Stránka 2 z 4

Napsal: stř črc 29, 2009 20:04
od Jelen
staneko, však jsem to myslel ze srandy ;) :lol:

Napsal: stř črc 29, 2009 20:05
od staneko
Jelen, :wink: šak já taky

Napsal: stř črc 29, 2009 20:39
od Trevor
ten rusky olej je pre tu prevodovku asi to najlepsie co moze dostat a aj po 20 rokoch nie je ho nutne menit. Nahoblovane piliny sa ti usadzaju na vypustacom srobe kde je magnet takze v oleji to moc neplava. V prvom rade si skontroluj to ze ci ti dobre vypina spojka a ked nie to tak budes musiet riesit prevodovku. Vymenit synchron na 2Q si vyzaduje rozobrat celu prevodovku lebo inak sa ktomu nedostanes. Pokial to este predtebou nikto nerobil a nie je tam silikon tak je to v pohode.

Napsal: stř črc 29, 2009 20:59
od Maysner
PP90 uz si do prevodovky po letosni zime nedam. jedna a dva mi na studenym aute skoro nesly radit. po vymene za 75W-90 parada, vse jde pekne.

Napsal: stř črc 29, 2009 21:00
od Kopr
Já starý náklaďák podřazuju v každém voze z meziplynem :mrgreen: prostě zvyk :wink: a co jsem zde pročetl na adresu 5q tak jak se v tom jednou člověk začne rejpat je zle
Jináč tě zde vítám krajene z Ostravy Ivoš už mi referoval že máme nového soudruha :D :wink:

Napsal: čtv črc 30, 2009 06:17
od Luděk Musil
Já na rozdíl od Maysnera liju PP 80W90 a taky nemám problémy s řazením žádnýho kvaltu.
Ovšem rozebrání převodovky kvůli výměně synchronu na I-II. rychlostním stupni je možné, ovšem potom následuje rozebrání (lépe však rozlisování) hlavní hřídele, aby se člověk dostal k synchronům. Onehdy jsem "to" (hlavní hřídel) zkoušel rozebrat v domácích podmínkách (bez lisu - za pomoci kladiva) a nebylo to zrovna jednoduché. L.
PS: ta hřídel byla zkušební vzorek ze staré převodovky

Napsal: čtv črc 30, 2009 09:37
od Cooper
Ovšem rozebrání převodovky kvůli výměně synchronu na I-II. rychlostním stupni je možné, ovšem potom následuje rozebrání (lépe však rozlisování) hlavní hřídele, aby se člověk dostal k synchronům
No, myslím že si buď zvyknu, nebo naučím meziplyn :-D

Napsal: čtv črc 30, 2009 14:09
od txx
vyměn ten sinchron žádná hruza to není par korun a správný olej a převodovka bude jak nová 8)

Napsal: čtv črc 30, 2009 15:09
od Cooper
txx píše:vyměn ten sinchron žádná hruza to není par korun a správný olej a převodovka bude jak nová 8)
No jo, ale jak čtu něco o rozlisování hřídele a bůhví co ještě.....Navíc to nemám prakticky kde udělat...nářadí taky nemám. Uvažuju že Láďu přes zimu odstavím a mám 3 měsíce na opravu....nejsem v tomhle moc zručný.

Napsal: čtv črc 30, 2009 15:51
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv črc 30, 2009 15:57
od Cooper
Kalasnikov píše:
Cooper píše:
txx píše:vyměn ten sinchron žádná hruza to není par korun a správný olej a převodovka bude jak nová 8)
No jo, ale jak čtu něco o rozlisování hřídele a bůhví co ještě.....Navíc to nemám prakticky kde udělat...nářadí taky nemám. Uvažuju že Láďu přes zimu odstavím a mám 3 měsíce na opravu....nejsem v tomhle moc zručný.
Klikovku z motorky jsem lisoval ven heverem zapřeným do rámu od cirkulárky. Na tohle by měl hever stačit taky jen je třeba vymyslet jak to uchytit.
No jo, jenže ty kola vlastně tvoří svěrný spoj, tak by se to při montáží zpátky na hřídel mělo teoreticky nahřát ne?....

Napsal: čtv črc 30, 2009 17:25
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv črc 30, 2009 20:51
od staneko
U lady je potřeba opravdu hlavní hřídel rozlisovat .... jde to jak kdy ..... někdy to jde skoro samo a někdy se nám náš 2t lis docela zapotí .....

Napsal: čtv črc 30, 2009 20:52
od Maysner
Luděk Musil píše:Já na rozdíl od Maysnera liju PP 80W90 a taky nemám problémy s řazením žádnýho kvaltu.
Ovšem rozebrání převodovky kvůli výměně synchronu na I-II. rychlostním stupni je možné, ovšem potom následuje rozebrání (lépe však rozlisování) hlavní hřídele, aby se člověk dostal k synchronům. Onehdy jsem "to" (hlavní hřídel) zkoušel rozebrat v domácích podmínkách (bez lisu - za pomoci kladiva) a nebylo to zrovna jednoduché. L.
PS: ta hřídel byla zkušební vzorek ze staré převodovky
je to trochu slozitejsi obcas, ale jde to dobre. prevodovka jezdi, uz nic nevyskakuje, jen se mi ozyva nejak lozisko :roll: pocitam ze do 20tis km pujde zas rozebrat. uvidime jak pobere vsechno to podrazovani do smyku apod :lol: :mrgreen:

Napsal: čtv črc 30, 2009 20:58
od staneko
Nejvíc je slyšet to přední ložisko .... co jsme se s tím natrápili ..... a závěr: slyšet je vždycky .... někdy víc, někdy míň ..... je to daň za konstrukci převodovky .......