Stránka 2 z 4
Napsal: čtv srp 06, 2009 11:24
od Křečík Barbuška
Mno, já zase tvrdím, že těm GPSkám za naším kolmým sklem se nedá zas, až tak moc věřit
. Žigula na 180 a chlup dál tachometrických posadit lze (dokázaly to oba mé malolitrové, úprav prosté stroje), ale rozhodně se nedá říci, že by to byl běžně dostupný jízdní režim
. Pokud chci třeba se starou sedmou na plynu obstát na našich dálnicích, musím z toho ždímat co jde, kolikrát za nechutných 14/100 LPG a stojí mě to rozhodně více psychických sil než ty co jedou v nových kárách normálně.
Napsal: čtv srp 06, 2009 12:07
od Jelen
Ano, dostat ručičku za 180 není se sériovým vozem problém (i když ne úplně sériovým, ale s 5q). Věřím tedy tomu, že se k těm 160ti budu blížit. Tachometr mi přeměřuje o 5km/h, při 50ti km/h, mám to změřeno na více vesnických radarech. Dokonce i na jednom policejním, kde jsem byl po zásluze ohodnocen
ale z5 k brzdám. Já si tedy nemůžu stěžovat na to, jak mi to brzdí. Krásně rovně a účinnost je taky perfektní. Ovšem ty chlazené kotouče by byly jistě lákavé.
Napsal: čtv srp 06, 2009 13:04
od Pája
Při takovýdle diskuzi se vždycky pobavim. Ale k věci: Kdo chce opravdu vědět kolik mu ta jeho krabice vytáhne, musí splňit pár jednoduchejch podmínek. Nafoukat normálně pneumatiky(ne 3 atm), vychytat venkovní teplotu taky rozumně, třeba 10-20 stupňů, vychytat bezvětří(nebo aspoň téměř), všechny pasažéry vyházet a vzít si gps s vejškoměrem, páč i malej kopeček dělá moc.
Ale až teď mi došlo, že sem trochu offtopic. Těpic!
Napsal: čtv srp 06, 2009 14:05
od Little Red Riding Hood
Jelen, nenech se zmást, to že ti to při 50 ukázuje o 5 vic je tak akorát, ale se zvyšující se rychlostí se ta odchylka zvětšuje...
Napsal: čtv srp 06, 2009 14:29
od Luděk Musil
Pozn. moderátora: jen co najdu patřičný "chlívek" - tak Vám za Vaše příspěvky nasázím příslušné "kamarády", abyste věděli, že OT se jen tak netrpí!!!! L.
PS: už jsem ho našel
PS2: seznam: Mayo456, Trevor, K-L, Jelen, Pája, LRRH
Napsal: čtv srp 06, 2009 16:21
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše: Pozn. moderátora:
já už budu hodnej
jo?
Napsal: čtv srp 06, 2009 18:52
od Marosqo
ATE je sracka
Napsal: čtv srp 06, 2009 19:49
od Maysner
Trevor píše:Moja seriova 1,7 jazdila 170km/h gps
ja tam mel 175 gps. a 1.7 maji psany v tp 165km/h
Napsal: čtv srp 06, 2009 19:56
od Tommel
když už tady pišete tak 150-170gps rovina, podle toho jak fouka vitr 200gps z kopce seriova 1,7i na LPG
Brzdy stači dát Master sport ty jsou dražkovane a děrovane, plus keramicke destičky a hned je to lepši jak origo
nebo Brembo kotouče a Ferodo destičky
Napsal: čtv srp 06, 2009 19:56
od Křečík Barbuška
Marosqo píše: ATE je sracka
Moc pěkné, co jste tomu dělali? Nevypadají nějak vyhřáté, barva je normální ... tedy já zatím viděl jen odstíny modré, tyto se zdají skoro normální.
Napsal: čtv srp 06, 2009 19:57
od Cory
mayo, kolko si mal ukrajinskych brzd, ze vies sudit?
Napsal: čtv srp 06, 2009 19:59
od Marosqo
Koko Loko píše:Marosqo píše: ATE je sracka
Moc pěkné, co jste tomu dělali? Nevypadají nějak vyhřáté, barva je normální ... tedy já zatím viděl jen odstíny modré, tyto se zdají skoro normální.
kamarat dal na Golfa 1 ,nove kotuce+dosky, siel po dvore max 10 metrov ,zabrzdil a bum baaac ...asi nejaky vadny kus alebo nieco ,ale odvtedy sa ATE bojim ...stat sa to niekde pri vyssej rychlosti tak neviem co by bolo ...
Napsal: čtv srp 06, 2009 20:01
od Křečík Barbuška
To jako fakt, že po 10 metrech utrhl oba kotouče?
Napsal: pát srp 07, 2009 08:47
od čmelák
jake bum bac?
ja predavam hlavne ATE a ate nemoze byt sracka si uvedom co vyhlasujes ked to ide do prvovyroby tak co myslis
Napsal: pát srp 07, 2009 09:12
od Puhi
Cory píše:mayo, kolko si mal ukrajinskych brzd, ze vies sudit?
asi toľko koľko má žigulov