Problém s elektrikou
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
Jó elektrika je moc velký problém.
Mněl jsem takový problém (už jsem to tu někde psal )Vybíjela se baterka.V domnění že baterie je na konci života (5 let) jsem zakoupil novou,a tu starší jsem dal na proměření.Bylo zjištěno že je v pořádku ( nyní mám dvě,a můžu je střídat )Veškeré konektory jsem vymněnil za nové ( značná oxidace ).A ejhle,ono to vybíjelo pořád.I kostru jsem dal úplně novou,a ještě zdvojenou.
Toto trvalo asi půl roku ( ani autoelektrikář si s tím nevěděl rady ),a to dělá jenom Lady )
Minulý týden jsem jen náhodou vyndal žárovku z osvětlení na sloupcích(nesvítilo).Žárovka je dobrá,a s elektrikou mám svatý klid.
Stabilně odcházelo 0,15 A z batérie při vypnutém stavu.
Elektrika je pouze pro silné nervy
Mněl jsem takový problém (už jsem to tu někde psal )Vybíjela se baterka.V domnění že baterie je na konci života (5 let) jsem zakoupil novou,a tu starší jsem dal na proměření.Bylo zjištěno že je v pořádku ( nyní mám dvě,a můžu je střídat )Veškeré konektory jsem vymněnil za nové ( značná oxidace ).A ejhle,ono to vybíjelo pořád.I kostru jsem dal úplně novou,a ještě zdvojenou.
Toto trvalo asi půl roku ( ani autoelektrikář si s tím nevěděl rady ),a to dělá jenom Lady )
Minulý týden jsem jen náhodou vyndal žárovku z osvětlení na sloupcích(nesvítilo).Žárovka je dobrá,a s elektrikou mám svatý klid.
Stabilně odcházelo 0,15 A z batérie při vypnutém stavu.
Elektrika je pouze pro silné nervy
LAĎA 2102(1992-2002)LAĎA 2104 (Ivan)(2002-) a taky modrá Laďa 2101 (Nataša)
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Mam problem s pristrojovkou. Dnes rano som sa rozhodol namazat nahon rychlomera a to bola chyba. Nahon som sice namazal, ale po priskrutkovano palubky som zistil ze neukazuje palivomer,teplomer,rychlomer ani ampermeter....vlasne funguju len kontrolky zapnutia svetiel. Po dlhom hladani som nasiel na pravej strane trciaci kabel (klasicka nasuvacia koncovka s dvoma kablami bielej farby a ciernym pasikom), ale za boha neviem kam ma ist! HELP ME PLEAS!!
snad pomuze:j.cernak píše:Mam problem s pristrojovkou. Dnes rano som sa rozhodol namazat nahon rychlomera a to bola chyba. Nahon som sice namazal, ale po priskrutkovano palubky som zistil ze neukazuje palivomer,teplomer,rychlomer ani ampermeter....vlasne funguju len kontrolky zapnutia svetiel. Po dlhom hladani som nasiel na pravej strane trciaci kabel (klasicka nasuvacia koncovka s dvoma kablami bielej farby a ciernym pasikom), ale za boha neviem kam ma ist! HELP ME PLEAS!!
http://www.ladaklub.com/www/manualy/elektrika/index.htm
VAZ 2104 1.3 1989
Zdravim! Ja mam podobný problem ako Myso. Stala sa mi taka vec,že počas jazdy mi z ničoho nič vypol motor. robieval to aj predtým,ale vždy opat naskočil. Vždy som venoval pozornost rozdelovaču cievke a tak (raz bol uvolnený kábel na prerušovači v rozdelovači, povymienal som vysokonapetove kable, ten bakelitový vrch rozdelovača)... Dnes mám nastavený karburator a rozdelovač, nové benzinove čerpadlo a stale nič. Štartuje, hádže iskru aj dáva benzín ale motor nenaskočí. Sem-tam bafne do výfuku... Som z toho debil, už neviem kde hladat chybu. Identifikoval som to na elektricku chybu,ale v elektrike sa moc nevyznam,tak aby som tomu neubližil,radšej sa teda pýtam na radu.
Pokud to háže jiskru jde tam benzín a sem tam to někam střelí je špatně nastaven rozdělovač nebo přeházené kabely k svíčkám . Pokud je to "řemen" 13 může bejt přeskočenej . Skoukni zda li souhlasí nastavení rozvodů a rozdělovače .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Mam 2107 1500 z roku 1987, takže ked sa nemylim, tak na rozvodoch mam retaz. Káble poprehadzované nemam, už som kontroloval aj to a okrem toho by neprestalo len tak počas jazdy ist. Skusim potočit s rozdelovačom,ale ani to sa mi nezda,že by sa mi počas jazdy až tak rozšteloval predzápal... Napadlo ma či to nemože byt niečo so spínačkou...
Aj tak ďakujem za rady, vyskušam-uvidim...
Aj tak ďakujem za rady, vyskušam-uvidim...
Dle jednoduché dedukce (háže jiskru) to spínačkou nebude !metod píše:Napadlo ma či to nemože byt niečo so spínačkou...
Pootoč motorem tak aby značka (zářez) na řemenici byla proti druhé značce na "prsou" motoru (hliníkový kryt za řemenicí) Jsuou tam 3 . Poté sundej víčko rozdělovače a koukni jestli kontakt na "palci" míří na první , nebo čtvrtý válec . (na víčku rpzdělovače) . Pokud nebude , nejspíš odešel tisícihran na osičce rozdělovače nebo na kole do kterého zapadá . Nebo nějaký dobrák měnil rozdělovač a dal tam z 1200 . To zjistíš jednoduše tím že zatáhneš směrem vzhůru palec rozdělovače a pokusíš se s ním točit . Pokud to půjde dokola je to jasné .
Pokud chceš mít jistotu že to není elektrikou (od spínačky) dá se to jednoduše obejít připojením kousku drátu od + baterie k indukční cívce (na kontakt od kterého NEVEDE ! káblík k rozdělovači) . Potom ale musíš motor chcípnout přes kvalt , klíčkem to nepude . To vše platí POUZE pro KLADÍVKOVÝ rozdělovač bez elektroniky .
Další po té co zjistíš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!