spínačkou...
Dle jednoduché dedukce (háže jiskru) to spínačkou nebude !
Pootoč motorem tak aby značka (zářez) na řemenici byla proti druhé značce na "prsou" motoru (hliníkový kryt za řemenicí) Jsuou tam 3 . Poté sundej víčko rozdělovače a koukni jestli kontakt na "palci" míří na první , nebo čtvrtý válec . (na víčku rpzdělovače) . Pokud nebude , nejspíš odešel tisícihran na osičce rozdělovače nebo na kole do kterého zapadá . Nebo nějaký dobrák měnil rozdělovač a dal tam z 1200 . To zjistíš jednoduše tím že zatáhneš směrem vzhůru palec rozdělovače a pokusíš se s ním točit . Pokud to půjde dokola je to jasné .
Pokud chceš mít jistotu že to není elektrikou (od spínačky) dá se to jednoduše obejít připojením kousku drátu od + baterie k indukční cívce (na kontakt od kterého NEVEDE ! káblík k rozdělovači) . Potom ale musíš motor chcípnout přes kvalt , klíčkem to nepude . To vše platí POUZE pro KLADÍVKOVÝ rozdělovač bez elektroniky .
Další po té co zjistíš .
Napsal: pát zář 11, 2009 19:36
od metod
Ďakujem za polopatické rady, niesom teraz doma ale hned jak budem,tak to vyskušam. Z 1200 by ten rozdelovač byt nemal a elektroniku obsahuje moj žigulak asi iba vtedy,ked šoferujem s mobilom vo vrecku.
Napsal: pát zář 18, 2009 10:30
od Wenca084
TO Saša - Potom ale musíš motor chcípnout přes kvalt , klíčkem to nepude
Půjde , zase ten drát odpojíš od baterie , nebo cívky.
Napsal: sob zář 19, 2009 15:32
od metod
Tak som to včera opravil. Po tom rozoberaní a skladaní som mal uplne rozštelovaný predzápal.
Urobil som par kilometrov a začina to znova - motor ide prerušovane. Ako keby z času na čas nedaval iskru. Idem sa v tom povrtat...