Pokud racionální propočty skončí výsledkem 50/50 a srdci je bližší benziňák, pak je volba jasná.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátor: Moderátoři
A jsem tam kam jsem se svými vlastními silami a počty dospěl.Nemo píše:Pokud racionální propočty skončí výsledkem 50/50 a srdci je bližší benziňák, pak je volba jasná.
Obzvláště u těch, které se kupují, protože ujedou kilometr za pakatel, že...Pája píše:PS: Sem rád, že nejseš tak naivní a nevěříš počtu km na tachometru. Už mě totiž nebaví, že většína aut v bazarech má 130-140 tkm najeto...
Možná jsem to napsal nejasně.Jelen píše: A ještě dotaz: v tý sieře je co za motor?
Motor N4B - vrtání 90,82mm, zdvih 76,95mm, kompresní poměr 8,5:1. Podle údajů o vrtání a zdvihu tohoto motoru je správný údaj skutečně 1993ccm (přesně 1994, pokud se výsledek zaokrouhlí podle správných pravidel matematiky) - takže ouředníci opět "nezklamali"............Teepee píše:2,0 OHC EFi
1954ccm, 74kW (5100 ot/min), 154 Nm (4000 ot/min)
kód N4B
motor, který běhal už v Cortinách a Taunusech, jen dostal vstřikování.
http://www.mujweb.cz/www/teepee/sierra/obr/motor.jpg
Ještě zajímavost. V TP mám uvedeno 1954ccm, například tady http://ford-sierra.misto.cz/ se uvádí 1993ccm.